MuscleMeat

Syros & Peoples...

Zeg mark, zullen wij ook eens een keer gezamelijk de gewichten oppakken? :D
Onze fitnessen zitten 100m van elkaar af...

Haha, ja da's best wel ernstig.
Binnenkort idd ff afspreken :).

Ben nu net weer aan het trainen na me griep, dus ff weekie wachten nog als het ff kan ;).
Anders kom ik helemaal zo slap over :p.

Hebben het er nog wel ff over. :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
aight aight, dat was dag 2

peoples had wat meer lucht weer, minder ziek, ging wel lekker ondanks zijn schouderkwaaltje :P
Overvloed aan PR's voor mij dan weer, maar das niet gek als je voor de eerste keer traint :D

Schouders en triceps stonden op het programma vandaag, vooral de triceps waren een uitdaging na de borsttraining van afgelopen maandag...
Voelde de spanning er nog op staan en ben ook niet tot het alleruiterste ermee gegaan, in mijn achterhoofd dat over 2 dagen borst weer op het programma staat.

Allereerst zaten we effe op de fiets, kleine 10 minuten.

Daarna pakte we schouders, 4 setjes elk in onderstaande volgorde:

1. Front Raise
2. Seated Palm-in Presses
3. Lateral raises
4. Upright rows

triceps daarna:
3 oefeningen, 3a4 setjes elk

1. Cable pushdowns
2. Dippen tussen bankjes (alleen dan op een machine waar je stilzit en iets naar beneden duwt, geen idee hoe het heet)
3. Pressdown

Daarna nog effe op de fiets gezeten..

(voor enige onduidelijkheden, de namen die er aan gegeven worden heb ik van: Fitness-Island.com : Fitness oefeningen | schema's | info )

Dat was vandaag weer, na net effe heerlijk geimproviseerde nasi te hebben gegeten (ben moeilijke eter voor de mensen die het nog niet weten, hou van veel afwisseling) is Peoples weer huiswaards gekeerd.

Ik stap zo lekker onder de warme douche en hou het voor gezien voor vandaag! :D morgen weer vroeg me nest uit en dag 3 van de training, rug en benen!!!

Laatst bewerkt:
Rug en benen samen? :eek2:

Wordt lekker! :P

Nouja, ik ben benieuwd naar de gewichten als jullie weer helemaal gewoon zijn aan het trainen. :)

Vandaag was een redelijke dag... moest vooral oppassen dat ik mijn rechter schouder niet ging overbelasten. Na wat opwarmsetjes begonnen we met het eerste echte setje. Licht gewicht gepakt om toch het setje te kunnen afmaken.

Toch 4 oefeningen kunnen doen, schouder hield het redelijk.

Toen de Triceps. Wat me opviel is dat ik ze nog aardig voelde nav onze borst training op maandag. Maar dat is geen excuus dus even flink tegen aan.

Na 3 oefeningen was gewoonweg de koek op. Lekkere Whey shake gedronken en op naar huis van Syros om te genieten van zijn geweldige kookkunsten.

Al met al redelijk tevreden over dag 2.

Morgen dag 3 met rug en benen. Mijn favo dag omdat mijn sterke punt mijn benen zijn. We gaan proberen om de 200 kilo leg press eruit te duwen.

Rug en benen samen? :eek2:

Wordt lekker! :P

Nouja, ik ben benieuwd naar de gewichten als jullie weer helemaal gewoon zijn aan het trainen. :)

ik zeg het maar nog een keer: ik ben net begonnen!! :D
weer helemaal gewoon = voor peoples :D :P

Vandaag was een redelijke dag... moest vooral oppassen dat ik mijn rechter schouder niet ging overbelasten. Na wat opwarmsetjes begonnen we met het eerste echte setje. Licht gewicht gepakt om toch het setje te kunnen afmaken.

Toch 4 oefeningen kunnen doen, schouder hield het redelijk.

Toen de Triceps. Wat me opviel is dat ik ze nog aardig voelde nav onze borst training op maandag. Maar dat is geen excuus dus even flink tegen aan.

