Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die verhouding is veel anders.Goeie trenBij ons gaat de leg press tot 185kg ongeveer, ik snap niet hoe sommige 8x260 of nog meer doen.
Ik vind 10x140 al zwaar.
De squats wil ik even stabiliseren op dit schema, met name voor mijn bovenlichaam.Volgende keer weer proberen door die squats heen te prikken, maar dit is een goede training. Behoorlijke vooruitgang op die leg press inderdaad! Netjes hoor. En degelijke sets op die kuiten.
Het is zo'n leg press waar je in ligt en het gewicht (slede met schijven) onder een hoek van 45 graden omhoog drukt. Bij een andere gym in de stad hebben ze een horizontale leg press (waar ik in pas) en daar had ik genoeg moeite met 180 kg. Daar kwam nog bij dat je feitelijk jezelf (met stoel en al) wegdrukt.Goeie trenBij ons gaat de leg press tot 185kg ongeveer, ik snap niet hoe sommige 8x260 of nog meer doen.
Ik vind 10x140 al zwaar.
Dat is misschien een idee, maar dan moet ik er overheen stappen dat het zo raar eruit zietMooi squatwerk, en tot failure gaan op LB is altijd nice. Misschien heeft je squat trouwens wel baat bij Good Mornings als het gaat om je upperbody rechtop houden, en minder 'dubbel vouwen' tijdens zware sets.

Precies. Dat hangt van het type apparaat af. Ze zeggen ook wel dat je gewend raakt aan een apparaat waar je vaak mee traint. Je kunt dus alleen progressie t.o.v. de voorgaande keren meten.Die verhouding is veel anders. Ik pak bij onze sportschool op de ene leg press 160kg en op de andere ook 260.. Terwijl ze alle 2 even zwaar voelen. Dus daar moet je eigenlijk niet teveel naar kijken. Zelfde geld met leg extension of leg curl. Sommige pakken leg extension 80 of 90kg, terwijl bij onze sportschool die maar tot 60 of 70kg gaat.

In het algemeen redelijk tevreden, maar progressie is wel langzaam. Moeilijk voor zo'n ongeduldig typ als ik 

Lekker curlen met die triceps trololol
Thanks!
Yup, het was afzien! Gigantisch knijpen dusPrima gewichten verplaatst. Incline curls als finisher is wel een goede, zijn gigantisch zwaar mits goed uitgevoerd![]()

Ja, biceps natuurlijk. Ik ga het niet aanpassen, want dan is alle formatting in een keer weg! En verder bedankt voor de complimenten! Ik begin steeds blijer te worden met hoe mijn armen, en ook de rest van mijn lichaam, eruit begint te zienLekker curlen met die triceps trololol Incline row kende ik nog niet, today I learned. Verder ben ik het met Bricone eensch! En die bb curls van jou.. dit wil ik ook kunnen, verdikke. Sterke curls, klasse! Maarre... where them deadlifts? Ik mis ze al een paar weken!
In een moment van ijdelheid had ik gisteravond mijn armen nog gemeten. Mijn rechterarm, de dunste, was 41,2 cm. Dit was ruim een half uur na de tren, dus het bloed begon al weg te stromen. Ook waren bij de oefening diverse aders goed te zien. Normaal zie ik die kleredingen bijna nooit vanwege de "isolatie"!
Kon ze goed aanspannen. Ook in de spiegel zag het aardig uit, van wat ik er van kon zien.

Eerste setje ging als een trein!

Oh ja, deadlifts. Ik ben meer aan het focusen op de lats. Eerst deed ik nog optrekken, maar dat heb ik laten varen, omdat een goede uitvoering nog net iets te zwaar is. Ik ga hier nog een paar weken mee door, maar ik heb wel zin om weer te gaan deadliften. Kan het niet uitstaan dat die Johnny mij in eens voorbij is geschoten!Maarre... where them deadlifts? Ik mis ze al een paar weken!

De volgende had ik maar aangesproken
Verder geen PWO, maar alleen maize starch met water + espresso. De training was prima te noemen!
Nu relaxen!
@Ot: jij dus ook, las ik zojuist! Damn, je gaat wel hard zo. Ik zit alweer een paar weken op dit gewicht. Daarvoor met belt op 5x5 105/110. Ik wil hem eerst een beetje goed onder de knie krijgen en iets minder rust nemen tussen de sets.
Thanks. De MP's doe ik nu zonder rugsteun, maar het is nog effe zoeken naar de balans. Misschien maar staan (evt clean&press), maar dan wel onder de lichtkoepelLekkere deads! En military press is altijd zonder rug steun, @ paar trainingen terug![]()