Fitness Seller

Contest Log Strudel's Grote CUT log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.221
Spicy margharita.
20230925_003802.jpg

Goede cocktails hier.

• #1.226
Is er een thema in je verplaatsingen?
Nee gewoon roadtripje doen. Van de zee naar bergen naar de grote stad en nu zijn we in Katerini aan de voet van de Olympus. Morgen zee, een stukje de berg op en dan overmorgen weer een lange trip. Ditmaal westwaarts naar Parga. Daar hebben we 4 nachtjes een leuk appartement met zwembad op het dak met uitzicht over de baai. Zin in.

Laatst bewerkt:
Nee gewoon roadtripje doen. Can de zee naar bergen naar de grote stad en nu zijn we in Katerini aan de voet van de Olympus. Morgen zee, een stukje de berg op en dan overmorgen weer een lange trip. Dit westwaards naar Parga. Daar hebben we 4 nachtjes een leuk appartement met zwembad op het dak met uitzicht over de baai. Zin in.
Zwaai, zwaai.

• #1.237
Zou mooi zijn als je dan 100kg squat en het ook je BW is. Of waren dit biceps curls?
Hoe bedoel je? Dit was military press.

Kheb al een tijd niet meer gebarbell backsquat. Mijn PR was 1x170.

Als ik terug ben van vakantie ga ik squatten en deadliften weer oppakken. Knie is inmiddels hersteld. 200kg squat lijkt mij wel bruut om over een paar jaar te doen.

Hoe bedoel je? Dit was military press.

Kheb al een tijd niet meer gebarbell backsquat. Mijn PR was 1x170.

Als ik terug ben van vakantie ga ik squatten en deadliften weer oppakken. Knie is inmiddels hersteld. 200kg squat lijkt mij wel bruut om over een paar jaar te doen.
Ah dan ben je sterker dan je er uitziet. 🤪

Terug
Naar boven