Riky, dij deadliften kan het ook komen door de gewichten die je er aan hebt.
Als je plates van 15kg er aan hebt 2x plus stang is dat 60kg maar het gewicht komt heel stuk hoger teliggen. Jij dee 25kg met barbell van 20kg + 2x2,5kg schijf ,
met gewicht dan licht hij 13cm lager
Ik denk dat het komt, door dat je bekkens niet goed naar binnen draait, en je hamstring/glutes niet lenig genoeg zijn
Klinkt inderdaad logisch, snapte het ookal niet zal wel een stuk schelen.
Kan vandaag en morgen helaas niet trainen ivm drukte. Morgen waarschijnlijk ook niet

. Irritant dat die sportschool om 1 uur al sluit terwijl ik mijn rust nodig heb als ik tot laat moet werken
.Btw ik heb gisteren van 12-01:00 non-stop gewerkt. In de bediening, je loopt zo toch behoorlijk wat af (had aan het eind last van mijn benen niet te zuinig). Zal ik mijn bulk niet wat moeten verhogen op zo'n dag? Met hoeveel kcal ongeveer denken jullie?
---------- Post toegevoegd Sat 18 Aug 2012 om 16:38 ----------
En denk aan Arnold (die heb je als avatar toch?)... Die is ook op deze manier begonnen. Zware compounds, 5x5, geïnspireerd door Reg Park. Komt op hetzelfde neer als Starting Strength of Stronglifts. Als je volhoudt ga je geen spijt krijgen!
(Zegt hij zeer overtuigd terwijl hij zelf pas in week 5 van Stronglifts zit...)
![]()
I sure hope so!

Kennen jullie die anthony? (trickster) van dit forum? Das ook een beest, wel een mooi streef.