Fitness Seller

The battle of the Ecto's

http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/half-jaar-322140/
dit waren me laatse foto's, maar we gaan dus naar de wedstrijdje doen voor de zomer?

Haha ja gewoon kijken wie de beste beachbody fysiek kan halen voor de zomer :p . Denk dat de meeste massa pakken of t hoogste eind gewicht niet echt een reële maatstaaf is omdat de 1 al hoger is dan de ander :p . Met lager gewicht pak je meer massa en met hoger gewicht haal je makkelijker een hoog eind gewicht.

Alleen is het moeilijk loggen omdat als je elke week pics plaatst er niet zoveel te zien is.. Misschien moeten we daarom wekelijks de 'grote 5' (bp, dl, sq, bor, mp) bijhouden alleen weet ik niet of iedereen die oefeningen doet :p

Wel nette progressie trouwens :)

Misschien is t ook wel handig om lichaamsafmetingen nog in de 1e post te zetten.. arm/borst/benen enz omtrek. Al heb ik die zelf allemaal nog nooit opgemeten eigenlijk, misschien vanmiddag maar eens doen

shit leg workout gehad vandaag
tijd om pwo te kopen

Napalm

Hoezo discrimineren jullie lange mensen, meer ecto bestaat niet :P

Hoezo discrimineren jullie lange mensen, meer ecto bestaat niet :P

Haha beetje gelijkwaardig houden :p we zitten allemaal zo rond de 180-185

85 kilo @ 195 is trouwens toch wel stuk buffer dan rond de 70 @ 180-185? :p

Zie trouwens geen pics in je log staan dus beetje lastig beoordelen.. Denk op zich dat je wel mee kan doen als je wilt, gaat uiteindelijk toch meer om de aestethics dan om de massa :p

Wat dacht je van inschrijvingen tot 15 november
dan iedereen pics van bovenlichaam en benen
en in de zomer nieuwe pics.

ik ben te zwaar:(

185cm manlet?

ben jij 2.20 ofso?

:roflol: Was maar grapje..

Die plekjes zie je niet meer terug.

Realiseer me trouwens net wat ik vergeten was bij b&f te bestellen.. zo'n vet meet tang :fuu:

Zal straks wel ff kijken of ik benen foto's kan maken. Ma heeft op haar werk zo'n episch grote spiegel hangen maar geen zin om daar heen te rijden :roflol:

Haha beetje gelijkwaardig houden :p we zitten allemaal zo rond de 180-185

85 kilo @ 195 is trouwens toch wel stuk buffer dan rond de 70 @ 180-185? :p

Zie trouwens geen pics in je log staan dus beetje lastig beoordelen.. Denk op zich dat je wel mee kan doen als je wilt, gaat uiteindelijk toch meer om de aestethics dan om de massa :p

Allemaal water man :D
20kg erbij op 2m is nog steeds skinny mofo ^^

193 @ 82 Kilo is gelijk aan 170 @ 60 kilo, mag ik ook meedoen?

193 @ 82 Kilo is gelijk aan 170 @ 60 kilo, mag ik ook meedoen?

Haha vergeleken met mij ben jij een monster :roflol:

Wat meten je benen/armen eigenlijk? Volgens mij is t meer de verhouding omtrek ledematen t.o.v. lengte die bepalen of je 'ecto' bent of niet..

---------- Post toegevoegd Sat 10 Nov 2012 om 15:29 ----------

Allemaal water man :D
20kg erbij op 2m is nog steeds skinny mofo ^^

Pics :cool:

Terug
Naar boven