Tom1988
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1
Dag 3!!
Dag 3 in de storm, merkte er weinig van op de heenweg, was windstil in de auto!
Vandaag stond rug en benen op het programma, ff heerlijk beuken dus....
eerst weer ff op de fiets, beetje opwarmen offc.
Rug:
4 oefeningen gedaan + trapezius nog tussndoor, killing, maar lekker.
peoples ging flink tekeer weer, ik heb weer (bijna) alles gegeven, tenslotte zitten we pas op dag 3 (en wil geen blessures oplopen) Maar toen ging het fout.
Eerst beenoefening, the leg press.
100kg 12x ging perfect
120kg 10x ging ook lekker, maar ik heb toch iets verkeerd gedaan, ik stapte ervanaf, beetje in ademnood, wat normaal is denk ik bij dit soort beenoefeningen.. en toen, pakte ik mijn bidon op van de grond en mijn hamstring (rechts) schoot er vol in... zo erg dat ik er niet eens meer op kon staan even... beetje gerekt en gestrekt, en licht op de fiets gestapt terwijl peoples zijn setjes benen af ging maken, lekker licht getrapt om dat been wat ontspanningsbeweging te geven (hoop dat het werkt)
Zelfs op dit moment voel ik die spier nog trekken en moeilijk doen, dus dat wordt maar even rustig aan doen ermee voorlopig..
(tips zijn welkom)
Morgen staat borst en biceps weer op het schema, waar we de nadruk gaan liggen op biceps en onderarmen en borst ervoor gewoon even meepakken, weekendje rust erna en misschien dat we volgende week het schema wat door elkaar gooien, kijken wat er beter bevalt...
sterkte.. spreek je nu op msn , dus praten daar wel verder

Maar tijdens de leg press ging het mis met Syros, hij verstapte zich en het schoot hem in de hamstring