Fitness Seller

Tankthefrank's log

Bonuspunten voor die Baard! Daar word je per direct sterker van, dit gaat zeker helpen om al je records te verbreken :)

Beardrow bovenhands:
* 20x40
* 15x70
* 10x90
* 2x7x100: lekkah
* 6x105
En zo te zien helpt het nog ook. Sterke rows joh!

OHP ken van alles zijn, zolang je het maar boven je kop uit tild:P
Zo heb ik gister nog een 1x1 OHP gedaan met m’n basversterker toen ik die bovenop de kast moest tillen :p

Ondanks je moeizame schouder toch nog een pr in je training. Hou dat gevoel vast, de rest trekt gauw genoeg weer bij. Morgen heb je je schouder in elk geval niet nodig op leg day, dus dan kan ie uitrusten.

• Topic Starter Topic Starter
OHP ken van alles zijn, zolang je het maar boven je kop uit tild:P Maare, zet er de volgende x maar gewoon Dumbbell shoulder press bij, dan weten al jou duizenden log volgers wat je bedoeld;)
Dus je log press is ook een soort overhead press? ;) Ik zal het er de volgende keer wel bijzetten. Speciaal voor jou, want met je truck pulling skillz ben je een vent uit duizenden ;)

Bonuspunten voor die Baard! Daar word je per direct sterker van, dit gaat zeker helpen om al je records te verbreken :) En zo te zien helpt het nog ook. Sterke rows joh! Zo heb ik gister nog een 1x1 OHP gedaan met m’n basversterker toen ik die bovenop de kast moest tillen :p Ondanks je moeizame schouder toch nog een pr in je training. Hou dat gevoel vast, de rest trekt gauw genoeg weer bij. Morgen heb je je schouder in elk geval niet nodig op leg day, dus dan kan ie uitrusten.
Heh, benendag "rustdag" ;) Idd voor schouders. Ik probeer ook te leren om de jas anders aan te trekken. Valt nog niet mee!

Gisteren heb ik trouwens mijn nieuwe jas opgehaald. Machtig stoer ding :) Hij ziet er op het oog eenvoudig uit. Maar hij is goed afgewerkt. Die brabantse leerbewerkers kunnen er wel wat van! Het beste is natuurlijk dat hij mij goed zit! Wel een investering, maar hij zou zeker een jaar of 10 mee kunnen. Bij de schouders zit hij iets krap, maar dat gaat wel uitzetten. Verder moet hij nog ingedragen worden. Dan wordt hij ook soepeler.

Nou kom ook maar door met een foto van dat jack dan!

Nou kom ook maar door met een foto van dat jack dan!
Ik ben slecht in foto's maken, dus hij is wazig. Met flits was het ook niet wat. De foto komt de kwaliteit van de jas niet ten goede!

9pvq69.jpg

---------- Toegevoegd om 20:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:44 ----------

Benentraining van vandaag:

Squat:
* 12x60
* 8x85
* 4x5x100: ging lekker vlot, kon de laatste 3 sets in 1 stuk doen
* 5x105: heb wel eens slechter gesquat ;)
Aardig vlot doorgesquat, minder pauze dan wat ik de laatste tijd deed. Kon meestal de 5 reps ook achter elkaar doen, wat een goed effect had op mijn benen. Les: te snel willen verhogen is niet effectief!

Standing calf raises:
* 4x20x170
Ging lekker. Pijn kwam pas laatste set opzetten, maar behoorlijk goed!

Leg extension / curl superset:
* 3x12x82+12x84
* 12x91+12x91
1e 2 sets kwam de stack regelmatig bovenin. Had er lol in om veel kabaal te maken ;)

Cable pull through (met triceps touw, voor hams en glutes):
* 4x12x60
Vermoeiend!

Leg press nog steeds stuk :( Wel zijn er 1,25 kg schijfjes, dus kan ik morgen lekker gainen op de bench! :D :D :D Training ging lekker. Niet te zwaar gedaan, mara wel intensief.

lkkre train tank, , die superset zal je benen wel ff goed gevuld hebben.

lkkre train tank, , die superset zal je benen wel ff goed gevuld hebben.
Thanks, ja het was fijn om weer eens deze superset te doen :) Kon de training weer goed voelen toen ik naar huis ging (lopen) en voel hem nu nog steeds zitten!

Nette training Frank!;)

Goeie training!
Mooi die Squat opbouwen!

Maare Die logpress is idd ook een ohp.. OVER HEAD PRESS!
Zelfs als je een chick boven je kop uit tilt of een zak cement is het een Ohp. haha.

