- Waardering
- 25.459
- Lengte
- 1m83
Apfelstrudel en zoon als Zeus en Ganymedes?Wij Olympiërs vliegen dat laatste gedeelte altijd: misschien een tip?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Apfelstrudel en zoon als Zeus en Ganymedes?Wij Olympiërs vliegen dat laatste gedeelte altijd: misschien een tip?
Ganymedes was wel de originele schandknaap...
Ja ging prima. Hij blijft is lekker rustig tot nu toe. Eerste gedeelte zit erop. Toch 30 mins eraf kunnen rijden.Valt zo'n roadtrip mee met een 2 jarige? Ik krijg al hoofdpijn als ik eraan denk![]()
Zie ik nou Borat staan op die onderste foto?
Heb jij op een schilderij oid van Zeus en Ganymedes weleens een adelaar met een rugdrager gezien?
Kind ook ziek, buikgriep?De buffalo steak kwam er aan dezelfde kant weer uit.
Fucking hell.
Die kleine lijkt zich alweer wat beter te voelen.
Voelt toch fijner wanneer het afval eerst wordt gescheiden.

Vanavond bliksemt het op de Olympus.Die kleine lijkt zich alweer wat beter te voelen.
Mijn buik voelt als die reactor in Chernobyl vlak voor ie ontplofte.
Zal Ovidius er nog eens op nalezen.Heb jij op een schilderij oid van Zeus en Ganymedes weleens een adelaar met een rugdrager gezien?
Ruim 2 uur noordelijker knettert en spettert het
Zo 1 hing bij mijn opa. Een adelaar met 2 bliksemschichten.Heb jij op een schilderij oid van Zeus en Ganymedes weleens een adelaar met een rugdrager gezien?
@Hell93Ruim 2 uur noordelijker knettert en spettert hetin de krochten van Hadesop de toilet
Ruim 2 uur noordelijker knettert en spettert hetin de krochten van Hadesop de toilet