tankthefrank
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 58
- Lengte
- 2m11
- Massa
- 124kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Baard kent ze al, vindt ze wel tof
Srs, ze is half zo oud als ik, dus ik ga het niet doen.

Ze is meerderjarig, maar 20 jaar verschil is aardig wat. Ik ben dus "bejaard" voor haarZal het straks wel checken voor jullie
![]()
Ze is meerderjarig, maar 20 jaar verschil is aardig wat. Ik ben dus "bejaard" voor haarZal het straks wel checken voor jullie
![]()

Nah, ze kan zichzelf prima redden. Slimme griet, ziet er goed uit, laat zich niks wijsmaken, etc.
Hoe ouder, hoe eerder met pensioen zeker? Kun jij van meeprofiterenHoe dichter bij de 0 hoe .............................. Alhoewel da is miss wel jong voor jou ja! Die ken je beter aan mij geven die van 20! of 30... of 35.. of 40![]()

Zegt een jonge god van 29!leeftijd is slechts een getal maak ik mezelf tegenwoordig steeds vaker wijsgetting old
Vraag is: hebben zij jou ook gelift?ik heb wel met mannen gelift die meer dan 20 jaar ouder waren tis niet alsof je haar vraagt het bed te delen gelijken nee, ga nu niet uitleggen of ik het bed heb gedeeld met mannen die 20 jaar ouder waren

Wel typisch vrouwelijk om me eerst aan het lijntje te houden en dan later toch NEE te zeggen! Sorry Nicky, maar dit is gewoon waar 

Toch lekker gefocused op de oefeningen.Vraag is: hebben zij jou ook gelift?
Becky press:
* 0x0
Ik heb het wel gevraagd, maar ze wilde niet![]()
Wel typisch vrouwelijk om me eerst aan het lijntje te houden en dan later toch NEE te zeggen! Sorry Nicky, maar dit is gewoon waar
mooi dat je je verontschuldigt richting mij, I like.
like a beercag 
Kijk, goede instelling. Jij laat je op handen dragen, en laat niet over je heen lopenmooi dat je je verontschuldigt richting mij, I like. en om je eerste vraag te beantwoorden: yes
like a beercag
lekkere train verder, ondanks je benchdomper.
Dat doe je liever ook zelf!
Thanks man! Ik streef er naar om jouw trainingen te evenaren in volume, maar volgens mij is dat onmogelijk

Whuuut jij hebt mannen van 52 boven je kop uitgetild? Woahik heb wel met mannen gelift die meer dan 20 jaar ouder waren

bonuspunt hiervoor!Kijk, goede instelling. Jij laat je op handen dragen, en laat niet over je heen lopenDat doe je liever ook zelf!
Bench was achteraf geen domper, maar dat zag ik pas toen ik op een gegeven moment naar de log van 2 weken geleden keek en zag dat ik daar boven zat. Toen was ik ook trots op mijn prestatie![]()
check je karma 
Wat denk jij dan, ik jerk die oude mannetjes gewoon hoppa tegen het plafond aan!Whuuut jij hebt mannen van 52 boven je kop uitgetild? Woah![]()
Ik moest zoeken naar de karma. Heb dit wel ooit gezien en toen wat gegeven, maar sindsdien niet. Ik kan het beter uitzettencheck je karma
enne...fijn dat de domper onterecht was!
Thanks anyways!

Maar toch even afwachten hoe dit gaat. Ik wil zaterdag in de tuin gaan werken. Gaat misschien niet door 
Stuk minder dan gevreesd! Dus belasting was toch "gezond" te noemen
Hoop dat het morgen ook zo is. Verder DOMS tussen de schouderbladen van de rows. Niet in lats