XXL Nutrition

Te klein

familiefoto's roxxe ? :D

fredje 'k ga op joen mulle bokn!

Ik ben 1,65, ik groei niet meer en heb altijd lekkere chickies.
Nee even zonder gein, groeihormonen zou eventueel een optie kunnen zijn, maar die geven ze zeker niet zomaar. En als je ze dan toch wilt zijn ze inderdaad erg duur.
Ik heb er rond m'n 16e ook over nagedacht, maar ik kreeg ze niet voorgeschreven en zoveel geld hadden ik en mijn ouders er niet voor over. Nu ben ik 18 en ik heb totaal geen moeite met mijn lengte (de meisjes trouwens ook niet).

Ik ben 1,65, ik groei niet meer en heb altijd lekkere chickies.
Nee even zonder gein, groeihormonen zou eventueel een optie kunnen zijn, maar die geven ze zeker niet zomaar. En als je ze dan toch wilt zijn ze inderdaad erg duur.
Ik heb er rond m'n 16e ook over nagedacht, maar ik kreeg ze niet voorgeschreven en zoveel geld hadden ik en mijn ouders er niet voor over. Nu ben ik 18 en ik heb totaal geen moeite met mijn lengte (de meisjes trouwens ook niet).

:thumb:

BTW, een vriend van mij heeft echt gigantisch goede genen en heeft echt een mega bruut fysiek, zeker wel groter dan iedere andere 17 jarige op dit forum, maar is ook echt een klein opdondertje. Maar door zijn fysiek kijkt iedereen tegen hem op!

Trainen dus!

die fotos willen we (tenminste ik) zien kijken of het echt zo is

ah jo kerel ik ben ook maar een dwergje van 1,73cm! maar je moet maar zo denken, in nl zijn de mensen zo terinh lang joh! is gewoon absurd! dus ik denk dat je met 1.70 wel aardig goed zit hoor! en tom cruise of hoe je het ook schrijft, die is ook popie-jopie met zijn dwergen lengte! btw je moet indd niet al te breed worden dat is echt lelijk! ik hou daar zelf ook rekening mee! ik probeer vooral op volume en dikte te trainen! dus vooral voorkant en achterkant schouder, en weinig zijkant! verder niet al te dikke benen, maar vooral definitie! en rug train ik vooral op diepte en dikte, dus geen vleugels haast! anders word ik heel snel een 4kant blokkie

Bekijk het van de positieve kant. Omdat je klein bent zul je ook eerder voller lijken als je gaat trainen. Er zijn ook zat dames die niet op grote maar op kleine mannen vallen. Ben zelf 1,78 en bijna al mijn vrienden zijn langer als 1,90 maar het boeit me niks:)

btw je moet indd niet al te breed worden dat is echt lelijk! ik hou daar zelf ook rekening mee! ik probeer vooral op volume en dikte te trainen! dus vooral voorkant en achterkant schouder, en weinig zijkant! verder niet al te dikke benen, maar vooral definitie! en rug train ik vooral op diepte en dikte, dus geen vleugels haast! anders word ik heel snel een 4kant blokkie

kijk uit dat je niet op een dag wakker wordt als ronnie coleman beast :roflol:

ah jo kerel ik ben ook maar een dwergje van 1,73cm! maar je moet maar zo denken, in nl zijn de mensen zo terinh lang joh! is gewoon absurd! dus ik denk dat je met 1.70 wel aardig goed zit hoor! en tom cruise of hoe je het ook schrijft, die is ook popie-jopie met zijn dwergen lengte! btw je moet indd niet al te breed worden dat is echt lelijk! ik hou daar zelf ook rekening mee! ik probeer vooral op volume en dikte te trainen! dus vooral voorkant en achterkant schouder, en weinig zijkant! verder niet al te dikke benen, maar vooral definitie! en rug train ik vooral op diepte en dikte, dus geen vleugels haast! anders word ik heel snel een 4kant blokkie

wil je soms zeggen dat kleine mensen moeten trainen als beachboys ???

..

Laatst bewerkt:
Als je wat kleiner bent, lijk je inderdaad sneller breder. Ik ben 1.98 en ik moet echt eeuwen trainen voordat ik breed ga lijken. Te lang is ook niet alles.

* Heb een paar Bugarri schoenen besteld:

fa_and_0089.jpg

Verhoging: 6,5 cm

Lol, hopelijk zijn het geen hakken of zien ze er niet eruit als mongolenschoentjes! Ik zie het al voor me tijdens het zwemmen, doe ik mijn schoenen uit en zie je mensen meteen kijken van ''wtf hij is gekrompen?'' :D Ik wou ze eigenlijk aandoen met een korte broek. Maar ik lees; Het onzichtbaarheideffect wordt geoptimaliseerd bij het dragen van iets langere broeken met bredere ppen.. Korte broeken is dus niet ideaal. Morgen krijg ik ze binnen en zal ik ze testen..

Gelukkig bezit ik nog enige zelfspot.. ;)

Laatst bewerkt:
gelukkig heb ik geen complexen met mijn 1m65 zodat ik niet te pas en te onpas moet gaan uitleggen waarom ik thuis 10cm kleiner ben

..

Laatst bewerkt:
Twee lichtpuntjes:

*Ik blijk 175,5 cm te zijn ipv 173. Scheelt toch weer 2,5! :P
* Heb een paar Bugarri schoenen besteld:

http://www.bugarrishoes.com/images/pages/collection/shoes/normal/fa_and_0089.jpg

Verhoging: 6,5 cm

Lol, hopelijk zijn het geen hakken of zien ze er niet eruit als mongolenschoentjes! Ik zie het al voor me tijdens het zwemmen, doe ik mijn schoenen uit en zie je mensen meteen kijken van ''wtf hij is gekrompen?'' :D Ik wou ze eigenlijk aandoen met een korte broek. Maar ik lees; Het onzichtbaarheideffect wordt geoptimaliseerd bij het dragen van iets langere broeken met bredere ppen.. Korte broeken is dus niet ideaal. Morgen krijg ik ze binnen en zal ik ze testen..

Gelukkig bezit ik nog enige zelfspot.. ;)

Ik heb ongeveer dezelfde, maar volledig in het zwart, je gaat er geen spijt van hebben. Trouwens een gewone boot schoen verhoogt je al snel 3 4 cm..

Ik heb ongeveer dezelfde, maar volledig in het zwart, je gaat er geen spijt van hebben. Trouwens een gewone boot schoen verhoogt je al snel 3 4 cm..

Heb ze vandaag binnengekregen. Het is wel even met lopen. Nu heb ik ze de hele dag aangehad en ze zitten perfect! Ben er echt super blij mee! Je kunt ze gewoon aandoen met een korte broek, want je ziet het er echt niets van. Eindelijk kan ik die klote kisten weggooien.. :cool::D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik was op mn 14e al 1.93 en ben nu anderhalf jaar later helemaal niet meer gegroeid. Maar misschien moet jij je groeispurt nog krijgen?

Terug
Naar boven