AndroidHealthClinic

Contest Log Strudel's Grote CUT log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.022
Heerlijk. Beter dan in NL maar missch is dat placebo?

Ze hebben ook echt een heel schap in de supermarkt voor feta. Van cheapass tot aardig aan de prijs. Olijven zijn hier (natuurlijk) ook geniaal. Die zwartgeblakerde troep olijven kennen ze hier niet. Mooie volle groene of de donkere kalamata's vind je hier overal. Lekker man. Beetje olijfolie erover. Mmm

Heerlijk. Beter dan in NL maar missch is dat placebo?

Ze hebben ook echt een heel schap in de supermarkt voor feta. Van cheapass tot aardig aan de prijs. Olijven zijn hier (natuurlijk) ook geniaal. Die zwartgeblakerde troep olijven kennen ze hier niet. Mooie volle groene of de donkere kalamata's vind je hier overal. Lekker man. Beetje olijfolie erover. Mmm
Maak me gek....

Moest toch al aan je denken, je ballen heb ik nog niet in mn mond gehad, maar binnenkort heb ik wel het gevoel dat je over m'n tong.... nevermind

Kalamata-olijven zijn de beste. Ik eet hier echt een shitload, maar vnl groenten en vlees (kip/rund), vis, eieren, kwark en fruit. Dan houd je het redelijk onder controle. Beperkt met carbs een kaas.

Ziet er top uit!

20230916_213112.jpg

@Sparks79 @Mentat

Ze verkopen hier het nieuwe album van Ronnie Flex.
Ik heb die gast een keer live gezien en gehoord. Dan kun je beter je gehoorapparaat uitzetten.

• #1.029
We zitten de denken om na deze week op Chalkidiki naar het Noorden te reizen richting Kerkini lake, om vervolgens Bulgarije in te duiken naar Sofia, gevolgd door een stukje Servië, Kosovo, Noord- Macedonië richting Skopje en dan weer Griekenland in.
Screenshot_20230917_094704_Maps.jpg

En hier een dag of 5-7 over te doen.

Mijn vraag is nu, is iemand bekend met deze omgeving en heb je misschien aanraders? Als het niet de moeite waard is dan doe ik ds verkorte 1 a 2 daagse route door vanaf Kerkini lake een stukje Bulgarije en Noord-Macedonië te pakken.

We zitten de denken om na deze week op Chalkidiki naar het Noorden te reizen richting Kerkini lake, om vervolgens Bulgarije in te duiken naar Sofia, gevolgd door een stukje Servië, Kosovo, Noord- Macedonië richting Skopje en dan weer Griekenland in.
Screenshot_20230917_094704_Maps.jpg

En hier een dag of 5-7 over te doen.

Mijn vraag is nu, is iemand bekend met deze omgeving en heb je misschien aanraders? Als het niet de moeite waard is dan doe ik ds verkorte 1 a 2 daagse route door vanaf Kerkini lake een stukje Bulgarije en Noord-Macedonië te pakken.
Zorg ervoor, dat je het pittoreske Agios Nikolaios niet mist!

• #1.034
Hoeveel Nikos taverna's zou je hebben in Griekenland?

Soms zie je er al meerdere in dezelfde straat :roflol:

Mn pa is gisteren geland in Thessaloniki, doe m de groeten als je m ziet. 73 jaar, grijs, en loopt waarschijnlijk in een t-shirt van Neil Young.

• #1.038
Terug
Naar boven