MuscleMeat

The battle of the Semi-ecto's (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Je kan wel zien dat je van squats en deadlift alleen geen goede abs krijgt. Goed veel kwijt geraakt!

Ik ben nog steeds bezig met cutten, medio augustus ga ik naar Tunesië, dus dan stel ik mijn eigen deadline.
 
mijn deadline ligt op 31 juni ivm de dbb contest offcorse en daarna proberen te cleanbulken wat best wel moet lukken. kan niet wachten tot 1 augustus ghehe
 
heey boys hoe is het met jullie? ik mag niet klagen met mijn huidige shape binnenkort als de stemronde voor bij zijn bij de contest zal ik me foto's hier droppen en anders kan je ze vanaf 1 augustus zien bij de contest zelf ;)
 
ben benieuwd brah!

mijn shape was een paar weken geleden beter dan nu :( dus ik moet nog ff hard doorwerken
 
ben benieuwd brah!

mijn shape was een paar weken geleden beter dan nu :( dus ik moet nog ff hard doorwerken

ow zonde man ben je er een tijdje uit geweest of gewoon lekker vakantie gehad? hahah

of verkeerde voeding?
 
haha ja, ikw eet niet wat het is. Mn cut verloopt zowiezo neit zo goed als vorig jaar...en ik ga wellicht ook wat vaak op stap :o
 
jij gaat constant op stap idioot er gaat geen dag vooribj dat er geen report van jou komt in 't pua topic XD

hoe kun je nou zo cutten xD

Doe 't zelf ook hoor, maar dan nog
 
hahahah ja vorig jaar lukte t anders aardig zo maar ik geloof dat ik nu meer drink dan toen. Plus ik ben wat onregelmatiger met eten en slapen voor de rest :( motivatie om me aan mn dieet te houden is niet 100% merk ik
 
ik heb ook zware moeite om me aan m'n dieet te houden als ik 3x per week pas om 5 in m'n nest lig xD logisch

tis ook geen tijd om te cutten man, volgend jaar zorg ik dat ik ripped erbij sta voor de zomer, en niet tijdens de zomer nog moeten struggelen
 
je kan me foto collage hier zien [Link niet meer beschikbaar] wat een monsters zitter er tussen zeg haha
 
je kan me foto collage hier zien [Link niet meer beschikbaar] wat een monsters zitter er tussen zeg haha


Oi wengstertjé

Wat zijn jouw macro's om te cutten? En hoeveel onder onderhoud ga je zitten?
En als laatste vraag, jij doet insane veel cardio toch?
 
Oi wengstertjé

Wat zijn jouw macro's om te cutten? En hoeveel onder onderhoud ga je zitten?
En als laatste vraag, jij doet insane veel cardio toch?

ik heb echt maar 1 tot 2 keer cardio gedaan tijdens m'n cut. Macro's hou ik niet bij heb gewoon op me voeding gelet en geen chips en dergelijke meer genomen ik deed mee met de contest om meer over voeding en dergelijke te leren. Dus hoop volgend jaar wel een schema te hebben en deze te volgen.

Ik lette er nu gewoon op dat ik zoveel mogelijk eiwitten at en zo min mogelijke calorien.
 
ik heb echt maar 1 tot 2 keer cardio gedaan tijdens m'n cut. Macro's hou ik niet bij heb gewoon op me voeding gelet en geen chips en dergelijke meer genomen ik deed mee met de contest om meer over voeding en dergelijke te leren. Dus hoop volgend jaar wel een schema te hebben en deze te volgen.

Ik lette er nu gewoon op dat ik zoveel mogelijk eiwitten at en zo min mogelijke calorien.

wat vreemd :s je bekomt dit met niet eens een voedingschema te gebruiken?
Geef maar kusje aan je moeder bro xD

Kan je even zeggen wat je zoal eet dan in een dag? Als je zo weinig mogelijk calorien eet ad je wellicht wel veel vetten?
 
wat vreemd :s je bekomt dit met niet eens een voedingschema te gebruiken?
Geef maar kusje aan je moeder bro xD

Kan je even zeggen wat je zoal eet dan in een dag? Als je zo weinig mogelijk calorien eet ad je wellicht wel veel vetten?

ik at uhm sóchtends 2 boterhammen jam en hagelslag xD met 300 ml melk

middag 2 boterhammen met 3 eieren (op dat ei zat kaas kipfilet en groenten flinke omelet) 300ml melk

trainen

whey shake met creatine 300ml melk

avond eten (zoveel mogelijk om kip gezeurd en rijst)

250 gram kwark met een appel erdoorheen


en tussen door elk uur een glas water


en inderdaad lang lever me moeder haha. Hoop binnenkort werk te vinden en dan het huis uit te gaan zodat ik echt aan een voedingsschema kan gaan beginnen
 
Toch wel triest dat het bij sommige zo makkelijk gaat en bij mezelf zo ****ing moeilijk :')
 
maar uhm niemand meer over? :P
 
haha uhmmm bij mij is het een beetje in de soep gelopen de laatste 2 maanden. Ging heel veel werken en week of 4 ook niet gesport wegens verscheidene oorzaken. Slecht gegeten ook. Ben nu weer begonnen voor de battle van 2014 :P

Ik denk btw dat jij Wengstertje wel een vd kanshebbers bent van afgelopen zomer!
 
haha uhmmm bij mij is het een beetje in de soep gelopen de laatste 2 maanden. Ging heel veel werken en week of 4 ook niet gesport wegens verscheidene oorzaken. Slecht gegeten ook. Ben nu weer begonnen voor de battle van 2014 :P

Ik denk btw dat jij Wengstertje wel een vd kanshebbers bent van afgelopen zomer!

Ja ****. Stond er in de zomer beter bij dan ooit, maar om nou te zeggen dat het fantastisch was. Nee.. Nieuw logje starten om de winter door een beetje te loggen met een aantal?
 
Ja ****. Stond er in de zomer beter bij dan ooit, maar om nou te zeggen dat het fantastisch was. Nee.. Nieuw logje starten om de winter door een beetje te loggen met een aantal?


zeker weten! Kunne ook heir verder gaan met degenen die er zin in hebben.

90% is zowiezo afgehaakt geloof ik :o


Wie roepen we uit tot winnaar van zomer '13?
 
Back
Naar boven