Fitness Seller

Tankthefrank's log

Thanks allemaal! Volgende week ga ik gewoon weer mijn best doen. Als het goed is, zijn dan de 1,25 kg schijfjes eindelijk binnen. Ze zouden besteld zijn. Dan ga ik dus 5x5x87,5 doen.

@Harm: ik kan niet en squatten en tegelijk in de spiegel op mijn houding letten. Alleen bij lichte gewichten. Zelfs met curls en schouderoefeningen, die ik vaak voor de spiegel doe, kijk ik het grootste deel van de tijd niet in de spiegel. Vaak heb ik m'n ogen dicht. Dan kan ik beter focusen. Ik kijk alleen om mijn form te checken.

Stiekem fantaseer je tijdens de oefeningen over vrouwen en dan gaat testo omhoog enzo, high testo meer kracht meer gains enz. enz.

Of te wel wtf, houd die ogen eens open. :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Stiekem fantaseer je tijdens de oefeningen over vrouwen en dan gaat testo omhoog enzo, high testo meer kracht meer gains enz. enz. Of te wel wtf, houd die ogen eens open. :roflol:
Maar dan zie ik geen vrouwen :(

OK, weinig. De meeste trainen boven. Alleen de die-hards trainen beneden :D En voor een aantal van hen kan ik gerust mijn ogen open houden ;) Maar als je toch met een oefening bezig bent, kan het geen kwaad om te focusen :)

---------- Toegevoegd om 20:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:38 ----------

Geen training, maar ik heb eindelijk een trimapparaat gekocht om die baard van mij wat meer in toom krijgen. Ik heb geen mega-baardgroei, maar het groeit allemaal wel gestaag door, dus het was tijd!

Meeste mensen in mijn omgeving vonden hem wel staan. Ik weet niet of ik daar zo blij mee moet zijn, indien zij het echt als een verbetering zien ;) Anyways, ik vind hem zelf ook wel aardig staan. :)

Maar dan zie ik geen vrouwen :(

OK, weinig. De meeste trainen boven. Alleen de die-hards trainen beneden :D En voor een aantal van hen kan ik gerust mijn ogen open houden ;) Maar als je toch met een oefening bezig bent, kan het geen kwaad om te focusen :)

Haha, snap ik, maar toch... straks raak je iemand met een dumbell. :p

Foto van je baard:D?

Or it didn't happen? Ben je er zo eentje?

OK, hier is die dan!
Niet schrikken!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 21:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:22 ----------

Ben jij soms een vliegtuig? Ik wel hoor :o
Me too. Kom nog net een paar cm tekort om Super Grover te zijn!

---------- Toegevoegd om 21:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:24 ----------

FF srs, vandaag's training: rug en biceps!

BOR bovenhands:
* 20x40
* 15x70
* 10x90
* 2x7x100: lekkah
* 6x105: zou misschien wat meer voorover kunnen staan; i.i.g. raakte ik wel mijn bovenlichaam met de stang (niet zo hoog als ik had gewild, maar toch)

Wide grip incline row:
* 12x65
* 12x70
* 10x75
* 8x80
Ging verrassend goed na de BOR :)

Lat pull down:
* 4x10x57
Zwaarder zou teveel ten koste gaan van de vorm.

Reverse close grip pull down:
* 12x57
* 3x8x64

Dmbbell curls:
* 12x14
* 12x16
* 10x18
* 2x8x20
Heb ze strikt kunnen uitvoeren. Laatste set was iets slordiger, maar nog steeds OK

EZ bar curls:
* 12x35
* 10x40
* 2x7x45

Lyinng incline curls:
* 3x10x14
* 8x14: laatste twee reps zaten er niet in

Cable preacher curls:
* 10x17,5
* 7x20
* 2x9x17,5

Prima training. Rug goed te pakken gekregen en had gelijk bij 1e bicepsoefening al goede pomp. Kon bij 18 en 20 kg de dumbbells amper vasthouden!

Heb armen bij thuiskomst opgemeten. Li: 42,7, re: 42 cm. Paar mm erbij vergeleken met afgelopen weken, maar toen had ik de armen ca. 5 min later opgemeten.

idd prima training frank. love bicep pumps :)

Ik vind jou row oefeningen echt best wel heel erg sterk!
En jou Curls zijn ook best flinke jongens!

Goed bezig! mooi doorgaan zo:D

idd prima training frank. love bicep pumps :)
Ik vind jou row oefeningen echt best wel heel erg sterk! En jou Curls zijn ook best flinke jongens! Goed bezig! mooi doorgaan zo:D
Thanks heren!

---------- Toegevoegd om 18:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:04 ----------

Ach, afbeelding is niet goed meegekomen gisteren. Nieuwe poging:
207npj6.jpg

beardpower

Nog meer positieve reacties, hoppa! Mijn collega's waren er ook over te spreken. Ik was al bijna 3 maanden niet op kantoor geweest, vanwege een project waar ik aan werk.

---------- Toegevoegd om 22:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:56 ----------

Beardpower heeft helaas niet geholpen bij de training vanavond (schouders). Ik had mijn kop er niet bij en eigenlijk ook niet heel veel zin. Na het eten bleef ik te lang zitten. Ik had wel zin om shoulder press te doen, maar dat viel wat tegen.

Shoulder press:
* 15x14
* 10x18
* 2x8x20
* 7x20
Zware setjes waren moeizaam. Heb geen rugleuning gebruikt. Hierdoor met mijn onderrug met name voor de linkerschouder gecompenseerd, wat ik dus kan voelen.

Lying incline side raise:
* 8x12: oef wat branden!
* 3x10x12
Latere setjes gingen beter dan eerste :)

Upright row EZ-bar:
* 10x50
* 8x55
* 2x5x60 PR

Face pull:
* 4x15x25

Front raise:
* 2x8x20
* 2x12x16

Ik vond het wel genoeg. Geen zin om nog borst te doen. Ik wilde ook mijn linkerschouder rust geven. Bij de eerste oefening kon ik hem aardig voelen. Nu voelt hij beter aan. Ik had wel mijn schouders goed vol zitten na afloop en een PR op zak :)

lekkere training Tank, en mooi pr.

Shoulder press met dumbells of barbell? (gok dumbell)
Want je zet dat er nooit niet bij:(
Maak er anders voort Dumbell shoulder press van? dan weten al jou log vriendjes dat je dumbells bedoeld.
Face Pull is wel een relaxe oefening he:D

lekkere training Tank, en mooi pr.
Thanks! Ik had het zelf niet zo ervaren, maar ik leg de lat altijd hoog ;)

Shoulder press met dumbells of barbell? (gok dumbell) Want je zet dat er nooit niet bij:( Maak er anders voort Dumbell shoulder press van? dan weten al jou log vriendjes dat je dumbells bedoeld. Face Pull is wel een relaxe oefening he:D
Is met dumbbells. Als ik shoulder press met barbell doe, noem ik het OHP. Ik zal proberen om daar de volgende keer aan te denken. :o

OHP ken van alles zijn, zolang je het maar boven je kop uit tild:P

Maare, zet er de volgende x maar gewoon Dumbbell shoulder press bij, dan weten al jou duizenden log volgers wat je bedoeld;)

Terug
Naar boven