XXL Nutrition

Strongwoman Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
dat is toch logisch dat je bench zwakker is als je eerst pressed?

• Topic Starter Topic Starter
Maakt bij mij niets uit. 40 kg press hoort eigenlijk ook niet zwaar te zijn voor mij... maar misschien vraag ik wel te veel van mezelf, ik weet het ook niet.

better days ahead.

Je bencht nog steeds meer dan mij :o:o

Woohooo ik heb sinds vandaag een eigen website/blog! Ik zal daar mijn recepten posten, en zo nu en dan wat over m'n sport!

Veel plezier

www.sanneskitchen.com

2i9m51v.png

looking good!

welke sport doe je sanne

lekker die eiwit dingen allemaal.

Haha ja zullen wel meer foutjes staan Nicky maar kon nu niet meer wachten met onthullen :P

Haha ja zullen wel meer foutjes staan Nicky maar kon nu niet meer wachten met onthullen :P
snap ik helemaal, je enthousiasme spat ervan af!
leuk, feli dat hij er eindelijk is, zullen vast veel volgers zijn denk ik zo...

wellicht ga ik ook nog eens aan de bak en kook, als ik je recepten zo zie krijg ik er zowaar zin in ;)

Echt leuke site met goede gezonde recepten. Succes sanne.

Thanks chickies!

Woensdag.
Training bij Wout Zijlstra.

Hooggooien geoefend met een bierfust van 15 kg en een ander ding van 10 kg
Ging in het begin voor geen meter, maar Chantal ging ook mee doen dus dat is leuk!
Eens een andere vrouw erbij die het ook nog niet had gedaan!

Allebei over een meter of 2 gegooid en wat lager ook enzo. Ging wel goed!

Clean & Press.
Warming up
5x40 kg
5x40 kg
5x50 kg
5x55 kg
Worksets
3x60 kg
3x60 kg
3x60 kg

Chin Up.
5xBW
4xBW
4xBW

Niet veel boeiends, maar kwam voor het hooggooien, nu is dat ook alweer wat vertrouwder geworden.

Ik post niet meer zo veel omdat het me niet zo veel interesseert meer. Ik heb nu m'n eigen site waar ik dagelijks een recept post, dat kost soms wel wat tijd.

27 juli ben ik uitgenodigd in Duitsland voor een sterkste vrouw wedstrijd in Bad Bevensen. Pokke end rijden, maar je krijgt een hotel overnachting en wat fahrgeld dussssssss auf nach Deutschland! :cool:

Echt een top site Sanne! Ga na de cut ook eens wat receptjes proberen, want krijg er flinke honger van als ik alles zo zie haha!

Wat gaaf je daar voor uitgenodigd bent! Zijn dat verder alleen vrouwen uit Duitsland of uit meerdere landen?

Hey Daphne! Na de cute? Staan toch ook low-carb recepten op haha. De meeste recepten zijn eigenlijk wel guilt-free dacht ik zo. ^^

Ja ben echt blij! Nee komen ook uit Zweden, Ijsland en Engeland. Misschien nog een paar landen maar dat weet ik niet. :) Heb er echt super veel zin in!

Oooohh nog een update... Kreeg gister te horen dat de wedstrijd is Duitsland een kwalificatie is voor de Arnold Sports Festival 2015! Zooooooooo f*cking vet! :D Nu ga ik nog beter m'n best doen haha

Ik heb een chick geronseld bij onze crossfit afdeling. Voor de sterkste vrouw toestand. Ze moet nog even wat events oefenen bij rpb, maar het is in elk geval weer wat animo. Een stuk of 10 meisjes verslaan is natuurlijk leuker dan maar 3
:rolleyes:

Gaat het al kriebelen?

Doet ze zeker weten mee dan? Heb nog niets over een extra aanmelding gehoord namelijk... ik ben benieuwd ^^

Ja, het kriebelt zeker... ben ook blij als het voorbij is haha.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven