Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alleen in mijn dromen haha, laten we het houden op security :-) ik vind het fijn om te werken op een plek waar veel mensen pangskomen, veel kletsen en toch bezig zijn. Elke dag is anders en je ontmoet veel (vooral rare) mensen! En redelijk vaak pittige situaties. Dat gebeurt blijkbaar niet bij alle collegasWat doe je voor werk? Vliegtuigen de startbaan op trekken?
![]()
Ik ben meer fan van halotestin als ik dan toch een oral moest kiezenTijd voor kerstgains! Alvast fijne feestdagen iedereen
Training van vandaag was weer top, gear nogsteeds hetzelfde en besloten niet verder op te hogen. Evt testP 1 week voor de wedstrijd. Geen orals op de planning staan. Misschien anadrol 3days out? geen idee of iemand hier ervaring mee heeft of een mening over kan/mag delen. Best trots op de snatch grip deadlift van 335, hij ging vrij soepel en vorm bleef goed! Geen knee cave-in zoals voorheen. Unilateral werkt dus top. Volgende week gaat het druk worden ivm kerst en werk word ook chaos(schiphol). Verwacht dan alles 5-10% te downscalen.
![]()
Random? :-( ik had geen zin in veel warmup sets en de slede is 46kg
Opeens een stap van +135 kilo en dan nog eens een stap met +80 kilo en +15 reps meteen erbij vind ik wel speciaal, maar ik ben niet zo thuis in het powerliftenRandom? :-( ik had geen zin in veel warmup sets en de slede is 46kg

De box squats waren 75% van mijn 1rm squat(280) elastieken voegen dus 60/80kg toe bovenin, eerste stap is aanvoelen van de gewichten en of mijn lijf ok voelt om de stap te maken of dat ik extra warmups nodig heb, vandaag was ik warm genoeg en ram ik liever meer platen tegelijk erop gezien ik warm was van de box squats :-) als ik dan een extra set ertussen doe eindig ik evt een stap lager qua gewicht en dat ziet mijn coach liever niet. Hij heeft liever dat ik wen aan reps met een hoger gewicht zoals bij evt een yoke dan dat ik meer reps doe met meer verzuring. Zelf weet ik niet de preciese theorie hiervoor, als ik gok heeft dat te maken met een andere prikkel op het cns?Opeens een stap van +135 kilo en dan nog eens een stap met +80 kilo en +15 reps meteen erbij vind ik wel speciaal, maar ik ben niet zo thuis in het STRONGMAN![]()
Zelf maak ik dus niet mijn schema, hij vind dat ik explosiever onderin moet komen, box squat bij mij is wel genoeg depth(90graden) dan volledig tot rust afgezien van core en dan zo hard mogelijk “opstaan” in de overgang naar strongman merk ik dat is harder iets omhoog kan gooien.Voor strongman en je lengte snap ik al wel dat het prima is maar ben toch benieuwd wat je (resultaatgerichte) overwegingen zijn geweest om box squats te doen? En hoe hoog kom je uit en heb je daar specifiek voor gekozen?
(ik doe ze ook en zoek eigenlijk redenaties om het er bij te laten en op welke hoogte goed moet zijn)
Het is je vergeven hoor 😜 mits je meer dierencontent post
Ik bedoelde hoe hoog je box is en hoe diep je dus squat maar dat heb je beantwoordZelf maak ik dus niet mijn schema, hij vind dat ik explosiever onderin moet komen, box squat bij mij is wel genoeg depth(90graden) dan volledig tot rust afgezien van core en dan zo hard mogelijk “opstaan” in de overgang naar strongman merk ik dat is harder iets omhoog kan gooien.
Wat bedoel je precies met “hoe hoog kom je uit”?
thnxMike WesterlingWie is je coach als ik vragen mag?
Wel flink sterk! netjes
Helaas is het een babylog, ik ben wel van plan rond mei een grote log te kopen! (Pun intended)Lekker man. Zie net dat je een log hebt. Dus ff volgen![]()
Thanks! Ik zat laatst toevallig nog terug te kijken naar het begin, 200 squat heb ik dus bereikt bij jou @scc mooie tijd!Hey Rob, zie nu je log pas en mijn tag in je eerste logpost. Mooie meet en een mooie tijd was dat inderdaad, net als de strongman meet in Nijmegen trouwens van een paar jaar geleden. Wel goed dat je zo open bent over je steroid use hier, en ook goed dat je daarmee afscheid genomen hebt van powerlifting binnen de knkf / ipf. Daar kan in de powerliftingwereld ook nog wel wat van geleerd worden door deze of gene..
Goed sterk geworden man, dat zat er destijds ook al wel een beetje in I guess, maar dit zijn wel andere nummers