XXL Nutrition

Contest Log Strudel's Grote CUT log

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga m'n log trouwens weer bijhouden vanaf maandag. Dan is de vakantieperiode weer voorbij en kan ik elke ochtend weer trainen. Lekker man.

Vanaf 13 sep wordt t de vakantie editie. Kga vandaag nieuwe lage wandelschoenen halen bij Bever. Goede. Op vakantie lekker elke ochtend 5 a 10km door de heuvels/bergen lopen. Volgende week nieuwe telefoon halen (Samsung S23 Ultra) die m'n huidige S7 edge (lol) vervangt dus dan kan ik tenminste ook wat knappe plaatjes van de natuur en het eten schieten.

M'n doel is nu 12%bf voordat ik 35 jaar wordt. Dus dan heb ik tot ongeveer februari. Realistischer langer termijn doel.

Volgende zomer ripped? Wie weet. Khad de smaak in ieder geval goed te pakken.

IMG_7388.gif

Op welk gewicht ben je geëindigd?

102,1 kg . Helaas niet onder de 100 :(.

Maar ik begon op 112 kg, 110 kg begin van de contest. Dus opzich ben ik wel tevreden. Ik hoopte -15 te gaan maar ben uiteindelijk 'slechts' -10kg.

Nu nog 2 weken voor ik op vakantie ga. Misschien ga ik het nog redden aangezien ik nu weer voltijd kan sporten.

102,1 kg . Helaas niet onder de 100 :(.

Maar ik begon op 112 kg, 110 kg begin van de contest. Dus opzich ben ik wel tevreden. Ik hoopte -15 te gaan maar ben uiteindelijk 'slechts' -10kg.

Nu nog 2 weken voor ik op vakantie ga. Misschien ga ik het nog redden aangezien ik nu weer voltijd kan sporten.
8kg is toch al een knappe prestatie :bierbang:

Hoe gaat het hier? Je bent ineens stuk stiller :)

Fijne vakantie pik!

Terug
Naar boven