MuscleMeat

The battle of the Ecto's

Android.. :p

Wat meten je armen?

Denk op zich dat het wel kan maar dan moeten we gewoon kijken wie er tegen de zomer het meest esthetisch bij staat.. Meeste massa zou Stiwaz wel winnen en meeste gainen win ik waarschijnlijk wel omdat ik veel lager begin als de meeste..

Android.. :p

Wat meten je armen?

Denk op zich dat het wel kan maar dan moeten we gewoon kijken wie er tegen de zomer het meest esthetisch bij staat.. Meeste massa zou Stiwaz wel winnen en meeste gainen win ik waarschijnlijk wel omdat ik veel lager begin als de meeste..

armen zijn maar 33,5. Nog veel werk aan de winkel, dit is gewoon lachen joh. Elkaars progressie bijhouden.

jij wel 34 cm bij 66kg lol

Dafuq :p is dat koud of met pomp? Volgens mij waren mijn armen 34 met pomp.. Maar goed, ik heb wel oversized biceps :roflol:

Wat zijn je huidige stats? Of kloppen die in je profiel?

haha nee dat is wel zonder pomp.
huidige stats kloppen inderdaad.
175 cm - 71 kg - 13%

Call me in! 1,85 73,5 kilo 13% vet!

wat wint de winnaar dan? anders ben ik in:trollface:

dan ben ik niet in wou alleen even prijzen winnen:O

Ik zal misch morgen ff foto's maken, heb nog wel beginfot van 3 maanden geleden. Zie er iig stuk minder buff uit als ikwilgrootworde. Bicep omtrek is 36cm aangespannen.

Haha nja t gaat uiteindelijk om aestethics en niet om massa :p t is ook meer om motivatie te krijgen dan om echt een serieuze wedstrijd te zijn.. Daniel verslaat me anders makkelijk :p

Moet er altijd een prijs aan verbonden zijn dan?
Het is voor jezelf, dat je jezelf meer pushed en daarna ripped word voor de zomer.

Is het misch ook niet interessant om iedereens krachstats erbij te doen?

---------- Post toegevoegd Sat 10 Nov 2012 om 19:49 ----------

Moet er altijd een prijs aan verbonden zijn dan?
Het is voor jezelf, dat je jezelf meer pushed en daarna ripped word voor de zomer.

agreed

ben in ga cuttten naar de 8/9%

No shit, krachtstats zeggen al genoeg.

Terug
Naar boven