MuscleMeat

Contest Log Strudel's Grote CUT log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.101
Het kerkinimeer, kon geen foto's van boven nemen.
20230919_134906.jpg
20230919_135213.jpg
20230919_140001.jpg
20230919_140016.jpg

• #1.105
Deze helse nacht zit erop. Extreem warm, rillen van de kou, zweten; koorts! Begon ook opeens flink te trippen. Allerlei bizarre dromen. Daarbij nog de kleine die niet wilde slapen.

Trainen zal wel helemaal kut worden. Expres hier een spa resort geboekt met gym, zwembad, etc. Om ff wat sportieve dingen te doen. Sauna nemen. Massage doen. Elke dag trainen en zwemmen (hotel heeft een 25 meter bad).

Word ik ziek :mad:

Gelukkig kost het geen drol hier. €50 per nacht. Stille troost.

Laatst bewerkt:
  • #1.106
Ach ja het uitzicht vanaf ons balkonnetje is iig wel mooi.
20230919_163213.jpg

20230919_182355.jpg

20230919_192802.jpg

Bansko is een ski resort in Bulgarije. Het ligt aan de voet van een paar bergen. Het lijkt een beetje op die alpendorpjes, maar dan Bulgaars. Oftewel, een stuk skerrer.

Misschien straks met de lift de berg op.

• #1.107
Bovenstaand was bij zonsondergang.
Dit is t beeld nu
20230920_090353.jpg

Mooi gebied hier. Blijkbaar is het hier up n coming en worden hier ook wereldkampioenschappen skieën en snowboarden gehouden. Veel weggetjes zijn nog dirt roads. Met een jaar of 10 zal het hier wel flink ontwikkeld zijn. Elke hoek van de straat is een bouwput. I.t.t. Nederland wordt hier wel gebouwd :roflol:.

Wintersporten voor een fractie van de prijs t.o.v. Frankrijk of Oostenrijk.

Laatst bewerkt:
Is het nu een Bulgaarse tragedie geworden?

• Like
Waarderingen: horn
  • #1.110
Volkje hoor die Bulgaren :roflol:

Je kan ze van alles noemen maar vriendelijk en beleefd ben ik nog niet tegengekomen.

• #1.111
Stond net geparkeerd op een berg, helemaal leeg en verlaten. De kleine is lekker aan het spelen, rondt aan het rennen door de weide, komt er een zwakzinnige opeens schreeuwend aangelopen. Flink agresief allemaal dingen aan het bleren in het Bulgaars.

Dus ik laat em ff uitrazen en zeg vervolgens "do you speak English?".

Gast (security) over de zeik dat we hier niet mochten parkeren en dat we NU weg moesten. En of we de bordjes niet hadden gezien.
Wij lachen, die gast schuimbekken.

Bijzonder. Security of op een verlagen berg.
20230920_150402.jpg

20230920_131741.jpg

Stond net geparkeerd op een berg, helemaal leeg en verlaten. De kleine is lekker aan het spelen, rondt aan het rennen door de weide, komt er een zwakzinnige opeens schreeuwend aangelopen. Flink agresief allemaal dingen aan het bleren in het Bulgaars.

Dus ik laat em ff uitrazen en zeg vervolgens "do you speak English?".

Gast (security) over de zeik dat we hier niet mochten parkeren en dat we NU weg moesten. En of we de bordjes niet hadden gezien.
Wij lachen, die gast schuimbekken.

Bijzonder. Security of op een verlagen berg.
20230920_150402.jpg

20230920_131741.jpg
Geen trap in het gezicht gegeven?

• #1.115
Is iemand hier wel eens in Noord-Macedonië en/of Kosovo geweest?

Is iemand hier wel eens in Noord-Macedonië en/of Kosovo geweest?
Ja, maar lang geleden (1987) toen ik voor Naturalis slakken ging verzamelen op Kreta; op de motor 6.000km gereden toen. Op de Honda CB750 met twee grote zijtassen voor de slakken, bagage inclusief tent op het achter gemonteerde bagagerekje en last but not least vriendin, ook Ph. D. student, op de duozit. Vond de mensen onderweg vaak onvriendelijk.

Laatst bewerkt:
  • #1.117
Vond de mensen onderweg vaak onvriendelijk.
Star en verbitterd. Toenet ook weer een paar bijzondere dialogen gehad waarbij we ronduit onbeschoft werden aangesproken en behandeld.

Zonder aanleiding ook. Gebrek aan Engelse taal? Of is het gewoon de cultuur hier? Kweetnie.

Alles rechts van Kroatië, boven Griekenland en onder Roemenië heb ik inderdaad ook geen beste ervaringen mee. Beetje als Fransen. Je bent er om geld uit te geven en daar is alles mee gezegd.

Star en verbitterd. Toenet ook weer een paar bijzondere dialogen gehad waarbij we ronduit onbeschoft werden aangesproken en behandeld.

Zonder aanleiding ook. Gebrek aan Engelse taal? Of is het gewoon de cultuur hier? Kweetnie.
Op Cyprus werkte een heel leuke en charmante Bulgaarse in een pizza restaurant.

Misschien zijn alle goede elders.

In het Duitse blad Motorrad werd in de jaren 1980 gewaarschuwd voor stenengooiende jongelui in het gedeelte van het voormalige Joegoslavië dat je door moest om om Albanië heen te rijden. Toen ik zo'n groepje zag staan heb ik de rollen omgedraaid door op ze in te rijden, maar Duitse motorrijders op Kreta hadden er een deuk in hun tank en krassen aan overgehouden.

Terug
Naar boven