MuscleMeat

Te klein

Al Pacino, Robert de Niro, Jean Claude Van Damme, Mark Wahlbergh, Leonardo de cabrio enz... Allemaal niet groter dan jij.
Respect? imposant? vrouwen? Be real, de eerste 2 zijn verreweg de meest charismatische personen op het witte doek vandaag.

El Toro je bent vergeten Danny De Vito in het rijtje te vermelden. Hij is niet alleen superklein maar ook dik en kaal. Look at the guy, vrouwen vallen als een bal voor hem.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En dan wat? Gaan stappen met een verovering, bij haar thuis arriveren voor de beruchte bedscene, doe je je schoenen uit en zak je 6 cm.. ???

Weet je wat dat is? ..Dat is ****ing grappig.
Dan kom je gewoon over als een onzeker manneke met issues,
en als er één afknapper is dan is het dat wel!

Have a little self-esteem, jongens toch :roflol:

Als je zover bent om het bed met haar te delen dan heb je het toch gemaakt. Mission accomplished. Je hoeft nu nog niet na te denken of je bij haar wil blijven:D

Hallo mensen,

Ik kan er over mee praten. Ben ongeveer 1,73 en vind me zelf ook erg klein. Draag al drie jaar kisten, wat weer een paar cm scheelt. Met stappen ziet het er inderdaad niet uit, terwijl ik hier ook leuke prada's heb liggen. Uiteraard schrikt dat veel meisjes af. Ik voel me gewoon niet op mijn gemak met mijn huidige lengte. Het is echt een frustratie geworden. Ik ben nu 21 jaar, mocht er nog iets zijn waardoor je nog wat kunt groeien dan zou ik dat erg graag willen weten. Dadelijk is het helemaal niet meer mogelijk ivm je botten die uit zijn gegroeid. Overigens heb ik nu flinke benen en ben ik bang dat ik helaas ben uitgegroeid. Ik heb er vaak over nagedacht om m'n benen te laten verlengen. Helaas is het in Nederland niet mogelijk. En dus is die optie niet mogelijk.

Ik heb enkele jaren geleden erg veel stress aan mijn hoofd gehad, ik denk persoonlijk dat dit een rol heeft gespeeld. Althans het zou enkele cm's kunnen schelen. Op de basisschool was ik langer dan het gemiddelde en hadden ze me geschat tussen de 1,80 en 1,85, de laatste jaren zijn de meeste me voorbij gegroeid. Mijn pa is 1,78 en ik ben niet groter dan hem. Ik kan je zeggen, dat is niet leuk.

Ik besef dan ook maar al te goed hoe frustrerend het kan zijn. Sommige mensen zullen zeggen, jij bent toch niet super klein? Dat kan zijn, maar ik persoonlijk was liever circa 1,83 geweest. Het beheerst mijn huidige leven. Mensen die in dezelfde situatie zitten, zullen dat wel begrijpen.

Daar komt nog eens bij dat Nederland gemiddeld de langste mensen heeft, dat maakt de situatie er nog niet makkelijker op. De huidige uitweg is dat ik altijd naar mensen zoals Mark Wahlberg kijk, die ongeveer dezelfde lengte als mij hebben. De enige manier om je probleem wat te verlichten.

Laatst bewerkt:
agja lengte boeie ik ben zelf 1.68 das ook niets

Tja, lengte kan je weinig aan veranderen. Is voor mij ook geen reden om iemand niet leuk te vinden. Maar vind 'langere' mannen toch wel leuk, aangezien ikzelf 1m75 ben en met hakken dus nog langer. Voelt toch wel 'vrouwelijker' als de man in kwestie langer is ipv dat ik over hem heen kijk...:p

alsof de maatschappij van je verlangt dat je groot bent.
loop volgende zomer ook gewoon met slippers op het strand.
als je zelf aanvaard dat je niet groot bent, zal de rest dat ook doen.

