- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In ieder geval ruim voldoende eiwitten! Als je tussen de 2 a 2,5gr per kg lichaamsgewicht zit je zeker goed. Een bodybuilder bij ons op de sportschool zegt zelfs dat 1,5gr al voldoende is. Heb zelf ook iets van 2,5 gram p kg hoor![]()
En dan blijkt achteraf toch dat de kipblokjes in 1e instantie wel goed berekend waren! Er zit 200g in een pakje en ik eet er 2 per dag van! :bonk:

Zou volgende week weer gemaakt moeten zijn als ik weer benen ga trainen. Dan kan ik de lunges weer skippen 
Squat ging voor mijn gevoel niet heel lekker, vanwege het zoeken van de juiste diepte. Ik ga volgende week 5x5x105 doen. Alleen uppen als het lekker gaat.
Ik train in Utereg me stadsie![]()

Een tijd terug heb ik een keer met Boterharm getraind. Was wel gezelligMisschien is er binnenkort een dbb meet in jouw woonplaats he.![]()
Maar om dat een meet te noemen...
Is er sprake van een meet up o.i.d.? Dat zou eigenlijk een "meat up" genoemd moeten worden 
De 1,25 kg schijfjes staan nog steeds op de planning bij de gym. Wordt wel een beetje een paupergym zo.5x5x105 proberen en dan 2,5kg per training op bouwen en zorgen dat je diep genoeg blijft squaten!
Er kunnen 6 grote schijven aan, dus max 300kg. Bij ons max 260 kg ivm beschikbare schijven. Om zwaarder te gaan moet je schijven rond de handvaten hangen. Het gebeurde ook regelmatig dat er iemand op de leg press klom voor extra gewicht. Heb wel eens iemand 500kg zien pressen 
Maar er wordt tenminste fatsoenlijk getraind. Bij andere vestigingen is het veel minder. Had het daar toevallig vanavond ook met iemand anders over.Een tijd terug heb ik een keer met Boterharm getraind. Was wel gezelligMaar om dat een meet te noemen...
Is er sprake van een meet up o.i.d.? Dat zou eigenlijk een "meat up" genoemd moeten worden
![]()
OK, we zien wel. Discussie duurt al aardig lang. Topic heet iets van DBB summer meet, heh!Volgens mij is het echt een meet bij een gym en daarna met zen allen ergens gezamelijk eten ofzo.
Nope, is stuk!

Thanks
Je kent je eigen krachten nietOK, we zien wel. Discussie duurt al aardig lang. Topic heet iets van DBB summer meet, heh! Nope, is stuk!Thanks

Hehe, was niet mijn schuld
Was de schuld van 1 vd begeleiders. Hij was 's middags met zijn meisje benen aan het trainen. Ik vraag me af wat er gebeurd is 

Das it mane!

Dan ga ik ook ff dat topic opzoeken, is miss wel leuk om even te komen kijkenVolgens mij is het echt een meet bij een gym en daarna met zen allen ergens gezamelijk eten ofzo.