apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wist niet dat je rookte

Doe ik ook niet

Jawel, je rookte, maar je rookt niet.

Nee ff geen alcohol meer voor een paar maandjes. Met kerst weer.
Wel zwak, met drinken moet je gewoon doorzetten. Dedication noemen ze dat hier.Nee ff geen alcohol meer voor een paar maandjes. Met kerst weer.
Niet dat ik daar moeite mee heb trouwens. Zoveel en zo vaak drink/dronk ik toch al niet.
Stoppen met roken gaat trouwens makkelijk tot nu toe. Maar ik weet. Als ik ga drinken ga ik roken.
I know. Quiting is for losers.Wel zwak, met drinken moet je gewoon doorzetten. Dedication noemen ze dat hier.
Nee ff geen alcohol meer voor een paar maandjes. Met kerst weer.
Niet dat ik daar moeite mee heb trouwens. Zoveel en zo vaak drink/dronk ik toch al niet.
Stoppen met roken gaat trouwens makkelijk tot nu toe. Maar ik weet. Als ik ga drinken ga ik roken.
Dan wordt het tijd voor een cylinder- of kleppenrevisie.Daarom vroeg ik het idd. Gooi er bij mij wat in aan verdovende middelen e/o alcohol en ik moet erbij roken.
Ja dat kan ik prima hoor. Op vakantie was het bijna altijd 1 glaasje bier of wijn.Misschien een vreemde vraag, maar kan jij makkelijk ook één, of een paar, glaasje drinken, daarvan genieten en het daarbij laten?
Uit je log krijg ik soms het beeld dat je heel makkelijk niet drinkt, maar als je wel drinkt dat het dan ook vrij snel heel hard gaat.
Als ik naar een feestje oid ga is het voor mij bijvoorbeeld makkelijker om niet te dri ken, dan om twee biertjes te drinken.
Wat is pak nou weer.Ja dat kan ik prima hoor. Op vakantie was het bijna altijd 1 glaasje bier of wijn.
De uitschieters daar gelaten.
Maar hier is/was het vaak met vrienden volgas. Als ik naar een feestje ga is het voor mij ook makkelijker om niet te drinken dan 2 glazen te drinken. Bij uit eten gaan heb ik daar dan weer geen moeite mee.
Komt misschien ook omdat er nogal vaak pak op tafel wordt getoverd als ik met de boys ga drinken.. waardoor ik mij nu dus ook ff een tijdje afzijdig hou van die ongein.
Colombiaans marcheerpoeder.