Ik ben nu 17 jaar en al een aantal maanden intesief bezig met bodybuilding maar
ik ben maar 1.70cm en je lijkt snel dik en stevig gebouwt met deze lengte waardoor je alleen nog maar kleiner lijkt en het niet meer mooi word om gespierd te zijn.
en bij de vrouwtjes lukt het ook al niet goed ligt niet aan me uiterlijk daar is alles goed aan. maar ik ben gewoon te klein de meeste dames zijn groter.

ik weet dat ik geen reus meer kan worden van 1.85cm+ maar ik zou graag toch wel wat groter willen zijn rond 1.78cm ik zou 1.80cm worden volgens de schoolarts maar dat zit er denk niet echt meer in.:(

zouden er nog hulpmiddelen zijn om die lengte die bereiken die ik toch wel minimaal wil ?

Geen zin om dit topic helemaal door te spitten, maar ken toevallig een aantal gasten die ook tot vrij laat in hun puberteit "klein" waren, maar ineens een mega groeit spurt nog kregen (na hun 17e) en nu bijna even groot als mij zijn, stukje korten maar dan nog, ik ben 1.90m. Dus komt nog wel goed. Keep the faith. Cheers.

alsof de maatschappij van je verlangt dat je groot bent.
loop volgende zomer ook gewoon met slippers op het strand.
als je zelf aanvaard dat je niet groot bent, zal de rest dat ook doen.

Je hebt in principe gelijk. Maar het ligt natuurlijk veel complexer. Zo heb ik een vriend, die is 185 en vorige week waren we wezen stappen. Hij is altijd trots op zijn lengte en zegt tegen mij dan vaak, 'kijk ik ben hier de grootste in de zaal'. Hij beseft niet dat hij mijn frustratie daarmee alleen maar groter maakt. Overigens heeft deze jongen ook vroeger groeihormonen ingenomen, begrijp alleen niet dat ze het hem verstrekt hebben want hij is geen midget. ;)

Enige pluspuntje is dat hij een wijvenlichaam heeft, puntige t**ten en totaal geen spieren. Dat compenseert de boel.. vooral in de zomer.. :P

Overigens bedankt voor de tip van die Bugarri schoenen, een gat in de markt voor kleine mensen. Wat anders dan die klote kisten.

185? Wat voor dwergenclubs gaan jullie heen?

Tja, lengte kan je weinig aan veranderen. Is voor mij ook geen reden om iemand niet leuk te vinden. Maar vind 'langere' mannen toch wel leuk, aangezien ikzelf 1m75 ben en met hakken dus nog langer. Voelt toch wel 'vrouwelijker' als de man in kwestie langer is ipv dat ik over hem heen kijk...:p

dat zeiden al mijn exen ook. maar het ligt helemaal aan jezelf. vrouwen willen altijd een man die langer is, maar toch regel ik ze. tjsa hoe zou dat nou kunnen...

Ik meet ook net geen 1.70 en vind het ook jammer. Mensen nemen je minder vaak serieus, helemaal als je <75 kg weegt. Je kan wel een hoop camoufleren met bepaalde kleding maar ga geen schoenen dragen die je groter doen lijken. Vooral geen kisten. Wees gewoon jezelf en accepteer dat je wat korter bent. Karakter etc. > uiterlijk.

Vandaag zag ik in de gym een hoop korte mensen, ik voelde me ineens niet meer zo kort haha. Kleine mensen zijn hip.

185? Wat voor dwergenclubs gaan jullie heen?

Dit is dus weer zo'n kinderachtig bericht waarmee je mensen het harnas in jaagt. Maar om toch maar even antwoord te geven; 1,85 zonder schoenen. Met schoenen zal hij wel rond de 1,88 zijn. Als je dat klein vind dan ben je hier niet aan het juiste adres denk ik.

Dit is dus weer zo'n kinderachtig bericht waarmee je mensen het harnas in jaagt. Maar om toch maar even antwoord te geven; 1,85 zonder schoenen. Met schoenen zal hij wel rond de 1,88 zijn. Als je dat klein vind dan ben je hier niet aan het juiste adres denk ik.

