apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wie is dat nou weer?
Deze is zo lekker!
Ook ideaal als pre-workout!
Nee joh, als ik zo'n bak ijs wegwerk, wil ik alleen nog maar een dutje doen 🙈
Neem dan ook een kop sterke koffie tot je.Nee joh, als ik zo'n bak ijs wegwerk, wil ik alleen nog maar een dutje doen 🙈
Het is tien dagen lopen. Ben je wel meteen weer een paar kilo lichterWe zitten de denken om na deze week op Chalkidiki naar het Noorden te reizen richting Kerkini lake, om vervolgens Bulgarije in te duiken naar Sofia, gevolgd door een stukje Servië, Kosovo, Noord- Macedonië richting Skopje en dan weer Griekenland in.
![]()
En hier een dag of 5-7 over te doen.
Mijn vraag is nu, is iemand bekend met deze omgeving en heb je misschien aanraders? Als het niet de moeite waard is dan doe ik ds verkorte 1 a 2 daagse route door vanaf Kerkini lake een stukje Bulgarije en Noord-Macedonië te pakken.

Ja precies. Met de kinderwagen, door de bergen, waar beren leven.Het is tien dagen lopen. Ben je wel meteen weer een paar kilo lichter![]()
Heb je geen rug drager? Nog beter voor je conditie ook.Ja precies. Met de kinderwagen, door de bergen, waar beren leven.
Een reis vol spanning en avontuur.
talassa![]()
Mix van allerlei soorten voorgerechten.
![]()
Geen Rusland boycot hier blijkbaar.
![]()
![]()
Picanha
![]()
![]()
Rustig dagje gehad gister.
Is goed Xenophon.
Eerder zijn pal Socrates. Maar die heeft waarschijnlijk niet echt bestaan, hoewel de figuur niet veel echter kan worden.
Zwaaide nog terug vanaf de berg, maar jij had weer niks in de gaten. Wat voor een kok ben je nou eigenlijk als je nog nooit een tomaat van de bbq hebt gegeten?![]()
Beetje crossen over het schiereiland. Leuke wegen om te rijden, veel hoogteverschil, veel bochtjes.
![]()
![]()
![]()
Tzatziki
![]()
Oesterzwammen gerookt op de bbq met witte truffelolie.
![]()
Groentes van de bbq. Deze waren echt he el erg goed. Vleestomaat van de bbq, nog nooit geprobeerd. Was bijzonder smaakvol. Met balsamico.
![]()
Porc ash steak: Varkensnek (procureur) 5 uur gegaard in alufolie tussen de kooltjes van de bbq. Was lekker.
![]()
![]()
Salade met honingmeloen en pancetta.
![]()
800 g T-Bone.
![]()
![]()
De zon die ondergaat achter Mount Olympus.
![]()
Caramel milkshake om te dag af te sluiten.