Fitness Seller

Contest Log Strudel's Grote CUT log

Wat ik me kan heugen van Griekenland waren kuthonden in de heuvels die vroeg in de ochtend constant aan het blaffen waren

• Topic Starter Topic Starter
Ja kwamen ner een roedel van 8 a 10 van die beesten tegen toen we met de auto vanuit de kust weer terug omhoog reden.

Filmpje of it didnt happen

Kwaliteit, dat zie je meteen.
20230914_102410.jpg

Haha dat vragen we ons ook een beetje af. Het is een prima plek alleen flink wat achterstallig onderhoud. Vergane jaren 80 glorie.

Lief dagboekje.

De eerste dag zit er inmiddels op. Lange dag met reizen. Uur vertraging met het vliegtuig, 1,5 uur gewacht bij de auto verhuur. 1,5 uur rijden naar het appartement.

Dode rat in het washok.
Terug naar de receptie. Foto laten zien.
"Yeah a cleaner will come and.."
"Yeah, not gonna happen. I got a small child that play's on the floor and this is a serious health hazard. We want another room or we leave".

"Eh.. yeah.. that'l probably be best".

Kamer upgrade gekregen.
20230913_193041.jpg

Niet slecht voor €60 per nacht. Kamer is zeer ruim, bed is goed. Het is 's nachts niet warm in de kamer dus dat is top.
Mooie ligging boven op een heuvel met uitzicht over de zee en de 2 andere schiereilanden.

Veel dode beesten op en langs de weg hier. Gister lag er een hert zonder benen midden op de snelweg lol.

'S avonds ff snel een pita gyro's erin gegooid. 1 van de betere die ik ooit gegeten heb trouwens. Ipv tzatziki gebruikte ze een soort vleesjus. Apart maar wel heel nice.
20230913_215711.jpg

20230913_215952.jpg

20230913_222451.jpg

20230913_223719.jpg

Prima prijzen ook. 500ml bier voor €3,50.

Uiteindelijk goed geslapen. Toilet heb ik inmiddels gefixed. Bril zit los. Gewoon weer erin geklikt.

Vergane glorie. Het lijkt op een jaren 80 coke business mansion. Kzal straks wel een foto maken van het zwembad dan snap je wat ik bedoel.

Laatst bewerkt:
Ze hebben hier alles.

20230914_113135.jpg

Miljoenpoten

20230914_120914.jpg

Duizendpoten

Lief dagboekje.

De eerste dag zit er inmiddels op. Lange dag met reizen. Uur vertraging met het vliegtuig, 1,5 uur gewacht bij de auto verhuur. 1,5 uur rijden naar het appartement.

Dode rat in het washok.
Terug naar de receptie. Foto laten zien.
"Yeah a cleaner will come and.."
"Yeah, not gonna happen. I got a small child that play's on the floor and this is a serious health hazard. We want another room or we leave".

"Eh.. yeah.. that'l probably be best".

Kamer upgrade gekregen.
20230913_193041.jpg

Niet slecht voor €60 per nacht. Kamer is zeer ruim, bed is goed. Het is 's nachts niet warm in de kamer dus dat is top.
Mooie ligging boven op een heuvel met uitzicht over de zee en de 2 andere schiereilanden.

Veel dode beesten op en langs de weg hier. Gister lag er een hert zonder benen midden op de snelweg lol.

'S avonds ff snel een pita gyro's erin gegooid. 1 van de betere die ik ooit gegeten heb trouwens. Ipv tzatziki gebruikte ze een soort vleesjus. Apart maar wel heel nice.
20230913_215711.jpg

20230913_215952.jpg

20230913_222451.jpg

20230913_223719.jpg

Prima prijzen ook. 500ml bier voor €3,50.

Uiteindelijk goed geslapen. Toilet heb ik inmiddels gefixed. Bril zit los. Gewoon weer erin geklikt.

Vergane glorie. Het lijkt op een jaren 80 coke business mansion. Kzal straks wel een foto maken van het zwembad dan snap je wat ik bedoel.
Lol, waar ben jij beland. Heb dat niet meegemaakt. Als je zo'n pita met gyros lekker vind, zou je ook eens souvlaki moeten proberen. Zit ook in zo'n pita. Verder veel vis in Chalkidiki. :P

Lol, waar ben jij beland. Heb dat niet meegemaakt. Als je zo'n pita met gyros lekker vind, zou je ook eens souvlaki moeten proberen. Zit ook in zo'n pita. Verder veel vis in Chalkidiki. :P
I know souvlaki is zeker ook nice :cool:. Kom niet voor niets graag in dit land, heerlijk eten als je van vlees houdt :).

Ja ben zeker van plan veel vis te eten hier.

Terug
Naar boven