XXL Nutrition

Contest Log Strudel's Grote CUT log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.601
Training ging opzich prima. Push gedaan.

2x80 military ging redelijk eenvoudig
8x40 behind the neck press ging ook easy peasy.

Borst zoals gewoonlijk niks bijzonders. Bij zwaardsr gewicht voel ik de pees weer trekken in m'n schouder, dus ik hou t bij laag. Binnenkort isometrisch toepassen om te kijken of ik op termijn de pees kan versterken.

Triceps ging opzich prima. Wel wat last van m'n linker elleboog. Die knakt sinds kort weer.

Morgen pull, overmorgen benen. Maar misschien combineer ik het morgen wel. Wordt toch een lichte training.

• #1.602
Lasagne. 8 porties. Voor diner
20231018_173357.jpg

20231018_173629.jpg

20231018_173702.jpg

Ontbijt: gebakken rijst (60 gram rauw) met 2 eitjes en groenten.
20231019_101539.jpg

• #1.603
Heerlijk getraind vandaag. Rug en biceps. Wilde nog onderarm doen maar werd misselijk as f**k.
Morgen benen, onderarm en core.

Vorig weekend nog ff flink geleefd. Drank, drugs, de hele mikmak. Sindsdien niet meer gerookt. Stoppen met roken en ff paar maanden nuchter. Met kerst en oud en nieuw weer lekker een borrel doen.

Dus dit is alweer dag 5 stoppen met roken. Geen moeite tot nu toe.

Heerlijk getraind vandaag. Rug en biceps. Wilde nog onderarm doen maar werd misselijk as f**k.
Morgen benen, onderarm en core.

Vorig weekend nog ff flink geleefd. Drank, drugs, de hele mikmak. Sindsdien niet meer gerookt. Stoppen met roken en ff paar maanden nuchter. Met kerst en oud en nieuw weer lekker een borrel doen.

Dus dit is alweer dag 5 stoppen met roken. Geen moeite tot nu toe.
Succes Meeuwke

• #1.614
Kheb echt een hekel aan desserts en patisserie :roflol:.

Maar van horen en zeggen weet ik dat @ThaWasteland echt de beste appeltaarten kan kopen.

Terug
Naar boven