Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Android..![]()
Wat meten je armen?
Denk op zich dat het wel kan maar dan moeten we gewoon kijken wie er tegen de zomer het meest esthetisch bij staat.. Meeste massa zou Stiwaz wel winnen en meeste gainen win ik waarschijnlijk wel omdat ik veel lager begin als de meeste..
armen zijn maar 33,5. Nog veel werk aan de winkel, dit is gewoon lachen joh. Elkaars progressie bijhouden.
is dat koud of met pomp? Volgens mij waren mijn armen 34 met pomp.. Maar goed, ik heb wel oversized biceps 
Dafuqis dat koud of met pomp? Volgens mij waren mijn armen 34 met pomp.. Maar goed, ik heb wel oversized biceps
Wat zijn je huidige stats? Of kloppen die in je profiel?

haha nee dat is wel zonder pomp.
huidige stats kloppen inderdaad.
175 cm - 71 kg - 13%
moet babystyle je ff toevoegen in de OP 

Ik zal misch morgen ff foto's maken, heb nog wel beginfot van 3 maanden geleden. Zie er iig stuk minder buff uit als ikwilgrootworde. Bicep omtrek is 36cm aangespannen.
t is ook meer om motivatie te krijgen dan om echt een serieuze wedstrijd te zijn.. Daniel verslaat me anders makkelijk 
Moet er altijd een prijs aan verbonden zijn dan?
Het is voor jezelf, dat je jezelf meer pushed en daarna ripped word voor de zomer.
Jouw benen zijn 2x mijn benen met gemak