- Waardering
- 17
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

en 1,5 dag niet precies het voedingsschema kunnen volgen, woog vandaag meteen ook minder, nou zal dat het grootste gedeelte wel vocht zijn maar toch
geen drank meer voor mij en geen cheatdayss **** off cheatdays (kwam omdat ik moest koken en dat is vrij saai
)ik heb vandaag ook benen getraind..ik was na het squatten echter zo leeg dat ik niks meer kon behalve wat abs![]()

eens in de zoveel tijd is een cheat dag niet zo heel erg hoor..tenzij je echt overdrijft..
ik drink ook zelden meer en merk dat sinds ik bijna niet meer drink ik veel meer gains maak![]()
ik probeer ook altijd te focussen op kracht en minder op mijn gains. reden is simpel , krachtgains komen vaker en sneller voor dan spiermassa gains.
plus als je kracht wint win je op den duur ook massa gegarandeerd dat je dus goed bezig bent als je meer gewicht aankan.
de persoon die de meeste massa heeft is bijna altijd de persoon die het meeste kracht heeft.. tuurlijk zijn daar weer uitzonderingen op (genetisch aanleg , AAS gebruik etc)
maar you get my point
koken is idd saai, daarom eet ik steeds vaker gewoon koude salades met tonijn bijv
---------- Post toegevoegd Tue 17 Jul 2012 om 20:52 ----------
mijn benen trillen bij mijn derde set squats al flink hevig als ik na 1 rep even boven blijf staan voor de volgend rep![]()
) Eerst dronk ik ook wel 3-4x in de week in de vakantie maar nu dus nauwelijks, merk het wel aan mijn lichaam de vormen worden een stuk beter

,
en je niet al te overdreven bulkt hoef je niet erg lang te cutten
.