- Waardering
- 2.335
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, borst is wel vermoeid na schouders, dus pak ik het iets lichter. Natuurlijk wel genoeg intensiteit. Ik doe ook meest andere oefeningen dan op de dinsdag.fijn te horen. lkkre training weer, geen vermoeidheid met borst na het hele schouderpakket? ben benieuwd of je pwo helpt.
Jack 3D is dezelfde, dus ook micro en lemonsmaak. Ik vind het helemaal niks van lemon hebben, maar ik weet ook niks van smaakHee, zwaardere sets gepakt dan de vorige keer op zowel de incline db press als de press machine. Degelijke training weer, nice work man! Welke Jack3d heb je? Begin deze week heb ik de micro van een vriend geprobeerd. Kon er goed op benchen en werd er nogal ongeduldig van, maar had bij mij niet zo’n sterk effect als de andere die ik tot nu toe heb gehad. De smaak (lemon ofzo) was wel erg goed. 4200 cal vind ik niet eens extreem veel voor jouw stats. Ben benieuwd naar de weging.

En nieuwe berekening is alweer met 16 boterhammen. En zout is (mede hierdoor) hoog: ruim 18g (was bijna 16).
Wat zout betreft, zou ik Musclemeat ook nog meer kunnen sponsoren, nl. 2 pakjes toscaanse kipblokjes op brood (12 boterhammen) ipv 1 per dag 

Zal wel weer genieten worden van de spierpijn de komende dagen!
.
Holy shit, niet normaal! Hoog gewicht hier, en ook op je lunges. Zorg wel dat je uitvoering goed blijft he. Verder: hard trainen = respect
Had geen last van mijn rug gisterochtend5x5 zonder riem?!?!?!?!! NETJEUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS. Die zonder riem gaat ervoor zorgen dat je straks weer meer deadlift als mij. In het begin is het kut, maar als je core eraan gewend is en zichzelf heeft versterkt dan maakt met of zonder riem niet meer zoveel uit voor je. Tenzij je bvb nog spierpijn van iets hebt dat je onderrug wat moeilijk aan het doen is. Dan gewoon riempje om en gas erop. Maar zonder riem is de shit
![]()
Maandagavond voelde het ook goed. Beter dan ik had gedacht zelfs.Calf raises is gewoon in het squatrek. Met dit gewicht voel ik het nog lekker bijten. Als ik zwaarder pak, gaat dat ten koste van de effectiviteit. I.i.g. het gevoel. DOMS is gemiddeld. Voel het (eindelijk) wel meer aan de voorkant dan de achterkant. Daar heb ik ook meer op gefocused.Uitstekend dat je die sets zonder riem gepakt hebt. Goede zaak dat je zo aan vorm/techniek en core werkt, dat gaat je ook voordeel opleveren op andere oefeningen. Holy shit, niet normaal! Hoog gewicht hier, en ook op je lunges. Zorg wel dat je uitvoering goed blijft he. Verder: hard trainen = respect Sterkte met alle doms komende dagen ;-)
Thanks!

, hopelijk dat het dan over tijdje beter gaat.Thanks. ROM is ook voor mij lastig. Dat komt ook omdat ik powerlift schoenen draag. Ik lift daarom mijn tenen nog een klein beetje op als ik helemaal op de grond sta. Mede daarom voel ik ze goedZware lunges man. Riemloze squats zijn ook altijd wel lekker, heb je gelijk een goede ab workoutFlink gewicht op je kuiten ook, heb al moeite om met 100kg een volle rom te kunnen maken haha
Het scheelt ook dat ik nog fris was. Het was heel druk in de gym, dus ik kon sowieso niet beginnen met optrekken of lat pull down.Nette trainingen big boy! Enneee jou BOR is ook heavyyyy! Ik ga zelf daar flink wat zakken met gewicht, omdat ik op een of andere manier altijd last van me onderrug krijg van die houding.. Daarom heb ik daar ook een riem om, maar ik ga nu flink zakken met gewicht en dan zonder riem alles weer opbouwen, hopelijk dat het dan over tijdje beter gaat.
Thanks, Bric!
Eenmaal binnen was het weer knallen als vanouds 

Geen rugleuning = meer balanceren = meer core. Ik ben hier voorstander van. Tops!
Shoulder press is inderdaad met dumbbell. Ik gebruik OHP als ik barbell doe, of MP.is die Shoulder Press niet Dumbell Shoulder Press? Anders is het wel gemakkelijk dat je dat er ffe bij zet. Verder goeie training! Pak jij upright row, breed of smal?
Als mijn ogen me niet bedriegen, heeft het inderdaad effectGeen rugleuning = meer balanceren = meer core. Ik ben hier voorstander van. Tops! Facepulls met hoog volume, nice. Die one handed presses vind ik altijd irritant, omdat je jezelf helemaal uit balans duwt. Goed voor je borst dat je daar die drie oefeningen op hebt gepakt. Die extra borstoefeningen zitten alweer een paar week in je schoudertraining ingebouwd. Goeie zaak, hoop dat het effect heeft!
Natuurlijk niet veel, maar het is nu nog te vroeg om er serieus iets over te zeggen.Ja, ging primalkkre training weer frank, schouders zulllen wel goed vol zitten
Ik vind schouders trainen wel leuk 
"Nadeel" bij mij als het iets minder ga, is dat ik de neiging heb om dit te compenseren, door nog meer inzet te geven.
Alleen mijn bovenlijf recht houden, blijft nog een strijd, na een bepaald punt.

Anyways, ik was weer heerlijk bekaf toen ik klaar was
Merkte ook goede pomp in quads na het squatten 
Aardige training weer, benen zallen wel vol hebben gezeten.
Thanks. De legpresses beginnen ook weer terug te komen. Was een tijdje wat minder geweest.
Uit mijn log van 2 weken geleden:Thanks. De legpresses beginnen ook weer terug te komen. Was een tijdje wat minder geweest.