Ik snap wel da je dummbells bedoeld, en ik weet het ook.
Maar voor de niet vasten lezers denken ze dadelijk dat je maar 20kg barbell ohp doet, en daarom kom ik ff voor je op big TANK

Toch nog lekker gesquat, nu rustig opbouwen weer !

Goeie training!
Mooi die Squat opbouwen!

Zelfs als je een chick boven je kop uit tilt of een zak cement is het een Ohp. haha.

Maar voor de niet vasten lezers denken ze dadelijk dat je maar 20kg barbell ohp doet, en daarom kom ik ff voor je op big TANK

brb vragen of vriendin mee gaat trainen
brb heb geen vriendin

Goeie training!
Mooi die Squat opbouwen!

lekkere vergelijking :eek:

mooie squats!

Thanks!

Goeie training! Mooi die Squat opbouwen! Maare Die logpress is idd ook een ohp.. OVER HEAD PRESS! Zelfs als je een chick boven je kop uit tilt of een zak cement is het een Ohp. haha. Ik snap wel da je dummbells bedoeld, en ik weet het ook. Maar voor de niet vasten lezers denken ze dadelijk dat je maar 20kg barbell ohp doet, en daarom kom ik ff voor je op big TANK
Hehe, heel goed! En thanks! Ach, schouders is niet mijn sterkste punt nog, helemaal omdat ik zonder rugsteun probeer te trainen, maar dat komt vanzelf wel goed.

Toch nog lekker gesquat, nu rustig opbouwen weer ! brb vragen of vriendin mee gaat trainen brb heb geen vriendin
Ik ook niet. Kan wel Becky, 1 vd begeleiders vragen, of zij mij wil helpen. Zou me niet verbazen als ze ja zegt!

lekkere vergelijking :eek: mooie squats!
Thanks! Subtiliteit is een van de eigenschappen die ik van Johnny waardeer ;)

Nooooo je gaat me inhalen met squats :(

Volgens mij zitten we ongeveer gelijk met het gewicht, maar 105 / 110 ging niet van harte.
In ieder geval ben je veel korter bezig met trainen, dus je mag er wel trots op zijn :)

• Like
Waarderingen: Ot92
Volgens mij zitten we ongeveer gelijk met het gewicht, maar 105 / 110 ging niet van harte.
In ieder geval ben je veel korter bezig met trainen, dus je mag er wel trots op zijn :)

Geen idee of 105 nu nog gaat lukken eigenlijk, ik ben ondertussen 4,5kg minder zwaar dan toen.
Ik begin al een klein beetje moeite te krijgen met 8x80. :(

Haha, joa he! moest beetje het tegenovergestelde vinden en het tegenovergestelde van een vrouw is ergens och wel een beetje een zak cement:rolleyes:;)
In jouw perspectief wel :D

Probeer het zou ik zeggen, zou wel tof zijn :roflol:
Ik ga vanavond benchen. Zal haar wel vragen of ze wil helpen :D Anders toch maar die 1,25kg schijfjes proberen!

Geen idee of 105 nu nog gaat lukken eigenlijk, ik ben ondertussen 4,5kg minder zwaar dan toen. Ik begin al een klein beetje moeite te krijgen met 8x80. :(
Gewoon blijven doorzetten. Bijna iedereen krijgt vroeg of laat met dips te maken. Als je je best blijft doen, kom je er wel bovenop. (Uitzonderingen zoals ernstige blessures of andere aandoeningen daargelaten.) Ik weet dat dit makkelijk opschrijven is, omdat ik hier zelf geen last van heb, maar ik heb zelf vaak genoeg in it schuitje gezeten. Met name het verbeteren van mijn techniek op bench en squat. Dit gaat gepaard met lagere gewichten. Met bench zit ik nu weer aan mijn PR (90kg; weet niet zeker of ik wel eens 95 kg heb gebencht), maar met squat zit ik er nog onder. De PR's stellen niks voor, omdat mijn techniek veel slechter was.

Ik zit in de cut he, krachtverlies is dan normaal :P

Haha, joa he! moest beetje het tegenovergestelde vinden en het tegenovergestelde van een vrouw is ergens och wel een beetje een zak cement:rolleyes:;)
je weet het nog een aardig goede wending te geven :rolleyes:

@Frank: ben benieuwd naar liftfoto's van Becky :D

Ik ook niet. Kan wel Becky, 1 vd begeleiders vragen, of zij mij wil helpen. Zou me niet verbazen als ze ja zegt!
Doeoeoeoeoen! Loop gewoon naar binnen met die nieuwe jas en je baard, dan is ze zo onder de indruk dat ze wel ja moet zeggen :D

Lekker gesquat idd! Gaat goed met die benen van je. Verder compacte training, maar je hebt wel alles gehad.

Terug
Naar boven