Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou kom maar op met tips voor meer zelfvertrouwen en ego, dat zal voor veel mensen nuttig zijn (ook voor mij)
Men neme 2 powerlifters, eentje aan de armen en eentje aan de benen....

Laten we met één van de bijkomstigheden van het bb beginnen voor we verder gaan...

?dat is ook mn reden waarom ik begonnen ben met sporten, nu ben ik verslaafd dus 2 vliegen met een klapLaten we met één van de bijkomstigheden van het bb beginnen voor we verder gaan...

dat is ook mn reden waarom ik begonnen ben met sporten, nu ben ik verslaafd dus 2 vliegen met een klap![]()
Hoe eens op zelfmedelijden met jezelf te hebben want je bent helemaal niet zielig. Ja er zitten oppervlakkige vrouwtjes tussen die naar bijna alles kijken inclusief naar je lengte. Dat soort mensen heb je dus helemaal niks aan dus je hoeft er ook niet om te janken dat die geen interesse in je hebben. Het gaat vooral om je uitstraling en wat voor mensen je daarmee aantrekt. Probeer maar eens eerst aan jezelf te werken voordat je uberhaupt denkt aan een relatie / meisje. Als je zelfverzekerd bent en jezelf kan respecteren kom je ook vast wel een leuk meisje tegen die bij jou past. En vertrouw me die zal echt wel wat verder kijken dan naar hoe lang je bent. Meisjes die alleen naar je lengte kijken en je daarom afwijzen zijn je tijd niet waard.

Damn! Ik ben nu 20 en mijn polsen meten maar 16 cm, misschien komt daar nog een centimetertje (of 2) bij als ik wat groter ben... shit!![]()
dude, ik ben 188, weeg rond de 108 en mijn polsen meten 18 cm.
Staat in raar contrast met mijn 46 cm bovenarmen

dude, ik ben 188, weeg rond de 108 en mijn polsen meten 18 cm.
Staat in raar contrast met mijn 46 cm bovenarmen

....Al Pacino, Robert de Niro, Jean Claude Van Damme, Mark Wahlbergh, Leonardo de cabrio enz... Allemaal niet groter dan jij.
Respect? imposant? vrouwen? Be real, de eerste 2 zijn verreweg de meest charismatische personen op het witte doek vandaag.
Prima uitleg en kan er mij 100% in vinden. Heb trouwens zoals ik eerder gepost heb ook meestal de grotere vrouwen terwijl mijn 1.80 vrienden de kleintjes hebben
Mijn grootste was dus ook 1.83 en ik 1.70, weet niet hoe het bij jou was maar ik voelde er mij toch niet makkelijk bij eerlijk gezegd. En ook het feit dat sommige mensen zeiden van ze moet je nog een paar schoppen geven he.
.