- Waardering
- 891
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb wel vaker de neiging om de lat hoog te leggen. Zo zit ik eenmaal in elkaar. Dan zie ik het effe niet zitten, ga er een paar nachten over slapen en ga daarna de draad weer oppakken 
Het zijn altijd van die sloopsessies. Als iemand van 120kg / 2.11 verbruik je wel wat meer energie dan kereltjes die 30cm kleiner en 40kg lichter zijn 

Niet genoeg op gelet of het helemaal weg is. Feit is dat ik makkelijker omhoog kwam. Ik was ook een stuk sneller klaar dan gebruikelijk. Heb wel eens 35 / 40 minuten gesquat, maar nu 20 / 25 minuten (incl. warming up) of zo.

Succes met squatten.damn, jij ookal zo'n zieke SLDLMorgen ga ik voor 5x5x105kg sq
![]()
De SLDL ga ik de volgende keer wel weer wat rustiger doen, zoals aangegeven. Ik had gewoon zin om te knallen, met alle gevolgen van dien115kg SLDL is wel echt best veel hoor! Als je die nog goed met gestrekte benen uit ken voeren, is hij volgens mij wel echt killing voor je onderrug, terwijl hij eigenlijk voor de achterkant van je benen isJe kan ook gewoon een week met riem Squaten en die SLDL vervangen voor Leg Curl. Dan hou je je CNS vrij van belasting. Ik deed eerst Dinsdag SLDL en vrijdags gewone deadlift, en toen ik met die SLDL was gestopt ging me gewone deadlift kei hard omhoog. Achteraf gezien kon me onderrug er gewoon telkens niet helemaal van herstellen als ik dan weer gewone deadlifts moest doen. Goeie Training! Squats gaat goed! Moet voor de grap maar eens een keer 7x3 proberen en dan met dit gewicht 2,5 of 5kg omhoog gaan!
Rugpijn is niet erger geworden vannacht, dus dat is een goed teken. Deadlifts heb ik nog niet in het programma zitten, maar als ik die doe, dan zal ik SLDL zeker lichter en minder vaak pakken.Hopelijk heb je wat aan mijn bench press logs, bijv. die van vanavond

De mijlpaal moest natuurlijk gelijk gevierd worden en ik wilde alvast wennen aan het gewicht voor volgend week. De 3e rep had ik bijna gehaald, maar de spotter was er al bij met zijn vingers voordat ik er erg in had...

Ik ga het effect morgen wel merken, wanneer de DOMS inslaatlkkr maat 5x5x80, dropset erna zal er wel in hebben geknalt.

Had nl. goede chest pump 
wtf holy shit!
2,5kg per kant; we hebben geen 2 1,25 kg schijfjes. Moet hier maar weer eens om gaan zeuren denk ikNetjes man! 5x5x80! Traint best lekker he, dat 5x5?! Volgende week 2,5kg erbij? Wtf zware flys! Goed bezig big boy

Borst en triceps voelden prima. Errug lekkurre pomp in met name borstwtf holy shit! Wist niet dat je hier al zo dichtbij zat, vet dat je deze sets hebt gehaald! En daarna idd nog zulke zware flyes. Gefeliciteerd met een van je beste trainingen van de afgelopen tijd! Voelen borst en triceps nog goed, niet overbelast ofzo? Wat wordt de volgende mijlpaal?
Triceps ook wel (baksteen-gevoel).
Lekkere chest train man, moet wel lekker zijn om weer eens goeie gewichten te verplaatsen![]()
Laatst deed ik ze nog zwaarder (3x8x20), maar ik was nu compleet gesloot vanwege die dropset
Ik weet waardoor het komt, dus ik kan daar nu niet mee zitten 
word.