Fitness Seller

Contest Log Strudel's Grote CUT log

Mijn jongste gaat altijd op de center console zitten , zit lekker hoog zegt ze .Zelf zet ik haar dan terug op haar plekkie 😀 vind het nogal link
Ach kleine stukjes kan allemaal geen kwaad. Die van ons is er ook al paar keer afgevallen als ik moest remmen of als ik wat gas geef voor een drempel, maja vinden ze leuk.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.563
Vandaar als me vriendin aan het stuur zit ie wel achterin moet, maar mannen maken geen ongelukken natuurlijk
Dat is leuk en aardig maar al die Grieken kunnen niet rijden. Dus als je een ongeluk maakt ligt het waarschijnlijk niet aan jou. kheb ze echte maffe capriolen zien uithalen op de weg.

En er zitten er echt belachelijk veel op hub telefoon achter het stuur. Met name vrachtwagenchauffeurs. Levensgevaarlijk zie je ze zwerven over de weg.

Ach kleine stukjes kan allemaal geen kwaad. Die van ons is er ook al paar keer afgevallen als ik moest remmen of als ik wat gas geef voor een drempel, maja vinden ze leuk.
Ook weer zo , daarintegen gaat ze wel altijd mee op de motor als ik de honden naar binnen haal .....je hoort dan niks anders als wheelie papa ! Wheelies

Dat is leuk en aardig maar al die Grieken kunnen niet rijden. Dus als je een ongeluk maakt ligt het waarschijnlijk niet aan jou. kheb ze echte maffe capriolen zien uithalen op de weg.

En er zitten er echt belachelijk veel op hub telefoon achter het stuur. Met name vrachtwagenchauffeurs. Levensgevaarlijk zie je ze zwerven over de weg.
Ja buitenland zou ik er ook wel voorzichtig in zijn aangezien sommige het niet zo nauw nemen.
Meen oa begin dit jaar na de meet @xxl dat daar ook iemand zijn rijbewijs was verloren, zijn altijd dezelfde boeven! Grapje meli!

• #1.567
Heb de landing overleefd!

Net uitvoerig een minuut staan klappen.

• #1.572
Screenshot_20231014_144319_Snes9x EX+.jpg

Vermaakte me iig wel tijdens de vlucht.

Hoeveel zit erbij?

• #1.578
Kheb 2 flessen metaxa, 2 flessen Stoli (verkopen ze niet meer in NL wat RU boycot), 2 flessen Ouzo. Iets van 10 liter hele goede olijfolie (ook cadeau'tjes).

En 8 sloffen Marlboro uit Bulgarije (€3 per pakje).
💸 💸 💸

Terug
Naar boven