- Waardering
- 2.335
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
partij extra barbelsluitingen erop doenJe ken ook zelf voor een paar euro twee 1.25kg schijfjes kopendan is het probleem ook opgelost.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
partij extra barbelsluitingen erop doenJe ken ook zelf voor een paar euro twee 1.25kg schijfjes kopendan is het probleem ook opgelost.

Die zijn niet in de megagrote stand waar ik woon te vindenJe ken ook zelf voor een paar euro twee 1.25kg schijfjes kopendan is het probleem ook opgelost.

Welkom. Succes met benchen volgende week. Heeft Johnyyy jou ook met het 5x5 virus besmet?IN! Goede training! Ik heb voor volgende week ook de 5x5x80kg bench op de planning staan!![]()
Alles uit de gym eraan hangen. Schiet niet op
Ik ga gewoon met 5kg verhogen. Moet dat gewicht toch een keer onder de knie krijgen, of niet? 
Maar wel een stuk later thuis en voor een ochtendmens is dat best zwaar 
Dus geen grof gesmijt met grote gewichten, maar beheerst te werk gegaan.
Is afgelopen winter wel eens meer geweest, maar toen zat er meer vet omheen.Thanks. Vind de BOR een fijne oefening. Rows in het algemeen wel
Straks schouders doen. Zin in!Goede vraag. Ik vind hem voor mijn gevoel dan de lat pull down voorlangs. Is kans op blessures echt groter? Volgens mij wel met de behind the neck press, maar niet met de behind the neck pull down.Lekkere train man Waarom de lat pulldown achter je nek? Heeft toch juist geen voordelen en meer kans op blessures?

Ik heb schouders en borst getraind.
Ik heb de indruk dat deze oefening veel effect heeft. Mijn linkerborst is aan het bijtrekken en qua pomp doet hij niet onder voor rechts! 

Thanks Bric1! Ik heb 2 dumbbells vast, doe ze om en om omhoog duwenlkkre tank training weer, en 2x een pr is altijd motiveren natuurlijk. met die one handed press heb je dan maar 1 dumbell beet of wel allebei (kwa balans enzo)
Exactemento! Ik kan niks garanderen, voor een deel is het ook de aard van het beestjeJe had er gewoon zin in omda je wat goed te maken had omdat je laatst nog zij waar je het allemaal voor deed! Nou voor dit dus! Voor die PR! hatselflats Dus die praat wille we hier niet meer van jou horen de komende jarenDeal?
Soms heb ik van die momenten...

Dus volgende week 5x5x110?! Hmm, begin toch met 105 voor de zwaarste sets en dan zie ik wel 

Ik wacht altijd totdat het squatrek vrij is als die bezit is.. Zo graag squat ik. ahum ahum![]()

Het kwam nu wel uit ivm de rug. Maar effe wat anders kan helpen bij het doorbreken van plateaus.Ik ga denk ik ook maar eens een weekje niet squatten, schijnt goed te werken![]()
Dit doe ik ook, srs.Lekkere training Frank! Morgen lekker pingun-style lopen.
![]()
Thanks! Ach, ik heb onderhand genoeg ervaring met strompelen, dus dat komt wel goedflinke training tank, sterke legpress. Succes met lopen morgen![]()
Vanmiddag teambuildinguitje. Dat is niet meer dan een uur luisteren naar presentaties en dan gaan eten. Zin in dat laatste!Ah, dit gaat nog over de training van donderdag. De 42 cm is op mijn lengte nog niet heul veul. Zeg 36 cm bij iemand van 1,80, maar als je langer bent is het veel moeilijker om een beetje opgevuld te raken, dus op zich ben ik er wel blij mee.Nette weights ondanks de focus op form man42cm Potverdorie! Hoe ziet je eten er verder uit?
), dus ben ik toch gegaan. Ik was een uur later dan normaal, dus ik heb 1 tricepsoefening overgeslaan en de borst-assistance 1 set minder. Wel genoeg werksetjes op de bench.
Genoeg gewicht gedrukt!
Laatste set goed gefocused op vorm, dus 8e rep toch niet