Na 3 oefeningen was gewoonweg de koek op. Lekkere Whey shake gedronken en op naar huis van Syros om te genieten van zijn geweldige kookkunsten.

Al met al redelijk tevreden over dag 2.

Morgen dag 3 met rug en benen. Mijn favo dag omdat mijn sterke punt mijn benen zijn. We gaan proberen om de 200 kilo leg press eruit te duwen.

we??? ik ben blij als ik de 100kg aankan met de legpress....
Einderlijk een onderdeel waar je zwaarder kan dan mij! :D

we??? ik ben blij als ik de 100kg aankan met de legpress....
Einderlijk een onderdeel waar je zwaarder kan dan mij! :D

Wat kom op jongen , als ik 130 of zoals de laatste keer 140 kan trappen ....
Kan ik jou vertellen dat JULLIE meer kunnen ...opbouwen

Wat kom op jongen , als ik 130 of zoals de laatste keer 140 kan trappen ....
Kan ik jou vertellen dat JULLIE meer kunnen ...opbouwen

ik zal me best doen :D maar ik heb jarenlang niks gedaan en in een ver verleden voetbal, heb kantoorbaan, zit de hele dag :D

maar 140? dan gaat ik daar voor :D

Ik had ook jaren niets gedaan , zat 4 jaar geleden nog in een scootmobiel zoef zoef marrie ......

maar ik train pas vanaf maandag he? :P

but i will do my best! :P

Wordt dan idd eens tijd dat je wat gaat doen kerel :p:D.

Al spierpijn??? :D.

Ik moet eerlijk zeggen en toegeven: borst, triceps trokken gister wel, zijn nu wat minder, en schouders komt pas vanmiddag/vanavond denk ik :D

Maar echt mega spierpijn niet gelukkig !!!

rug en benen op 1 dag ??? Maar ja, succes gasten!

jah, anders past het niet helemaal in ons schema (in 3 dagen alles pakken en 4 dagen in de week trainen)

Je kan het ook omdraaien, rug en triceps en schouders en benen maar we moeten even al die spieren goed stukmaken ;)

Heb er nu al zin in...

kom op ROS!!!

BEUK ER OP LOS !!

:P

there goes wes again !! :D

ik heb tot nu toe nog boven peoples zijn niveau gezeten, maar vandaag zie ik dat somber in.....

Dag 3!!

Dag 3 in de storm, merkte er weinig van op de heenweg, was windstil in de auto! :P

Vandaag stond rug en benen op het programma, ff heerlijk beuken dus....

eerst weer ff op de fiets, beetje opwarmen offc.
Rug:
4 oefeningen gedaan + trapezius nog tussndoor, killing, maar lekker.
peoples ging flink tekeer weer, ik heb weer (bijna) alles gegeven, tenslotte zitten we pas op dag 3 (en wil geen blessures oplopen) Maar toen ging het fout.
Eerst beenoefening, the leg press.
100kg 12x ging perfect
120kg 10x ging ook lekker, maar ik heb toch iets verkeerd gedaan, ik stapte ervanaf, beetje in ademnood, wat normaal is denk ik bij dit soort beenoefeningen.. en toen, pakte ik mijn bidon op van de grond en mijn hamstring (rechts) schoot er vol in... zo erg dat ik er niet eens meer op kon staan even... beetje gerekt en gestrekt, en licht op de fiets gestapt terwijl peoples zijn setjes benen af ging maken, lekker licht getrapt om dat been wat ontspanningsbeweging te geven (hoop dat het werkt)

Zelfs op dit moment voel ik die spier nog trekken en moeilijk doen, dus dat wordt maar even rustig aan doen ermee voorlopig.. :(
(tips zijn welkom)

Morgen staat borst en biceps weer op het schema, waar we de nadruk gaan liggen op biceps en onderarmen en borst ervoor gewoon even meepakken, weekendje rust erna en misschien dat we volgende week het schema wat door elkaar gooien, kijken wat er beter bevalt...

Terug
Naar boven