Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

al had het vooral te maken met de gelijdelijkheid van de gewichtsverandering. Ik heb m ook die unstopable. Chill dat je er zo goed op reageert, het enige wat ik er van krijg is een zieke crash lol
!'ze' zeggen dat kracht weinig met gewicht te maken heeft. Dus als het goed is blijf je zo sterk als je bent, mits het gewichtsverlies langzaam gaat.
Wil je nog verder naar beneden? Ectobitch-achtig?
Wat merk je aan de pre w.o ? uithouding ?
Ik werd altijd alleen maar depressief en agressief van pwo's dus ik heb ze in geen 10jr meer gebruikt.
Bestaat er ook een -50kg klasse? Dan ga ik ook even op dieet, anders win ik nooit iets![]()
Volgens mijn gegevens ( ik heb dat serieus uit laten zoeken ), stabiliseert de kracht zich weer na een tijdje stabiel op gewicht. Past alles zich weer aan ofzo. Andersom is het ook zo; je wordt niet ineens sterker als je aankomt. God knows I triedal had het vooral te maken met de gelijdelijkheid van de gewichtsverandering.
Dus volgens mij is dat echt tijdelijk en die afname is natuurlijk best gering, daar zou ik me ook niet echt druk om maken.
Nieuwe lingerie kopen ftw *O*
---------- Toegevoegd om 20:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:34 ----------
Hmmmm, viel niet goed bij jou?
nice dat die wedstrijd een kwali is sanne!
wie zegt dat ?
waarom zouden er anders gewichtsklasses zijn

Ik heb m ook die unstopable. Chill dat je er zo goed op reageert, het enige wat ik er van krijg is een zieke crash lol
Heeft 2 jaar geduurd hahawat gaaf van die kwalificatie! en leuk dat er meer dames meedoen met de sterkste vrouw!
heel veel succes

Bestaat er ook een -50kg klasse? Dan ga ik ook even op dieet, anders win ik nooit iets![]()
Volgens mijn gegevens ( ik heb dat serieus uit laten zoeken ), stabiliseert de kracht zich weer na een tijdje stabiel op gewicht. Past alles zich weer aan ofzo. Andersom is het ook zo; je wordt niet ineens sterker als je aankomt. God knows I triedal had het vooral te maken met de gelijdelijkheid van de gewichtsverandering.
Dus volgens mij is dat echt tijdelijk en die afname is natuurlijk best gering, daar zou ik me ook niet echt druk om maken.
Nieuwe lingerie kopen ftw *O*

nice dat die wedstrijd een kwali is sanne!
wie zegt dat ?
waarom zouden er anders gewichtsklasses zijn

Ik heb dit euvel ooit voorgelegd aan een medisch bioloog.
Blijkbaar is kracht een genetische predispositie in spieren en pezen en heeft het weinig van doen met je BF.
Wat zoveel betekend dat zolang het gewichtsverlies ( of toename ) gelijdelijk is, de boel zich stabiliseert en er geen feitelijke afname van kracht is.
Uiteraard heeft dit wel een grens, maar waar die ligt is voor elk mens weer anders.
Getuige ook de cut van Laurence Shahlaei , die is er sterker van geworden
( is mijn ervaring ook hoor, ik ben altijd sterker tijdens een cut dan in een bulk. Voel me dan ook veel fitter ofzo)
Mijn ma nam x halfje dexparine van me, die dacht dat ze een hartaanval kreegIk had dat met dexaprine (geloof ik?), een halfje genomen. Eerst flink aan het trippen en daarna ging ik zowat dood. Nooit meer, nog erger dan pillen.![]()
Durfde toen ook geen andere pre-workout meer te nemen, tot nu.Heeft 2 jaar geduurd haha
:

Zeker ook all true natty gecut
Ik geloof het niet in ieder geval. Imo blijft gegenereerde kracht afhankelijk van de massa die je erachter zet, iets met middelbare school natuurkunde ek = 0,5 m x v ^2. Zo heb ik het ook altijd ervaren, altijd kracht verloren in de cut.
dat zou betekenen dat als je maar zwaarder wordt, je ook sterker wordt.
No way Jose en ik heb die proef echt al eens op de som genomen. Kracht is genetisch vastgelegd en daar helpt aankomen echt niet bij. Sterker nog; als je al niet beste pezen hebt en je wordt zwaarder dan je 'natuurlijk'gewicht dan heeft dat ook effect op je gewrichten en zulks.
Ik blijf erbij; je bent en wordt zo sterk als je kunt worden. (natty dan he) Aankomen helpt daar niks, nada, noppes bij.
Zelf overigens echt een andere ervaring in een cut; meeste PR's altijd in een cut. Nooit in bulk.
Het zal wel per lijf verschillen.
Ik had dat met dexaprine (geloof ik?), een halfje genomen. Eerst flink aan het trippen en daarna ging ik zowat dood. Nooit meer, nog erger dan pillen.![]()
Durfde toen ook geen andere pre-workout meer te nemen, tot nu.Heeft 2 jaar geduurd haha
Ja gaaf he!!! Dank je wel
Hahaha ik geloof -63 kg ofzo, maarja zo kun je voor alles wel een klasse gaan maken. In Engeland was er zelfs een -56 voor sterkste vrouw dacht ik.
Ja super vet, lijkt me wel wat om naar Arnie te staan.![]()

dit zal het dan wel zijn
ik weet zeker dat als ik nu al een bezetene ga dirty bulken ik gigantisch sterker ga worden. Ook al is 90% van wat ik aankom vet.
Ik heb dit euvel ooit voorgelegd aan een medisch bioloog.
Blijkbaar is kracht een genetische predispositie in spieren en pezen en heeft het weinig van doen met je BF.
Wat zoveel betekend dat zolang het gewichtsverlies ( of toename ) gelijdelijk is, de boel zich stabiliseert en er geen feitelijke afname van kracht is.
Uiteraard heeft dit wel een grens, maar waar die ligt is voor elk mens weer anders.
Getuige ook de cut van Laurence Shahlaei , die is er sterker van geworden
( is mijn ervaring ook hoor, ik ben altijd sterker tijdens een cut dan in een bulk. Voel me dan ook veel fitter ofzo)
dat zou betekenen dat als je maar zwaarder wordt, je ook sterker wordt.
No way Jose en ik heb die proef echt al eens op de som genomen. Kracht is genetisch vastgelegd en daar helpt aankomen echt niet bij. Sterker nog; als je al niet beste pezen hebt en je wordt zwaarder dan je 'natuurlijk'gewicht dan heeft dat ook effect op je gewrichten en zulks.
Ik blijf erbij; je bent en wordt zo sterk als je kunt worden. (natty dan he) Aankomen helpt daar niks, nada, noppes bij.
Zelf overigens echt een andere ervaring in een cut; meeste PR's altijd in een cut. Nooit in bulk.
Het zal wel per lijf verschillen.
)dit zal het dan wel zijn
ik weet zeker dat als ik nu al een bezetene ga dirty bulken ik gigantisch sterker ga worden. Ook al is 90% van wat ik aankom vet.
Gaaf Pep, bedankt voor je uitgebreide uitleg
Weet je toevallig ook iets over functie van de wekedelen remming waar Gijs het over heeft?