- Waardering
- 18
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 82kg
Leg training op maandag, bonuspunten voor de vaste structuur waarmee je traint.
Allround beentraining, ziet er weer degelijk uit. Maar hoe zijn die powerliftschoenen bij je calf raises, zitten ze dan niet in de weg?
En @Atreus: altijd zonder rugsteun? Ik doe military altijd in de cage en met rugsteun. Heb er nog nooit over nagedacht om dat eens zonder steun te doen, miss maar een keer proberen.
Verschrikkelijk? Nee joh, juist een uitstekende oefening! Anders hoek, ander accent op je spieren van bij regular squats. Je sets mogen er wezen hoor, dit is nou eenmaal een stuk zwaarder dan normale squats.Front squat:
* 12x40
* 10x50
* 2x7x60
t*ring, wat een verschrikkelijke oefening! Heb hem maanden niet meer gedaan, was wel te merken...
Allround beentraining, ziet er weer degelijk uit. Maar hoe zijn die powerliftschoenen bij je calf raises, zitten ze dan niet in de weg?
En @Atreus: altijd zonder rugsteun? Ik doe military altijd in de cage en met rugsteun. Heb er nog nooit over nagedacht om dat eens zonder steun te doen, miss maar een keer proberen.

Nog meer dan gewone squats.
Ik streef wel altijd naar verbetering! Moet vanavond eindelijk de 5x5x80 op de bench press halen!!!

NEEE dat is niet wat je wil..
, ken goed zijn als je eenmaal in de ub/lb ritme zit dat je flinke gains gaat maken.