AndroidHealthClinic

Tankthefrank's log

Wat is deze

Ik doe 1x145 met moeite, komt deze tank effe aan met 10x150

• Topic Starter Topic Starter
Flink volume op de dl vooral, wel netjes 10x150. goed bezig y3t doet je goed.
Goede training! 10x150 echt netjes, die krijg ik net 2x van de grond:o
Thanks heren! Vorige week heb ik al mogen constateren dat de kracht nog wel degelijk in mijn deadlifts zit, nadat ik ze 2 maanden niet had gedaan. Het voelt goed om deze lijn weer door te zetten :):banana:

---------- Toegevoegd om 22:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:15 ----------

Wat is deze Ik doe 1x145 met moeite, komt deze tank effe aan met 10x150
Ik had het ook niet kunnen doen, om rekening te houden met jouw gevoelens, maar dan kan ik de andere volgers niet meer recht aankijken. Sorry dus :o
DL's liggen me goed, zeker in vergelijking met squats.

Ik had het ook niet kunnen doen, om rekening te houden met jouw gevoelens, maar dan kan ik de andere volgers niet meer recht aankijken. Sorry dus :o
DL's liggen me goed, zeker in vergelijking met squats.

Volgende x 3/5 rep maxen? Dan vergeef ik je weer :o

Volgende x 3/5 rep maxen? Dan vergeef ik je weer :o
Past niet in het Y3T schema. Volgende keer 12-15 reps en over 2 weken 20+! Moet dit nog wel effe checken, maar het is veel meer high rep. Reden: andere spiervezels aanspreken. Laatste maanden redelijk op kracht getraind, alhoewel ik de assistance-oefeningen wel met meer reps deed.

lekker high reps dat y3t, ga me er eens op inlezen.

Flinke rug heb je volgens mij kerel, gewichten zijn erg netjes! Zeker op de deadlift :thumbup:

lekker high reps dat y3t, ga me er eens op inlezen.
Doe dat vooral! Afwisseling kan geen kwaad :) Ik ben zelf niet zo van de high reps, maar ik denk dat het wel goed is ;)

Flinke rug heb je volgens mij kerel, gewichten zijn erg netjes! Zeker op de deadlift :thumbup:
Thanks. Ik heb niet zo'n goed beeld van hoe groot mijn rug is. Mijn lats zijn in ieder geval niet groot, maar de rest moet naar verhouding wel beter zijn, i.v.m. de gewichten ;)

Doe dat vooral! Afwisseling kan geen kwaad :) Ik ben zelf niet zo van de high reps, maar ik denk dat het wel goed is ;) Thanks. Ik heb niet zo'n goed beeld van hoe groot mijn rug is. Mijn lats zijn in ieder geval niet groot, maar de rest moet naar verhouding wel beter zijn, i.v.m. de gewichten ;)
Toevallig vanmiddag @ work gedaan, en heb het schema even in excel gezet dus ga er binnekort mee starten.

whaa lekkere deadlift!!

was de spierpijn al een beetje voorbij??

Toevallig vanmiddag @ work gedaan, en heb het schema even in excel gezet dus ga er binnekort mee starten.
OK, succes! Ik zal je blijven volgen.

whaa lekkere deadlift!! was de spierpijn al een beetje voorbij??
Hehe, de spierpijn van de training is vanmiddag overgegaan in de DOMS, waar ik momenteel van "geniet" :)

---------- Toegevoegd om 17:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:57 ----------

En, toen ik zojuist opstond, merkte ik dat ik in mijn bovenrug ook spierpijn heb ;) Met dank aan de rows!

OK, succes! Ik zal je blijven volgen. Hehe, de spierpijn van de training is vanmiddag overgegaan in de DOMS, waar ik momenteel van "geniet" :) ---------- Toegevoegd om 17:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:57 ---------- En, toen ik zojuist opstond, merkte ik dat ik in mijn bovenrug ook spierpijn heb ;) Met dank aan de rows!
toch ook wel als ik iets anders ging doen:o

Y3T, week 1, dag 4: schouders en kuiten:

Dumbbell side raise:
* 4 wu
* 8x12
* 9x12
* 10x12

Standing OHP (barbell):
* 3x8x40
Schema zei push press. Ik had hier wel een filmpje van gezien, maar was vergeten hoe die precies moest. :o

Upright barbell row:
* 10x50
* 2x9x50

Bent over lateral side raise (rear delt raise):
* 3x10x14

Standing calf raise:
* 4 wu
* 4x10x180
Ik voel dit meer in mijn knieen dan gebruikelijk. Normaal zijn ze warm van het squatten wat ik er meestal voor doe. Nu dus niet.

