Fitness Seller

Tankthefrank's log

• Topic Starter Topic Starter
Baard kent ze al, vindt ze wel tof ;)

Srs, ze is half zo oud als ik, dus ik ga het niet doen.

Pics van becky? :o

Ze is meerderjarig, maar 20 jaar verschil is aardig wat. Ik ben dus "bejaard" voor haar ;) Zal het straks wel checken voor jullie ;)

Hoe dichter bij de 0 hoe ..............................
Alhoewel da is miss wel jong voor jou ja! Die ken je beter aan mij geven die van 20! of 30... of 35.. of 40:P

leeftijd is slechts een getal maak ik mezelf tegenwoordig steeds vaker wijs :o getting old

Ze is meerderjarig, maar 20 jaar verschil is aardig wat. Ik ben dus "bejaard" voor haar ;) Zal het straks wel checken voor jullie ;)

ik heb wel met mannen gelift die meer dan 20 jaar ouder waren
tis niet alsof je haar vraagt het bed te delen gelijk
en nee, ga nu niet uitleggen of ik het bed heb gedeeld met mannen die 20 jaar ouder waren ;)

Dan word je haar sugar daddy, problem solved.
Nah, ze kan zichzelf prima redden. Slimme griet, ziet er goed uit, laat zich niks wijsmaken, etc.

Hoe dichter bij de 0 hoe .............................. Alhoewel da is miss wel jong voor jou ja! Die ken je beter aan mij geven die van 20! of 30... of 35.. of 40:P
Hoe ouder, hoe eerder met pensioen zeker? Kun jij van meeprofiteren :p

leeftijd is slechts een getal maak ik mezelf tegenwoordig steeds vaker wijs :o getting old
Zegt een jonge god van 29!

ik heb wel met mannen gelift die meer dan 20 jaar ouder waren tis niet alsof je haar vraagt het bed te delen gelijk
en nee, ga nu niet uitleggen of ik het bed heb gedeeld met mannen die 20 jaar ouder waren ;)
Vraag is: hebben zij jou ook gelift? :D

---------- Toegevoegd om 21:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:28 ----------

Anyways, back to business. Er moest nog getraind worden!
Dinsdag, dus borst en triceps.

Bench press:
* 20x20
* 10x60
* 6x75
* 2x4x87,5: oef, had meer verwacht!
* 4x85: ging me te moeizaam
* 2x5x80: met name 1e ging soepel!
* 9x70
Ik vond het eerst een domper, maar het is wel meer dan 2 weken geleden! Vorige week was gewoon een superweek. Nu niet, maar dat geeft niet.

Becky press:
* 0x0
Ik heb het wel gevraagd, maar ze wilde niet :( :janken: Wel typisch vrouwelijk om me eerst aan het lijntje te houden en dan later toch NEE te zeggen! Sorry Nicky, maar dit is gewoon waar ;)

Incline dumbbell press:
* 12x20
* 9x24
* 5x28 + failure: en het ging nog zo lekker!
* 7x28: back in town!
* 6x30: en prima afgesloten :)

Dumbbell flyes:
* 4x10x16
Hmm, linker schouder vond ook dit niet eccht fijn. Gelukkig is de pijn nu weg, at the moment.

Pec butterflies machine:
* 10x64
* 8x70

Incline skull crushers, EZ-bar:
* 4x10x30

Tate press:
* 12x16
* 3x8x18

Cable rope push down:
* 10x28,5
* 8x32
* 15x25

One handed triceps pushd own:
* 12x9
* 3x10x10

Lekkere training. Ik deed er wel langer over dan gebruikelijk, want het was een gezellige avond :) Toch lekker gefocused op de oefeningen.

Vraag is: hebben zij jou ook gelift? :D

Becky press:
* 0x0
Ik heb het wel gevraagd, maar ze wilde niet :( :janken: Wel typisch vrouwelijk om me eerst aan het lijntje te houden en dan later toch NEE te zeggen! Sorry Nicky, maar dit is gewoon waar ;)

:roflol: mooi dat je je verontschuldigt richting mij, I like.
en om je eerste vraag te beantwoorden: yes :o like a beercag :rolleyes:

lekkere train verder, ondanks je benchdomper.

Idd lkkre training frank goed bezig.

:roflol: mooi dat je je verontschuldigt richting mij, I like. en om je eerste vraag te beantwoorden: yes :o like a beercag :rolleyes: lekkere train verder, ondanks je benchdomper.
Kijk, goede instelling. Jij laat je op handen dragen, en laat niet over je heen lopen :D Dat doe je liever ook zelf!

Bench was achteraf geen domper, maar dat zag ik pas toen ik op een gegeven moment naar de log van 2 weken geleden keek en zag dat ik daar boven zat. Toen was ik ook trots op mijn prestatie :)

Idd lkkre training frank goed bezig.
Thanks man! Ik streef er naar om jouw trainingen te evenaren in volume, maar volgens mij is dat onmogelijk :o

ik heb wel met mannen gelift die meer dan 20 jaar ouder waren
Whuuut jij hebt mannen van 52 boven je kop uitgetild? Woah :)

:D bonuspunt hiervoor!

