XXL Nutrition

The battle of the Semi-ecto's

Bezoekers in dit topic

o lawd, ben afgelopen week pas begonne met mn cut :o

dat dere end of August beachready :(
 
mwa ik ben wel al beach ready haha xD maar ging er meer om dat wel een datem vaststellen 21 juni begint officieel de zomer dus zat te denken rond die tijd maar we zijn nog maar met 3 a 4 mensen over geloof ik xD
 
whoppa en we gaan weer onze rug paken vandaag zin in al is het lekker weer kan ik vrijdag lekker flexen op het strand whoepwhoep
 
heheheh

ik doe nu kortere trainingen van een uur, bevalt goed tijdens de cut. Zie nog niks qua vetverlies
 
heheheh

ik doe nu kortere trainingen van een uur, bevalt goed tijdens de cut. Zie nog niks qua vetverlies


het gaat ook meestal eerst op plaatsen weg waar het niet zo opvalt. Maar waarom korter trainen als je juist meer moet verbranden? doe je dan kortere rust? of gewoon minder oefeningen?
 
In de cut wordt geadviseerd kortere trainingen te doen omdat je jezelf anders gaat overbelasten.
Zelfde frequentie, laag volume en hoge intensiteit
 
Hoe staat het ervoor met iedereen zn voortgang?

Ikzelf gun mezelf nog tot medio juli om mn doelstellingen te behalen. Heb dit weekend een recreatief beachvolleybal teornooi, dat wordt dus zuipen. '-.-

Qua kracht begin ik weer een beetje in de buurt te komen van mijn oude stats.

BP 2x110
DL 2x160 (10x110)
SQ 1x120 (10x80)
Dumbbell shoulder press 10x30kg (per dumbbell)

Dat is ongeveer waar ik de contest ook mee begon, nu is het zaak om na de zomer toe te werken naar mn doelen. Na de zomer trouwens weer een nieuw gezamenlijk log?
 
ja 1 juli komt voor mij echt te vroeg

dze maand nog veeel feestjes enzo

ben wel al droger komen te staan, dinsdga in de zon gelegen en zag er sick uit

vandaag in totaal 5 borden pasta gegeten dus helaas weer bloated :o
 
Hoe staat het ervoor met iedereen zn voortgang?

Ikzelf gun mezelf nog tot medio juli om mn doelstellingen te behalen. Heb dit weekend een recreatief beachvolleybal teornooi, dat wordt dus zuipen. '-.-

Qua kracht begin ik weer een beetje in de buurt te komen van mijn oude stats.

BP 2x110
DL 2x160 (10x110)
SQ 1x120 (10x80)
Dumbbell shoulder press 10x30kg (per dumbbell)

Dat is ongeveer waar ik de contest ook mee begon, nu is het zaak om na de zomer toe te werken naar mn doelen. Na de zomer trouwens weer een nieuw gezamenlijk log?

ben in voor een nieuw log volgend seizoen. hoop dat de animo hoger is want er vallen er echt steeds meer af.
Ben voor extra motivatie daarom ook maar mee gaan doen aan die foto contest log.

maar nette kracht stats doe het je niet na denk ik. Nou doe ik ook niet echt training met een max hoor. Vind kracht immo een bijzaak.
 
zijn we allemaal al een beetje shredded of niet?

m'n bene gaan eindelijk eens groeien kan al een paar broeken weg kwakken ghehe
 
zijn we allemaal al een beetje shredded of niet?

m'n bene gaan eindelijk eens groeien kan al een paar broeken weg kwakken ghehe

Uh, nee. '-.-

Begin langzamerhand wel wat buikvet kwijt te raken, maar om mezelf nou beachready te noemen..
 
Uh, nee. '-.-

Begin langzamerhand wel wat buikvet kwijt te raken, maar om mezelf nou beachready te noemen..

1 troost nederland is zelf ook nog lang niet beachready... wat een kl*te weer
 
Zo gasten, ik ben weer in. Ik ben weer begonnen met trainen, sinds een maand. Maar m'n cuts zijn wel weer een beetje weg gegaan. Ik zit te twijfelen wat ik zal doen. Ik heb eigenlijk wel zin om sicke gains te maken, maar ik zou ook wel nog wat droger willen staan, alleen heb ik niet echt super veel massa om zoveel te cutten.
 
Zo gasten, ik ben weer in. Ik ben weer begonnen met trainen, sinds een maand. Maar m'n cuts zijn wel weer een beetje weg gegaan. Ik zit te twijfelen wat ik zal doen. Ik heb eigenlijk wel zin om sicke gains te maken, maar ik zou ook wel nog wat droger willen staan, alleen heb ik niet echt super veel massa om zoveel te cutten.

ik zal lekker gaan gainen jongen zomer is toch 10 keer niks hier haha.
 
Het is weer maandag! Dat betekent chest + triceps dag. :D Ik moet eigenlijk studeren voor tentamen ethiek morgen, maar kan me er echt niet toe zetten. '-.-

Dit weekend was weer heerlijk voor m'n cut. Vrijdag wokken, zaterdag k*t gegeten en gisteren pizza gehaald. Zal straks bij de gym even kijken of m'n vetpercentage gemeten kan worden.
 
Fuaaaark en de laatste 2 weken gaan in, zit al op 20-21. Buikvet begon op een schandaligeeee 30-35, toen ik nog niks opschreef en bijhield. In de era toen kcal schatten nog bestond, ik nog leuk dacht 3500 te eten when actually was 5000. Resultaat moddervet op 88 met een gruwelijke vochtkop. Na 20 weken zie ik er kleiner uit dan ooit, is de kracht nagenoeg nog redelijk en heb ik enkel wat moeten ingeven met schouders en borst, rest is nagenoeg even zwak/sterk of zelfs sterker.

Gewicht schommelt ziek tussen de 72 en 74, met een walgelijke 71.1 vanochtend na een low carb dag.

Maar dem results; buikvet van 30-35 naar 9mm, absoluut het laagste wat ik ooit heb gehaald en dat met dagelijks chocolade,ijs en 0 cardio. Dat adonis belt komt er goed uit met zo hier en daar een ader.

Zal dus volgende week vrijdag (1 day 'out' van shoeless) wat fotos posten met een primaaaa voor en na




Na het festival ga ik een langzameeeee bulk tegemoet. Ik schat mn onderhoud op 2750-2800 en ga hier +20% bovenzitten op trainingsdagen. Op rustdagen eet ik op onderhoud. Verder ga ik aan de hand van chipotle addict Matt Ogus (G4P) het push/pull/legs schema volgen. Dem slowgains
 
Vanochtend gemeten, 13,6%. Oh god, ik zal nog flink in de weer moeten. ;/
 
En de afschuwelijke cut zit er met 3 uur op. Begin rond 18-19 met 'carbloaden' en daarmee is de cut klaar. Zal over een paar uur updaten met gruwelijke voor en na foto's.
 
And the cut is over, hier de belachelijke voor en enigszins respectabele na fotos

Voor o lawd, was eind jan op ~85, was hier net 2 weken bezig:

svndr8.jpg


ok1uug.jpg
@65cm

Na:
Benen pic @ 58cm, i know
2i6waw.jpg


np17w2.jpg


2lvcr6e.jpg

Dat buikvet nog steeds, inmiddels op 9-10mm ipv de 30+. Het hangt en er zal dus aan gewerkt moeten worden door vaker abs te trainen


:o
 
looking good Guessbrah :heart:
 
Back
Naar boven