AndroidHealthClinic

Syros & Peoples...

mmmm ik word alweer gelijk gebashed hier... :(

Van je dbb maten moet je het maar hebben...

bitches...

Maar goed, inderdaad dag 1: Borst-Biceps.
Bij de benchpress ging het al meteen fout :(
Het is al een oude blessure van me maar hij duikt iedere keer de kop op.
Het lijkt wel of mijn schouder overstrekt en dan op slot gaat. Pijnscheuten was het resultaat.

Dus als iemand nog een tip heeft bitte sehr graag.

btw Peeps is niet gesloopt... Peeps is beetje ziek, haalt moeilijk adem en hoest als een zeehond.. dus mag ik ff...

Ik zou iig rustig aan doen bij alle oefeningen, waar je je schouder mee gebruikt.

Ja ben misschien ook wat TE gretig. Maar jah heb ook geen zin om weer een jaar te sukkelen :(

bitches...

Het lijkt wel of mijn schouder overstrekt en dan op slot gaat. Pijnscheuten was het resultaat.

btw Peeps is niet gesloopt... Peeps is beetje ziek, haalt moeilijk adem en hoest als een zeehond.. dus mag ik ff...

Ik zou sowieso kijken hoe je bench techniek is, warneer de je dar te hoog laat touchen, ellebogen naar buiten 'flared' ed. ben je sowieso al je schouders aan het vernken. (zie: Testosterone Nation - Bench Press 600 Pounds - A 12 Step Program)

Hoe is de verhouding in je push/pull kracht? Grote verschillen daarin willen ook wel vaak voor schouder blessure's zorgen.

bitches...

Tuurlijk peeps, plaag je maar wat :o :kiss:
Doe gewoon rustig aan, gebruik minimaal aan gewicht.
Zorg dat je eerst weer de feeling terug krijgt, en forseer vooral niet.

Kun je beter de komende tijd heel rustig opbouwen, want anders zit je straks idd met een chronische schouderblessure.

Ik zou sowieso kijken hoe je bench techniek is, warneer de je dar te hoog laat touchen, ellebogen naar buiten 'flared' ed. ben je sowieso al je schouders aan het vernken. (zie: Testosterone Nation - Bench Press 600 Pounds - A 12 Step Program)

Hoe is de verhouding in je push/pull kracht? Grote verschillen daarin willen ook wel vaak voor schouder blessure's zorgen.

Is misschien wel een goeie.. thanx Alex..

Ik ga inderdaad rustig aan beginnen... moet proberen die gretigheid wat te dimmen maar jah we hebben het nog steeds over Peoples he ;)

Woensdag staat schouders en triceps op het programma... laten we hopen dat ik de setjes gewoon kan afmaken hoe licht dan ook..

Get your ass off the couch Chris:D

:banana: Spierpijn....

• Topic Starter Topic Starter
ik heb geen spierpijn!!! (voelt licht gevoelig, meer niet!! :) )

I'm so happy!!

3 words for you: We will see.....

• Topic Starter Topic Starter
we will indeed!!!! :D

MHUAHAHAHAHAahahahah....
morgen weer he? :P

Terug
Naar boven