AndroidHealthClinic

Strongwoman Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Wooooooohoooo voor de sterkste vrouw van Nederland/België zijn er ondertussen al 10 dames aangemeld! :D|

Super blij, zo word het tenminste nog leuk!

Zaterdag doe ik mee aan open Nederlands kampioenschap deadlift in Leeuwarden.. spannend. Heb al een tijd geen zware deadlift gedaan, maar ik ben nu weer helemaal gemotiveerd. Moet echt goed komen.. ohja en een schepje Unstoppable natuurlijk, dat scheelt ook weer. ^^

https://www.facebook.com/events/451198371678917/?fref=ts

Nice succes zaterdag Sanne!

Dinsdag.

Deadlift.
Warming up
8x70 kg
8x70 kg
5x90 kg
3x110 kg
1x130 kg
1x150 kg
Worksets
1x170 kg
1x180 kg
Yayyy ik ben weer blij! Gewoon niet zeiken en gaan!
Ik had denk al 4 weken geen deadlift gedaan, dus misschien is dat wel goed geweest; less is more? :P

Pull Ups. Dit keer tussen wide en small in
6xBW
6xBW
6xBW
5xBW
5xBW
Wuuut echt nice ook! :D

Front Pulldown, hammer grip.
12x35 kg
12x25 kg
12x35 kg
12x35 kg

Seated Cable Row.
10x40 kg
10x40 kg
10x40 kg
10x40 kg

Neejo, Maurits, die is pas oud

Deadlift is belastender voor je lichaam dan je denkt, dus die less is more is nog niet z'n gekke redenering

Is zo idd. Ik deadlift vaak maar 1 keer in de 3 a 4 weken.
Ik doe wel explosief elke week maar dat is met een lichter gewicht.

wow 10 dames, dat is goed nieuws!!

en heel veel succes zaterdag, je training van gisteren beloofd veel goeds.

Dinsdag.

Deadlift.
Warming up
8x70 kg
8x70 kg
5x90 kg
3x110 kg
1x130 kg
1x150 kg
Worksets
1x170 kg
1x180 kg
Yayyy ik ben weer blij! Gewoon niet zeiken en gaan!
Ik had denk al 4 weken geen deadlift gedaan, dus misschien is dat wel goed geweest; less is more? :P

Somewhere, a woman is warming up with your max...
Mijn max is 130kg! En dan zie ik sterretjes zo ongeveer. Sanne, jij bent echt een baas.

Ik geloof dat ik de chick ben die Sjors geregeld heeft ter vervanging van haar plaats. Niet dat ik weet wie Sjors is :D

Maar goed, ik denk, ik kom even kennismaken met de competitie. Enigzins geintimideerd nu, haha! Oh well, dan maar plezier hebben onderaan ranglijst ;)

lidia je pakt het verkeerd aan

gewoon zeggen dat je 210kg deadlift, dan wordt sanne extra getriggerd

Wait wut? Gaat ze nog harder haar best doen. Ik doe gewoon net of de competitie weinig voorstelt, zodat ze zachtjes in slaap gesust wordt, en dan tadaaaaaaa!!!!
.
.
.
.
.
.

Ja. Dan doe ik dus mijn 130 dingetje.

Back to the drawing board. Mijn surprises zijn nog niet echt zoals ze horen te zijn.

Neejo, Maurits, die is pas oud

:roflol:

Is zo idd. Ik deadlift vaak maar 1 keer in de 3 a 4 weken.
Ik doe wel explosief elke week maar dat is met een lichter gewicht.

Jij bent ook echt een beest he. :rolleyes:

wow 10 dames, dat is goed nieuws!!

en heel veel succes zaterdag, je training van gisteren beloofd veel goeds.

Ja echt blij daarmee! En dank je wel... we gaan het zien! :D

Somewhere, a woman is warming up with your max...
Mijn max is 130kg! En dan zie ik sterretjes zo ongeveer. Sanne, jij bent echt een baas.

Ik geloof dat ik de chick ben die Sjors geregeld heeft ter vervanging van haar plaats. Niet dat ik weet wie Sjors is :D

Maar goed, ik denk, ik kom even kennismaken met de competitie. Enigzins geintimideerd nu, haha! Oh well, dan maar plezier hebben onderaan ranglijst ;)

Hahaha ja maar jij traint waarschijnlijk niet alleen op kracht... ik straks ook niet meer dus dan kun je vast wel inhalen. Eerst even m'n wedstrijden afmaken tot eind augustus en daarna ga ik slap worden. :P Dus wie weet word jij wel baas dan. ^^

Leuk dat je mee doet! Echt top om andere vrouwen te ontmoeten die ook serieus bezig zijn.

Je doet Zaterdag toch mee in Leeuwarden? Was je bang dat je het verleerd was :P

Zou toch voortaan een week voor een wedstrijd niet meer op dergelijke percentages van je 1 rm trainen!

Haha ja dat dacht ik echt! Ik moest wel even anders had ik geen zekerheid... + ik kan natuurlijk niet met 170 kg deadlift aan komen als ik 200 kg kan. Ik heb al hard gefaalt op m'n laatste powerlift wedstrijd en dat laat ik nu niet meer gebeuren!

Wie zegt dat, dat je 1 week van te voren niet meer op dergelijke percentages van je 1 rm moet trainen? Gaat prima bij mij.

Lekker bezig San! Veel succes tijdens de wedstrijd. Ben helaas op vakantie :(

Thanks chickie! Komt helemaal goed! Jij een fijne vakantie. xx

---------- Toegevoegd om 19:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:48 ----------

Donderdag.

Bench Press, small grip, paused.
Warming up
8x20 kg
8x20 kg
5x50 kg
3x60 kg
Worksets
3x70 kg
3x70 kg
3x72,5 kg

Incline Dumbbell Press.
10x18 kg
10x18 kg
10x18 kg
10x18 kg

Klaar! Borst trainen is vies. :D

Vraagje, zie vaak heerlijke muffins voorbij komen op insta maar welk recept vind je zelf de lekkerste? Wil binnenkort eens proberen.

Vraagje, zie vaak heerlijke muffins voorbij komen op insta maar welk recept vind je zelf de lekkerste? Wil binnenkort eens proberen.

Allemaal haha! Ik post donderdag een nieuw recept, is op het moment mijn favoriet maar je kunt zoveel variëren dat ik snel weer een nieuwe favoriet heb denk ik :P

Even een update:

Ik zou 27 juli mee doen met een sterkste vrouw wedstrijd in Duitsland alleen deze heb ik afgezegd. Het is te risico vol om dat te doen aangezien ik 5 dagen daarna op 2 augustus sterkste vrouw van Nederland heb, en dat is belangrijker.
De voorbereiding is ook niet optimaal dus ik moet mezelf dan niet in gevaar brengen voor zo een wedstrijd.

Over een week gaan we ook weer verhuizen, dus alle vrije tijd die ik heb steek ik daar in.

Vorige week zaterdag deed ik mee met het NK Deadlift in Leeuwarden. 90% kwam niet opdagen, waardoor Maurits ook opeens maar mee deed. We wonnen allebei en ik won ook nog eens de overall. Met 175 kg is het niet het spectaculair, maar ik verwacht voorlopig ook niet echt zwaarder meer te gaan tijdens trainingen.

Vorige week zondag zijn Maurits en ik naar Rijnsburg geweest om vrachtwagen trekken te trainen bij Angelo.
Verrassend genoeg vind ik dit dus echt super leuk dus hebben we ook meteen besloten om 10 augustus een wedstrijd te gaan doen, voor de ervaring. :D
Flyer:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En daarna is het denk over met de kracht, dan ga ik me richten op afvallen en laat ik de kracht voor wat het is. Dan lever ik maar wat in maar dat bouw ik misschien wel weer op.

2 augustus word mijn belangrijkste dag in de sport, daar ga ik mijn best voor doen! :D

Verstandig! 2 augustus knallen!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven