apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Nieuwe opdrachtgever sinds vandaag. Wordt veel werken aankomende tijd. En 4x per week sporten. Kilo's zullen nu wel hard eraf vliegen aangezien het de hele dag rennen wordt. Wel goede discipline, als je met 1000cal niet gaat snoepen op je werkKmoet wel letten dat ik meer eet. Kheb vandaag misschien net 1000 kcal binnengekregen. Het was te druk. Zal morgen wel minder drama worden. Kneem morgen wel 2x60 g whey mee naar werk. En gelukkig sta ik morhen van 14:00 tm 23:00 ipv 11tm 23
O ben ik een letter vergeten?

HatsekideeVoor de vakantie was m'n gewicht 104 kg.
De dag na de vakantie op 15 oktober was het 108,7 kg.
Vandaag zit ik op 106,5kg De schade valt dus mee opzich.
Geen idee of het wel of niet haalbaar is. Maar 7 maand gemiddeld 0,6kg per week blijven kwijtraken lijkt mij wel heel pittig.Doel 1 is nu voor kerst onder de 100 te duiken.
Doel 2 is <90 voor mei.
Doel 3 is voor de zomer rondt de 12%bf te komen. Heb ik 7 maanden de tijd.
Haalbaar? Ik ben nu denk ik rond de 25%.
Zeker weten, maar alles is bepalend aan iemands aanpak. 7 maanden is echt gigantisch lang voor een cut en kan je echt zeer veel resultaat behalen. Die 90kg voor mei zou je al in maart kunnen halen vrij makkelijk.Doel 1 is nu voor kerst onder de 100 te duiken.
Doel 2 is <90 voor mei.
Het doel is 12%bf zoals er staat. Niet -20kg vocht.Paar dagen niet eten, saunatje pakken, ben je zo 10kg kwijt, ez goal

Als je het zelf graag genoeg wilt, dan is het haalbaar. En zoals @ak zegt hangt het af van de aanpak.Doel 1 is nu voor kerst onder de 100 te duiken.
Doel 2 is <90 voor mei.
Doe mij ook even een pb 🤣🤣
Thnx maatAls je het zelf graag genoeg wilt, dan is het haalbaar. En zoals @ak zegt hangt het af van de aanpak.
Op een hoger vetpercentage kan je agressief cutten in het begin. Meer dan een kg per week eraf. Daar haal je dan al snel resultaat. Aan het einde van de cut kan je dan mikken op 0,5 á 1 kg per week eraf.
De periode van 7 maanden is lang genoeg om je doel te behalen. Tussendoor zou je nog een week op onderhoud kunnen doen, zodat je het mentaal misschien beter volhoudt (tijd genoeg).
Als je dat niet nodig vindt (of hebt), dan kan je door cutten en sneller je doel bereiken.
Zelf zou ik ervoor zorgen dat je het op een gezonde manier doet en iets wat je voor de lange termijn kan volhouden, anders val je na de cut weet terug. Lijkt me zonde.
Succes Strudel!

buff daddy!
)