- Waardering
- 9.895
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha die was vannochtend wat minder blij.Lekker bezig. Sowieso makkelijk vrienden maken in dat soort landen. Altijd gezellig.
Was je vriendin ook nog blij? (Dat je weg was 🫣)
Ja echt top dit ding. Origineel zijn de foto's nog een stuk scherper. Zit een 100x zoomlens in dit ding. Best bizar voor een telefoon.
Wel een hele ruime definitie van "vrienden".Lekker bezig. Sowieso makkelijk vrienden maken in dat soort landen. Altijd gezellig.
Was je vriendin ook nog blij? (Dat je weg was 🫣)
Kben aan het cutten, zie mijn lunch.

Het was ook allemaal "whisky zero" een paar dagen geleden.
Moet jij geen taart eten?
Nu klink je als iemand die light-producten neemt om netto meer kcal kunnen eten.Berer whisky puur dan mixdrankjes of bier.
Zie je hoe bewust ik bezig ben.

Nichterige light producten vergelijken met single malt whisky?Nu klink je als iemand die light-producten neemt om netto meer kcal kunnen eten.![]()
Nee ik heb al paar dagen geen nieuwe gehaald. 😌 probeer nu weer een beetje normaal te eten. 💪
Als het niet gaat om een paar glazen, maar om "veel gezopen" en "een shitload", dan ben je wel ver voorbij het bewust genieten van kwaliteit. Alsof je van biologische mayonaise niet dik kan worden.Nichterige light producten vergelijken net single malt whisky?

Doe is niet zo zuurAls het niet gaat om een paar glazen, maar om "veel gezopen" en "een shitload", dan ben je wel ver voorbij het bewust genieten van kwaliteit. Alsof je van biologische mayonaise niet dik kan worden.
Ik gun je je feestjes, maar dan mag je best even worden gekieteld!

Zuur? Ik plaag je alleen een beetje.Doe is niet zo zuur
Ik drink al amper deze vakantie wat een unicum op zich is.

Hmm volgens mij praatten we langs elkaar.Zuur? Ik plaag je alleen een beetje.
Doen alsof op flessen whisky nutri-score A staat bedoelde jij toch, hopelijk, ook niet serieus?
![]()

Wat is daar nu weer mis mee!Nu klink je als iemand die light-producten neemt om netto meer kcal kunnen eten.![]()

Mooie woordgrap, aangezien Unicum een likeur is (in Hongarije heer populair, soort van de nationale drank).Doe is niet zo zuur
Ik drink al amper deze vakantie wat een unicum op zich is.
Hoe werkt dat voor je? 😊