AndroidHealthClinic

Syros & Peoples...

Dag 3!!

Dag 3 in de storm, merkte er weinig van op de heenweg, was windstil in de auto! :P

Vandaag stond rug en benen op het programma, ff heerlijk beuken dus....

eerst weer ff op de fiets, beetje opwarmen offc.
Rug:
4 oefeningen gedaan + trapezius nog tussndoor, killing, maar lekker.
peoples ging flink tekeer weer, ik heb weer (bijna) alles gegeven, tenslotte zitten we pas op dag 3 (en wil geen blessures oplopen) Maar toen ging het fout.
Eerst beenoefening, the leg press.
100kg 12x ging perfect
120kg 10x ging ook lekker, maar ik heb toch iets verkeerd gedaan, ik stapte ervanaf, beetje in ademnood, wat normaal is denk ik bij dit soort beenoefeningen.. en toen, pakte ik mijn bidon op van de grond en mijn hamstring (rechts) schoot er vol in... zo erg dat ik er niet eens meer op kon staan even... beetje gerekt en gestrekt, en licht op de fiets gestapt terwijl peoples zijn setjes benen af ging maken, lekker licht getrapt om dat been wat ontspanningsbeweging te geven (hoop dat het werkt)

Zelfs op dit moment voel ik die spier nog trekken en moeilijk doen, dus dat wordt maar even rustig aan doen ermee voorlopig.. :(
(tips zijn welkom)

Morgen staat borst en biceps weer op het schema, waar we de nadruk gaan liggen op biceps en onderarmen en borst ervoor gewoon even meepakken, weekendje rust erna en misschien dat we volgende week het schema wat door elkaar gooien, kijken wat er beter bevalt...

sterkte.. spreek je nu op msn , dus praten daar wel verder

Zo Peoples is ook weer op het nest gearriveerd na een korte stop te hebben gemaakt bij Botjebuilder. (was weer gezellig goos)

Dag 3.

Had er behoorlijk zin in aangezien benen mijn sterkste punt is. Maar eerst de rug. De gebruikelijk lat spread was weer enorm wennen voor me. Gewicht ook niet bijzonder zwaar gepakt omdat mijn rug niet helemaal 100% is.

Daarna wat andere oefeningen gedaan waarbij ik geprobeerd heb mezelf tot het uiterste te pushen.

daarna de benen :D Maar tijdens de leg press ging het mis met Syros, hij verstapte zich en het schoot hem in de hamstring :(
Aan zijn kop te zien kon hij niet verder dus ging hij maar even fietsen.

Ik heb nog wel mijn setjes afgemaakt en ben licht tevreden.

Morgen dag 4 van ons monster workout program ;)

Niet gelijk proberen kanjer .... moest er ook een paar weken overdoen om van de 90 naar de 130 te gaan .
Neem eerst een paar keer een goede warming up voor je boven die 100 gaat ...
Ik deed 15 reps 90 .... en dan naar boven gaan bv 110 , 15 reps en dan pak je hem weer 15 reps lager
lekker spelen met die benen ......

• Topic Starter Topic Starter
Ja, inderdaad, ik ben gewoon te snel te veel gaan doen kwa benen, maar ik wou peoples zelfs op zijn eigen terrein laten zien dat ie niet zomaar mij kon toppen...

Next time goede warming up ervoor, lekker licht pakken en veel reps om ze warm te draaien... Had ik gisteren ook eigenlijk moeten doen, maarjah!

Komt wel goed.. Heb op dit moment geen last meer ondervonden van mijn hamstring, hopelijk de rest van de dag en morgen ook niet, dan kan ik volgende week gewoon weer ff opnieuw beginnen ermee..!

Goedzo komt wel goed met die hamstring ..... en volgende keer goed opwarmen ....;)

i will i will.... :o

waar zijn de trainingen ?

trainingen zijn in purmerend...

klein sportschooltje, basic en technogym apparatuur

Dag 4: Borst en Biceps

Deze keer wat andere oefeningen gedaan, mede wege kwetsuur die peoples had afgelopen maandag bij borst.