185 is hier zo'n beetje het gemiddelde en met 188 ben je alsnog zeker niet de langste, in welke club dan ook. Lang -> 195 of langer.

Maar wel liever wat kleiner en wel lekker gespierd als lang en (te) dun. Zowel voor lichaamslengte als voor bijbehorende 'accesoires'...;)

Hallo mensen,

Ik kan er over mee praten. Ben ongeveer 1,73 en vind me zelf ook erg klein. Draag al drie jaar kisten, wat weer een paar cm scheelt. Met stappen ziet het er inderdaad niet uit, terwijl ik hier ook leuke prada's heb liggen. Uiteraard schrikt dat veel meisjes af. Ik voel me gewoon niet op mijn gemak met mijn huidige lengte. Het is echt een frustratie geworden. Ik ben nu 21 jaar, mocht er nog iets zijn waardoor je nog wat kunt groeien dan zou ik dat erg graag willen weten. Dadelijk is het helemaal niet meer mogelijk ivm je botten die uit zijn gegroeid. Overigens heb ik nu flinke benen en ben ik bang dat ik helaas ben uitgegroeid. Ik heb er vaak over nagedacht om m'n benen te laten verlengen. Helaas is het in Nederland niet mogelijk. En dus is die optie niet mogelijk.

Ik heb enkele jaren geleden erg veel stress aan mijn hoofd gehad, ik denk persoonlijk dat dit een rol heeft gespeeld. Althans het zou enkele cm's kunnen schelen. Op de basisschool was ik langer dan het gemiddelde en hadden ze me geschat tussen de 1,80 en 1,85, de laatste jaren zijn de meeste me voorbij gegroeid. Mijn pa is 1,78 en ik ben niet groter dan hem. Ik kan je zeggen, dat is niet leuk.

Ik besef dan ook maar al te goed hoe frustrerend het kan zijn. Sommige mensen zullen zeggen, jij bent toch niet super klein? Dat kan zijn, maar ik persoonlijk was liever circa 1,83 geweest. Het beheerst mijn huidige leven. Mensen die in dezelfde situatie zitten, zullen dat wel begrijpen. Om maar een voorbeeld te geven, twee jaar geleden naar extrema geweest, iedereen in slippers met dat lekkere weer, ik met mijn hete kisten op dat strand. Ik kon van binnen wel janken!

Ik snap ook niet hoe dokters iemand die nog kleiner is dan ik geen medicijn willen voorschrijven om wat groter te worden, ze beseffen niet wat ze iemand aandoen. De enige remedie om dit complex uit te wereld te verhelpen.
Daar komt nog eens bij dat Nederland gemiddeld de langste mensen heeft, dat maakt de situatie er nog niet makkelijker op. De huidige uitweg is dat ik altijd naar mensen zoals Mark Wahlberg kijk, die ongeveer dezelfde lengte als mij hebben. De enige manier om je probleem wat te verlichten.

Ze schrijven dit nooit voor omdat het niet bestaat..

185 is hier zo'n beetje het gemiddelde en met 188 ben je alsnog zeker niet de langste, in welke club dan ook. Lang -> 195 of langer.

Gast, ik heb het hier over mijn ervaring. En in die club waren er inderdaad niet zoveel 185+ers. Het zal dus best dat waar JIJ heengaat ze gemiddeld langer zijn, maar dat speelt dus geen enkele rol bij mijn voorbeeld. :rolleyes:

Overigens was dat een Zuid-Amerikaanse salsa tent, en die mensen zijn vaak toch al wat kleiner dan de Hollanders.

Dat verklaart een hoop, anders zou het behoorlijk lame zijn om te gaan verkondigen dat je lang bent met 185.

baka boko is balhaar, laat hem. Hij wilt je alleen op de kast jagen.

Ik ga trouwens het meest met mensen om van mijn lengte. Daar voel ik me het best bij.

smallbodybuilderBM_450x532.jpg

smallmanliftBM_450x553.jpg

kijk naar je positieve kanten en sta sterker in je schoenen

Terug
Naar boven