XXL Nutrition

Contest Log Strudel's Grote CUT log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.641
Lekker vroeg in de gym vandaag.
Push staat op het schema.

Gaat prima tot nu toe. Veel energie

Military press
3×80 rpe7
3×80 rpe8
3×80 rpe9

Ik denk dat m'n max nu 5x80 is. Op naar de 100kg.

Hoe ziet je schema er nu uit?
En kcal wise?

Misschien goed om in je achterhoofd te houden dat kracht pr's richting 12% niet gaan blijven komen.

• #1.643
Kzal straks m'n schema's posten

• #1.648
Jawel, je rookte, maar je rookt niet. :rolleyes:
1697903362000-1697911411184.jpg

Drink je nog wel? Of dat ook niet meer.

• #1.650
Drink je nog wel? Of dat ook niet meer.
Nee ff geen alcohol meer voor een paar maandjes. Met kerst weer.

Niet dat ik daar moeite mee heb trouwens. Zoveel en zo vaak drink/dronk ik toch al niet.

Stoppen met roken gaat trouwens makkelijk tot nu toe. Maar ik weet. Als ik ga drinken ga ik roken.

Niet dat ik daar moeite mee heb trouwens. Zoveel en zo vaak drink/dronk ik toch al niet.

Stoppen met roken gaat trouwens makkelijk tot nu toe. Maar ik weet. Als ik ga drinken ga ik roken.
Wel zwak, met drinken moet je gewoon doorzetten. Dedication noemen ze dat hier.

Daarom vroeg ik het idd. Gooi er bij mij wat in aan verdovende middelen e/o alcohol en ik moet erbij roken.

• #1.655
Voor de vakantie was m'n gewicht 104 kg.
De dag na de vakantie op 15 oktober was het 108,7 kg.

Vandaag zit ik op 106,5kg De schade valt dus mee opzich.

Voedingsschema en trainschema zijn hetzelfde als hiervoor. UB/LB 2 a 2,5 x per week (4 a 5 dagen KT). Overige dagen cardio.

Per dag
KCal 2000-2200
Eiwit 200g
Vet 90g
Overige kcal in carbs.

Misschien een vreemde vraag, maar kan jij makkelijk ook één, of een paar, glaasje drinken, daarvan genieten en het daarbij laten?

Uit je log krijg ik soms het beeld dat je heel makkelijk niet drinkt, maar als je wel drinkt dat het dan ook vrij snel heel hard gaat.

Als ik naar een feestje oid ga is het voor mij bijvoorbeeld makkelijker om niet te dri ken, dan om twee biertjes te drinken.

• #1.657
Misschien een vreemde vraag, maar kan jij makkelijk ook één, of een paar, glaasje drinken, daarvan genieten en het daarbij laten?

Uit je log krijg ik soms het beeld dat je heel makkelijk niet drinkt, maar als je wel drinkt dat het dan ook vrij snel heel hard gaat.

Als ik naar een feestje oid ga is het voor mij bijvoorbeeld makkelijker om niet te dri ken, dan om twee biertjes te drinken.
Ja dat kan ik prima hoor. Op vakantie was het bijna altijd 1 glaasje bier of wijn.
De uitschieters daar gelaten.

Maar hier is/was het vaak met vrienden volgas. Als ik naar een feestje ga is het voor mij ook makkelijker om niet te drinken dan 2 glazen te drinken. Bij uit eten gaan heb ik daar dan weer geen moeite mee.

Komt misschien ook omdat er nogal vaak pak op tafel wordt getoverd als ik met de boys ga drinken.. waardoor ik mij nu dus ook ff een tijdje afzijdig hou van die ongein.

Ja dat kan ik prima hoor. Op vakantie was het bijna altijd 1 glaasje bier of wijn.
De uitschieters daar gelaten.

Maar hier is/was het vaak met vrienden volgas. Als ik naar een feestje ga is het voor mij ook makkelijker om niet te drinken dan 2 glazen te drinken. Bij uit eten gaan heb ik daar dan weer geen moeite mee.

Komt misschien ook omdat er nogal vaak pak op tafel wordt getoverd als ik met de boys ga drinken.. waardoor ik mij nu dus ook ff een tijdje afzijdig hou van die ongein.
Wat is pak nou weer.

Puntje bij paaltje

Terug
Naar boven