Seated calf raise:
Hier is geen machine voor. Ik heb wel wat geprobeerd met bankje, schijven onder voeten, schijf, dumbbells, barbell, maar dat was allemaal niks.
Uiteindelijk one legged standing calf raises gedaan op de treden van de dip machine.
* 2x10x30 (per been)

Het was echt een vrijdagavondtraining, m.a.w.: ik had geen zin. Dat kwam pas op het moment dat ik de sportschool binnenstapte. Wel raar ;) Verder heb ik geen topgewichten gelift. Ach, ik ben er geweest en heb er toch wat van proberen te maken :)

Hopppa, goed bezig.

Flink volume op je deadlifts! Helaas heb ik daar slechte ervaringen mee;)
Mooie trainingen! goedzo

lkkre train weer tank. week 1 zit er nu dus op.

Sterke upright barbell row.
En kuiten doe ik ook het liefste als ik benen doe, dan zit het bloed er al aardig in.:)

Yooooo die deadlifts! Bam! Je rug heeft in elk geval niet stilgezeten in die weken dat je geen deads heb gedaan, dit zijn echt onwijs sterke sets. En hoe je daarna nog zo’n sterke T-bar kan doen.. Had je van tevoren pindakaas gegeten ofzo? :p

Vind je die lat pulldowns niet fijn omdat ze zwaar zijn of komt het doordat je je lichaam er op een verkeerde manier mee belast? In dat laatste geval kan je miss op zoek naar een andere row als vervanging.

Die standing calf raises zijn ook sick. Je hebt deze week krachtige trains neergezet, zelfs ondanks de tegenzin van vandaag.

Potverdikke, ik wil ook curls van 45 kg! :bow:

Sterke upright barbell row. En kuiten doe ik ook het liefste als ik benen doe, dan zit het bloed er al aardig in.:)
Thanks. In het schema dat ik volg, Y3T, worden kuiten op een aparte dag gedaan. Ik kon dus het verschil duidelijk merken, aangezien ik met name mijn knieen voelde. Niet ernstig of zo (overbelast), maar eerder iets waar ik aan moet wennen.

Yooooo die deadlifts! Bam! Je rug heeft in elk geval niet stilgezeten in die weken dat je geen deads heb gedaan, dit zijn echt onwijs sterke sets. En hoe je daarna nog zo’n sterke T-bar kan doen.. Had je van tevoren pindakaas gegeten ofzo? :p Vind je die lat pulldowns niet fijn omdat ze zwaar zijn of komt het doordat je je lichaam er op een verkeerde manier mee belast? In dat laatste geval kan je miss op zoek naar een andere row als vervanging. Die standing calf raises zijn ook sick. Je hebt deze week krachtige trains neergezet, zelfs ondanks de tegenzin van vandaag.
Potverdikke, ik wil ook curls van 45 kg! :bow:
Bedankt Harm! Geen pindakaas gegeten, maar op mijn onderrug gesmeerd :p Zou jij ook eens moeten proberen, of anders Johnny wel, met zijn onderrugproblemen. Lat pull downs zijn niet fijn, omdat mijn lats een erg zwak punt zijn. Ik kan me ook nauwelijks met enig fatsoen optrekken. Standing calf raises kon ik zwaarder pakken, omdat ik minder reps moest doen :) Heb ze ook wel eens met 200kg gepakt en meer reps, maar dat was in de tijd dat ik iets minder gefocused was op de ROM (voor zover daar sprake van is bij standing calf raises ;) ).

Als je een curl van 45 kg wilt hebben, zou je eens hier moeten kijken. Vraag effe of ze die ook op maat maken ;)

---------- Toegevoegd om 09:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:29 ----------

Vanochtend had ik mezelf ook weer gewogen. Buikomvang stabiel gebleven, maar wel 0,6 kg gegaind in een week. Week daarvoor 0,2 kg gegaind, eveneens met zelfde buikomvang.
Stats:
* Gewicht: 121,4 kg
* Buik: 89,5 cm
* Buik ingehouden: 87,5 cm

Extra koolhydraten heeft dus effect :)

Kan ook vocht zijn he... die je hebt gegaint door die extra kh

Terug
Naar boven