Inderdaad, je hebt meer gebencht dan de vorige keer! Sterke sessie vandaag hoor.
Hmm last van je schouders op de flyes, klinkt deze week herkenbaar. Gelukkig had je zware sets op de incline db’s om dit goed te maken.

Die jas zag er stylo uit trouwens!

Whahaha becky press.

Achja, was het proberen waard!

Kijk, goede instelling. Jij laat je op handen dragen, en laat niet over je heen lopen :D Dat doe je liever ook zelf!

Bench was achteraf geen domper, maar dat zag ik pas toen ik op een gegeven moment naar de log van 2 weken geleden keek en zag dat ik daar boven zat. Toen was ik ook trots op mijn prestatie :)
:D check je karma ;)

enne...fijn dat de domper onterecht was!

Whuuut jij hebt mannen van 52 boven je kop uitgetild? Woah :)
Wat denk jij dan, ik jerk die oude mannetjes gewoon hoppa tegen het plafond aan!

hehe lezen harmpje: samen liften is niet gelijk aan boven mijn hoofd uittillen
heb enkel nog een collega gelift...
maar dat was een veertiger
en een 80-kilo-wegend voetballertje...deadliften he

Thanks voor de complimenten!

:D check je karma ;) enne...fijn dat de domper onterecht was!
Ik moest zoeken naar de karma. Heb dit wel ooit gezien en toen wat gegeven, maar sindsdien niet. Ik kan het beter uitzetten ;) Thanks anyways!

---------- Toegevoegd om 17:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:48 ----------

Zo, heb wat karmapunten verdeeld als goedmaker :)

---------- Toegevoegd om 21:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:51 ----------

En nu de training van vanavond. Powerliftschoenen in de tas en gaan! Rug en triceps.

Deadlift: voor het eerst in ca 2 maanden :)
* 12x60
* 10x110: easy
* 7x140: lekkur
* 5x160: oef, voelt toch zwaar aan. Houding wel helemaal goed?
* 5x160: nog maar een keer, ging beter
* 12x110: hoppa

Het voelde goed aan. De 160 setjes waren vrij zwaar. Ik kan m'n onderrug iets te goed voelen. Achteraf had ik het misschien toch bij 140 moeten laten, om mijn lichaam er aan te laten wennen. 2e set ging wel beter. Al met al wel tevreden, zeker omdat het al lange tijd geleden is. En ik heb ook zonder riem getraind!

Incline row:
* 12x65
* 10x75
* 2x8x80
Prima zo :)

Lat pull down:
* 10x57
* 3x8x64
Redelijk, blijft niet mijn favoriete oefening

Horizontal row:
* 4x10x77
1e set voelde ik iets in linkerschouder, later ging het weg. Hmm, geen goed teken dat ik m'n schouder hier voelde.

EZ bar curls:
* 3x10x40

Dumbbell preacher curls:
* 3x8x18

Concentration curls:
* 3x7x12

Hammer curls:
* 10x20
* 8x24
* 7x26
Ook een hele tijd niet meer gedaan, voelde prima.

Na afloop vond ik het fijne training. Nu ik thuis zit, denk ik dat ik met iets minder "enthousiasme" had moeten deadliften. Natuurlijk wel heel tevreden dat de kracht er wel zit, net zoals de grip :) Maar toch even afwachten hoe dit gaat. Ik wil zaterdag in de tuin gaan werken. Gaat misschien niet door ;)

---------- Toegevoegd om 21:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:22 ----------

Horizontal row = seated cable row.

Update m.b.t. rug: pijn in onderrug viel mee vandaag :) Stuk minder dan gevreesd! Dus belasting was toch "gezond" te noemen :) Hoop dat het morgen ook zo is. Verder DOMS tussen de schouderbladen van de rows. Niet in lats :(

---------- Toegevoegd om 21:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:51 ----------

Nu de gebruikelijke weekafsluiter: schouders en borst.

Shoulder press (Johnnyy: is met dumbbells):
* 15x14
* 10x18
* 8x20
* 2x5x22
* 7x22
Voelde beter aan dan vorige week :)

Dumbbell side raise;
* 4x12x10

Bent over lateral raise:
* 4x10x14

Front cable raise (rope):
* 12x21,5
* 10x25
* 2x8x28,5

Upright row EZ-bar:
* 4x10x50

Push ups (met handgrepen):
* 3x12

One handed dumbbell press:
* 9x24
* 7x28
* 6x28+f: :(
* 6x28

Decline dumbbell press:
* 15x20
* 2x10x24
Lekker weer :)

Cable flyes:
* 15x12,5
* 2x15x15

Prima training. Schouders en borst goed vol :)

Terug
Naar boven