MuscleMeat

Peiling Suiker is altijd slecht voor de bodybuilder

Peiling Peiling Suiker is altijd slecht voor de bodybuilder

• Totaal stemmers
    284
Status
Niet open voor verdere reacties.

Big-T

Humongous Ruler
Founder
R.I.P.
50.000 berichten 10.000 berichten
Waardering
3.208
Stelling: suiker is altijd slecht voor de bodybuilder. Eens of oneens? Geef je mening.

Voor alle duidelijkheid: het gaat alleen over geraffineerde suiker.

Op bepaalde momenten van de dag mag het wel.
Die momenten haal ik ook zoveel mogelijk uit fruit.

Voor de rest vind ik het slecht voor eender wie.

ik vind van wel, kheb het dan over de suikers in cola enzo :)

ik denk dat suiker niet slechter is voor bodybuilders dan het is voor de rest van de mensheid.

Ga er vanuit dat het over tafelsuiker gaat, aangezien het 'suiker' genoemd wordt en niet verschillende suikers. Dus: Ja, altijd slecht.

ja witte geraffineerde suiker wel

in fruit en groenten zit al genoeg suiker eigenlijk die een goede voedingswaarde heeft..witte suiker heeft dat niet..rietsuiker zou ook kunnen

Big T maak ff duidelijk over wat suiker het gaat. Witte kristalsuiker, of ook suiker in fruit?

Fruit is natuurlijk gewoon gezond.. en kristalsuiker eet ik niet meer omdat het lege calorieen zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Nee geen suikers in fruit. Het gaat over geraffineerde suiker.

Dan lijkt het me nog altijd goed met momenten.
Dat na je training of tijdens zware inspanningen(werk) je glyceenspiegels leeg zijn is het toch goed deze met snelle suikers aan te vullen.

• Topic Starter Topic Starter
Ow ****, dan is het wel slecht ja.

Ik heb gestemd alsof het over monosacharide ging. Dat is rondom de training en sochtends als je wakker wordt wel prima lijkt me.
Wacht ff... ik heb het dus duidelijk over alle mogelijke suikers die niet in groenten en fruit zitten. Dus inclusief alle soorten suikers in poedervorm (maltodextrine, dextrose etc).

meningen kunnen hier uiteen lopen
voor voorstanders van een dirty bulk is suiker natuurlijk een geschenk van god:rolleyes:

voor voorstanders van bulken en clean bulken is het weer een tegen strijdig verhaal. boven je onderhoudt daar gaat het om als je je eiwitten en vetten al goede kh al binnen heb maakt wat suiker niet veel uit imo.

anderzijds is het beter om te zorgen dat je lichaam met kwallitatief goede voeding gevoed wordt.

kortom ik kom er niet uit af en toe een klontje suiker in de thee of koffie :) ik blijft het lekker doen

We kennen allemaal de anabole werking van chocomel. Nee dus.

Wacht ff... ik heb het dus duidelijk over alle mogelijke suikers die niet in groenten en fruit zitten. Dus inclusief alle soorten suikers in poedervorm (maltodextrine, dextrose etc).

anabool als een mother****er post work out!

Ik ben niet zeker.

Ik heb hier op gestemd vanwege het feit dat suikers direct ná training wél goed zijn.

Over de rest van de dag; mijden die zooi! Waarom zou men een insuline piek willen halverwege de dag?

Daarbij is suiker ook nog eens slecht voor je tanden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven