- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens deze botte redenering besta jij zelf niet eens.
Sorry ik las varen. Het is al laat.
Ik had dat met mountainbiken in Chalkidiki, maar toen was het een herder, kudde schapen en herdershond.Bij mountainbiken in Portugal maakte ik ook eens zoiets mee, gelukkig was ik aan het afdalen.
Als je nou voor je vakantie nog onder de 100 kg was gekomen...

Kan je het niet kopen en opknappen?Haha dat vragen we ons ook een beetje af. Het is een prima plek alleen flink wat achterstallig onderhoud. Vergane jaren 80 glorie.
Lol, waar ben jij beland. Heb dat niet meegemaakt. Als je zo'n pita met gyros lekker vind, zou je ook eens souvlaki moeten proberen. Zit ook in zo'n pita. Verder veel vis in Chalkidiki.Lief dagboekje.
De eerste dag zit er inmiddels op. Lange dag met reizen. Uur vertraging met het vliegtuig, 1,5 uur gewacht bij de auto verhuur. 1,5 uur rijden naar het appartement.
Dode rat in het washok.
Terug naar de receptie. Foto laten zien.
"Yeah a cleaner will come and.."
"Yeah, not gonna happen. I got a small child that play's on the floor and this is a serious health hazard. We want another room or we leave".
"Eh.. yeah.. that'l probably be best".
Kamer upgrade gekregen.
![]()
Niet slecht voor €60 per nacht. Kamer is zeer ruim, bed is goed. Het is 's nachts niet warm in de kamer dus dat is top.
Mooie ligging boven op een heuvel met uitzicht over de zee en de 2 andere schiereilanden.
Veel dode beesten op en langs de weg hier. Gister lag er een hert zonder benen midden op de snelweg lol.
'S avonds ff snel een pita gyro's erin gegooid. 1 van de betere die ik ooit gegeten heb trouwens. Ipv tzatziki gebruikte ze een soort vleesjus. Apart maar wel heel nice.
![]()
![]()
![]()
![]()
Prima prijzen ook. 500ml bier voor €3,50.
Uiteindelijk goed geslapen. Toilet heb ik inmiddels gefixed. Bril zit los. Gewoon weer erin geklikt.
Vergane glorie. Het lijkt op een jaren 80 coke business mansion. Kzal straks wel een foto maken van het zwembad dan snap je wat ik bedoel.

I know souvlaki is zeker ook niceLol, waar ben jij beland. Heb dat niet meegemaakt. Als je zo'n pita met gyros lekker vind, zou je ook eens souvlaki moeten proberen. Zit ook in zo'n pita. Verder veel vis in Chalkidiki.![]()
. Kom niet voor niets graag in dit land, heerlijk eten als je van vlees houdt
.