apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja is best te doen eigenlijk. Die kleine is altijd heel rustig en vind autorijden (meestal) niet erg.Valt zo'n roadtrip mee met een 2 jarige? Ik krijg al hoofdpijn als ik eraan denk![]()
Is er een thema in je verplaatsingen?
Nee gewoon roadtripje doen. Van de zee naar bergen naar de grote stad en nu zijn we in Katerini aan de voet van de Olympus. Morgen zee, een stukje de berg op en dan overmorgen weer een lange trip. Ditmaal westwaarts naar Parga. Daar hebben we 4 nachtjes een leuk appartement met zwembad op het dak met uitzicht over de baai. Zin in.
Zwaai, zwaai.Nee gewoon roadtripje doen. Can de zee naar bergen naar de grote stad en nu zijn we in Katerini aan de voet van de Olympus. Morgen zee, een stukje de berg op en dan overmorgen weer een lange trip. Dit westwaards naar Parga. Daar hebben we 4 nachtjes een leuk appartement met zwembad op het dak met uitzicht over de baai. Zin in.
1xBW kan ook een mooie mijlpaal zijn.1x90kg! Yessss, wel rpe 10.
Verzuring. Moet oppassen met max singles, was niet helemaal de bedoeling. Nu terug naar 50kg 12,11,10.
![]()
10kg te gaan 💪
Maar kijk uit dat je niet met 1 recordpoging alles ondermijnt.1x90kg! Yessss, wel rpe 10.
Verzuring. Moet oppassen met max singles, was niet helemaal de bedoeling. Nu terug naar 50kg 12,11,10.
![]()
10kg te gaan 💪
Juist, vandaar dat t niet helemaal de bedoelung was. Maar alles voelde goed, kzat er lekker in dus tja.Maar kijk uit dat je niet met 1 recordpoging alles ondermijnt.
Idd. Wat is je BW nu, @apfelstrudel ?1xBW kan ook een mooie mijlpaal zijn.
Je gaat lekker!
Al een tijd niet kunnen wegen maar ik denk rondt de 103 a 104kg.
Zou mooi zijn als je dan 100kg squat en het ook je BW is. Of waren dit biceps curls?Al een tijd niet kunnen wegen maar ik denk rondt de 103 a 104kg.
Hoe bedoel je? Dit was military press.Zou mooi zijn als je dan 100kg squat en het ook je BW is. Of waren dit biceps curls?
Hij bedoelt vermoedelijk je Press.Hoe bedoel je?
Kheb al een tijd niet meer gebarbell backsquat. Mijn PR was 1x170.
piHij bedoelt vermoedelijk je Press.
Een BW Press is indrukwekkend omdat het ook een verhoudingsgetal is.
Ah dan ben je sterker dan je er uitziet. 🤪Hoe bedoel je? Dit was military press.
Kheb al een tijd niet meer gebarbell backsquat. Mijn PR was 1x170.
Als ik terug ben van vakantie ga ik squatten en deadliften weer oppakken. Knie is inmiddels hersteld. 200kg squat lijkt mij wel bruut om over een paar jaar te doen.