Geen BP, gewoon losse dumbels.
4 borstoefeningen, 3 biceps oefeningen, nadruk op onderarmen en lange spieren.
Daarna nog even de polsen en grip aangepakt, altijd handig om wat extra te doen, gewoon even bijna leeg getraind, in het weekend 2 rustdagen, lekker even bijkomen...

Ook even de legpress met 50 kilo gedaan, geen last van de hamstring, 10x, voorzichtig, dus dat klinkt in ieder geval goed, volgende week wat beter opletten als we benen weer pakken.

Maandag is weer een nieuwe trainingsdag! tot dan: RUST!!! :D

Ahhhh... weekje trainen zit er al weer op :( ;)

Heerlijke eerste week geweest alhoewel het voor beide erg wennen was.

Dag 4 zoals boven beschreven ging redelijk lekker behalve de fly's... of ik de basis niet onder de knie of er is een andere reden maar ik krijg het niet fatsoenlijk gedaan. Toch nog eens naar kijken.

Op dit moment voel ik me aan de ene kant leeg maar ook zo opgepompt als een mf... i like it :D

Nu 2 dagen rust... zal wennen worden ;)

kom op gasten
zet m op

king king ROS (weet zelf wel waarom :D)
en Dj Peoples :P

en jah hoor, het is weer maandag....

vandaag zijn de schouder en triceps aan de beurt.... again! heerlijk van mijn weekend genoten :D rust en cardio... :o

dag 4: schouders en triceps...

Vandaag was een dag van verbetering, vooral voor de schouderoefeningen, alles wat zwaarder gepakt, intensiever... ging goed
Triceps niet helemaal uitgeput, morgen is namelijk borst aan de beurt weer en dan is het wel fijn als je triceps nog wat kunnen helpen :d

Peoples is ook steeds zwaarder aan het pakken, vooruitgang is vooral te zien aan de gewichten vooralsnog.. :D

als het zo doorgaat komt het nog wel eens goed met peoples en mijzelf :P:P:P

Waarom gebruiken jullie geen kg's en sets en reps in je log?

We een beetje erg weinig info in dit log inderdaad.

Met "vandaag heb ik mijn triceps en biceps getraind, gister mijn schouders" kan ik niet echt veel. :D

Omdat dit week 2 is, maar ik zal overleggen met peepz of hij dat wil vrijgeven.
Ik zal mijn stats wel gaan vrijgeven vanaf vanavond.

Vanavond ik borst en biceps aan de beurt dus :D

Waarom gebruiken jullie geen kg's en sets en reps in je log?

Hou je mond Perry... :p

We een beetje erg weinig info in dit log inderdaad.

Met "vandaag heb ik mijn triceps en biceps getraind, gister mijn schouders" kan ik niet echt veel. :D

Klopt gozer, hiermee wil ik nog even wachten totdat ik een beetje op kracht ben gekomen. Heeft nu geen zin om te zeggen dat we side raise hebben gedaan met 14 kg. Maar wees niet bang... de kg's zullen snel om jullie oren vliegen ;)

blader een beetje door jullie log heen maar snap hier niet zoveel van. Lijkt meer een soort van chat:D

wachten jullie totdat je steroiden gaan werken ofzo?

blader een beetje door jullie log heen maar snap hier niet zoveel van. Lijkt meer een soort van chat:D

wachten jullie totdat je steroiden gaan werken ofzo?

Komt eraan, was alleen de eerste trianingsweek van ons, je kunt dat dus zien als een globaal "dit doen we" verhaal.

Gewichten en uitgebreid "wat doen we" verhaal volgt dus vanaf vandaag...

We willen dit trainingslog een beetje luchtig houden. Misschien ook omdat de kg's nog niet op een plaatsbaar niveau zijn.

Maar dit zal op korte termijn wel zo zijn dus dan lezen jullie alles over de avonturen van Peoples en Syros....

Terug
Naar boven