Fitness Seller

Contest Log Strudel's Grote CUT log

Maar ik zit al een tijd op een punt dat het voor mij zelfs als ik part-time werk en ik een home gym heb het voor mij bijna niet met mijn gezinsleven te combineren is om serieus aan KT te doen.
Ik werk 10/11uur per dag, en mijn vrouw werkt ook 2 avonden en 1 hele dag. En ik train 5 dagen per week en mn vrouw 4x per week.
Mn kids zijn nog geen dag op de opvang geweest. En de financiën zijn meer als op orde. En we doen genoeg leuke dingen...
Geen familie en weinig hulp van vrienden.

Prioriteiten en plannen

Ik werk 10/11uur per dag, en mijn vrouw werkt ook 2 avonden en 1 hele dag. En ik train 5 dagen per week en mn vrouw 4x per week.
Mn kids zijn nog geen dag op de opvang geweest. En de financiën zijn meer als op orde. En we doen genoeg leuke dingen...
Geen familie en weinig hulp van vrienden.

Prioriteiten en plannen
Goed dat jij dat kan, ik kan het niet combineren en @apfelstrudel gaat het tot op heden ook niet zo goed af.

Ik wil wel oppassen af en toe. Breng die kids maar langs.

Maar ik zit al een tijd op een punt dat het voor mij zelfs als ik part-time werk en ik een home gym heb het voor mij bijna niet met mijn gezinsleven te combineren is om serieus aan KT te doen.
Waar besteed je dan veel tijd aan? Heb je veel schermtijd buiten werk?

Ik heb een vrouw die werkt, kinderen die naar school moeten maar ook naar zwemles en andere verplichtingen. Wij hebben 0,0 hulp van familie al ruim 7 jaar geen week mee gemaakt zonder een gebroken nacht wil is het nu de laatst anderhalf jaar gelukkig maar 1 of 2 keer per week.

Ik heb een super onregelmatig rooster waardoor ik geen ruimte heb om stelselmatig 4 keer per week 90 min te trainen iets wat in mijn ogen ook noodzakelijk is voor KT en niet perse voor duursport.

Dat ik zoveel post laat vooral zien hoe veel vrije tijd ik heb op mijn werk.
Dit is exact wat ik bedoel. Dus je bent 7 dagen pw “bezig” en hebt nooit een momentje dat je op de bank zit? Die mountainbikes die je hebt zijn natuurlijk voor naar te kijken etc.

Dit is gewoon het probleem waardoor men op oudere leeftijd het accepteert om uit shape te raken. Je hebt geen verantwoording af te leggen aan iemand en ik ga ook geen wedstrijdje doen wie o wie het zwaarste leven heeft blablabla

Ik heb een super onregelmatig rooster waardoor ik geen ruimte heb om stelselmatig 4 keer per week 90 min te trainen iets wat in mijn ogen ook noodzakelijk is voor KT en niet perse voor duursport
3x per week 45 min brengt al wezenlijke veranderingen icm een dieet

Dit is exact wat ik bedoel. Dus je bent 7 dagen pw “bezig” en hebt nooit een momentje dat je op de bank zit? Die mountainbikes die je hebt zijn natuurlijk voor naar te kijken etc.

Dit is gewoon het probleem waardoor men op oudere leeftijd het accepteert om uit shape te raken. Je hebt geen verantwoording af te leggen aan iemand en ik ga ook geen wedstrijdje doen wie o wie het zwaarste leven heeft blablabla
Nee want dat verlies je sowieso van Hell en zilver.

Bij mij is het vooral een gebrek aan structureel tijd hebben om te trainen. Dat komt door mijn werk en het enige wat is probeer duidelijk te maken is dat dat (voor mij althans) veel beter te combineren is met duursport dan met KT.

Bij mij is het vooral een gebrek aan structureel tijd hebben om te trainen. Dat komt door mijn werk en het enige wat is probeer duidelijk te maken is dat (voor mij althans) veel beter te combineren is met duursport dan met KT.
Een dieet kost geen tijd en dat icm met duursport laat je fysiek al heel mooi veranderen, als je de duursport een beetje uitdagend maakt.

Bij mij is het vooral een gebrek aan structureel tijd hebben om te trainen. Dat komt door mijn werk en het enige wat is probeer duidelijk te maken is dat (voor mij althans) veel beter te combineren is met duursport dan met KT.
Want mountainbike ofzo gaat je beter af dan naar de gym rijden en trainen in dezelfde tijd dat je doet mountainbiken?

Bij mij is het vooral een gebrek aan structureel tijd hebben om te trainen. Dat komt door mijn werk en het enige wat is probeer duidelijk te maken is dat dat (voor mij althans) veel beter te combineren is met duursport dan met KT.

Is dat omdat de tijd minder snel gaat bij een half uur fietsen t.o.v. een half uur krachttraining?

Dat snap ik dus niet. Op 45min a 1u heb ik er een stevige KT opzitten. Een duurtraining ga je toch altijd voorbij het uur en veel meer?

Dat snap ik dus niet. Op 45min a 1u heb ik er een stevige KT opzitten. Een duurtraining ga je toch altijd voorbij het uur en veel meer?

Beiden kan bij beiden, kwestie van intensiteit en bij kracht ook volume.
Mijn trainingen zijn doorgaans ook niet langer dan 45m.

Fietsen en/of hardlopen gaat mij veel beter af zonder structuur.
Ga dan niet lopen roepen dat KT niet kan in jou situatie maar zeg gewoon dat je liever ene rondje fietst dan een dumbell oppakken.

Wat doe je nu overigens? Gyms gaan vaak 08.30 open als ze niet al 24.7 open zijn, kan je partner niet een uurtje zelf op de kinders letten? Of zoek je het niet want #weekend?

Het is gewoon een keuze, dit werkt voor @Steks fijner. Maar zeggen dat kracht niet kan en duur wel, dat is natuurlijk onzin, elke minuut is er 1.

• Like
Waarderingen: Boca
Terug
Naar boven