AndroidHealthClinic

The big peptides thread!

Bezoekers in dit topic

Waarom bestellen jullie eigenlijk niet in Engeland. De kans is toch veel kleiner dat je dat gezever met de douane hebt.
 
Waarom bestellen jullie eigenlijk niet in Engeland. De kans is toch veel kleiner dat je dat gezever met de douane hebt.

Omdat, zo ver ik weet, de betaalbare laboratoria enkel in de VS gevestigd zijn. Daarnaast worden in de UK meer underground peps verkocht waar ze waarschijnlijk de peps uit Amerika overhevelen naar andere potjes. Zaken als sterielheid en betrouwbaarheid van de doseringen laten dan altijd te wensen over.
 
Idd, ik bestel vooral in amerika omdat ik goeie/zuivere peps wil.
 
Uhm even voor de duidelijkheid. Ergo heeft dezelfde leverancier als heel wat andere pep companys in de us die dus van phill hernon inkopen. En die peps komen gewoon van China. Us peps is allemaal bs gewoon. Enkele bedrijven vragen ook een stuk meer terwijl het om dezelfde producten gaat dus.
 
Uhm even voor de duidelijkheid. Ergo heeft dezelfde leverancier als heel wat andere pep companys in de us die dus van phill hernon inkopen. En die peps komen gewoon van China. Us peps is allemaal bs gewoon. Enkele bedrijven vragen ook een stuk meer terwijl het om dezelfde producten gaat dus.

Maatje van me heeft vroeger ook igf besteld op ergo en heeft er helemaal niets van gemerkt. Nu neemt hij ze van extremepeptides en merkt echt duidelijk verschil.
 
Ik heb ook eens een open pakje gehad en bij mij was het zonder kosten. Vreemd idd die btw. Bij mij is het op mijn order non taxable omdat het research items zijn. Het is geen supplement of geen geneesmiddel dus op basis waarvan is hierop btw te heffen?

Ik heb nu ook een pakje dat al een paar dagen op custum clearance staat. Dat heeft bij mij eerder een week a 10 dagen geduurd. Ik wacht af......altijd spannend toch. Gelukkig deze keer alleen peps en geen middelen als vloeibare clen......die zijn denk ik nog vervelender bij de douane want dat is echt officieel doping.

Ik had begin februari custum clearance status en het is nu nog niet binnen. Het pakje is dus bijna 2 weken blijven steken rondom de douande. Begin het nu echt niet leuk meer te vinden en begin me een beetje verontrust te maken.

---------- Post toegevoegd Tue 12 Feb 2013 om 10:26 ----------

Maatje van me heeft vroeger ook igf besteld op ergo en heeft er helemaal niets van gemerkt. Nu neemt hij ze van extremepeptides en merkt echt duidelijk verschil.

Of Phil ook extreme peptide is weet ik niet zeker maar die man zit achter heel veel bedrijven. En dat producten uit China komen ipv US made, dat is een heel hardnekkig gerucht.
 
Ik had begin februari custum clearance status en het is nu nog niet binnen. Het pakje is dus bijna 2 weken blijven steken rondom de douande. Begin het nu echt niet leuk meer te vinden en begin me een beetje verontrust te maken.

---------- Post toegevoegd Tue 12 Feb 2013 om 10:26 ----------



Of Phil ook extreme peptide is weet ik niet zeker maar die man zit achter heel veel bedrijven. En dat producten uit China komen ipv US made, dat is een heel hardnekkig gerucht.

Ben je van Nederland of België? Mijne heeft ook echt lang bij de douane gelegen en ze hebben het geopend.
 
Ben je van Nederland of België? Mijne heeft ook echt lang bij de douane gelegen en ze hebben het geopend.

NL ja ik las je bericht, ik heb dus nog hoop dat het goed komt. Maar van vorige bestellingen was een dag of 2-5 normaal tussen clearance en levering. Dit is langer dan ooit te voren.
 
NL ja ik las je bericht, ik heb dus nog hoop dat het goed komt. Maar van vorige bestellingen was een dag of 2-5 normaal tussen clearance en levering. Dit is langer dan ooit te voren.

Had ik bij m'n vorig order ook.. Hopelijk ontvang je alles nog bro.
 
Ik heb een briefje van postnl waarin ze vragen wat de waarde is van de peps die ik besteld heb omdat ze neit weten hoeveel ze moeten heffen :P
 
Wat is een goede site om de peps te bestellen, waar je niet met een creditcard hoeft te betalen
 
Wat is een goede site om de peps te bestellen, waar je niet met een creditcard hoeft te betalen

Labpe doet ook aan paypal.
En krijg je echt turbo snel binnen (laatste 2 x twee werkdagen na bestelling al in huis).
 
Ik had begin februari custum clearance status en het is nu nog niet binnen. Het pakje is dus bijna 2 weken blijven steken rondom de douande. Begin het nu echt niet leuk meer te vinden en begin me een beetje verontrust te maken.

Van 01-02 tot gisterenavond was de status: Customs Clearance, NETHERLANDS en vandaag werd het: Delivery status information is not available for your item via this web site. A return receipt after mailing may be available through your local Post Office.

Is mijn pakje nu teruggestuurd...of vernietigd of wat??? moet ik post.nl nu mailen, ik snap het niet
 
@miviut

vorige week ook bij Labpe besteld, op de 21ste betaald per paypal en de 22ste in de brievenbus.
over turbo levering gesproken hahhaa.
heb wel even een kleine zending laten komen om te testen of het wel the right stuff is.
ik hou jullie op de hoogte lieve kijkbuiskindertjes ;-)

p.s. ik heb wel op de envelop laten zetten "FREE SAMPLES". dus geen tax!
 
Labpe is inderdaad retesnel. Ik ben erg te spreken over hun ghrp en cjc peps maar nu vind ik de hyges toch lekkerder. Daarnaast is 1x per dag zetten ook veel makkelijker dan 5x natuurlijk.
 
@miviut

vorige week ook bij Labpe besteld, op de 21ste betaald per paypal en de 22ste in de brievenbus.
over turbo levering gesproken hahhaa.
heb wel even een kleine zending laten komen om te testen of het wel the right stuff is.
ik hou jullie op de hoogte lieve kijkbuiskindertjes ;-)

p.s. ik heb wel op de envelop laten zetten "FREE SAMPLES". dus geen tax!

Super he?

Ik heb afgelopen vrijdag ook weer besteld en zie op de fedex site dat het morgen (maandag) wordt afgeleverd. Ook 1 werkdag dus :D.
Ze zetten zelf al de waarde standaard op $ 1.00 (ja, één dollar) op het verzendbiljet.
Het is goede kwaliteit bij hun heb ik ervaren, dus alles bij elkaar opgeteld bestel ik peps nergens anders meer.

Recentelijk ook bij extreme peptides maar dat duurde weer als gewoonlijk anderhalve week met een hoger risico dat het tot douaneproblemen leidt (afkloppen, ze hebben het nog nooit opengemaakt of invoerrechten geheven).
 
heb net bij mijn vrouw en mij 2-mg pt-141 gezet en de rest test ik volgende week pas.

ik hou jullie op de hoogte lieve kijkbuiskindertjes
 
Als je de details over pt-141 gebruik gaat vermelden kun je misschien beter een nieuw topic openen. :D
 
@BillTom

Ik zie niet in waarom?
Ook pt-141 valt toch onder de peptides, aangezien deze topic heet "The big peptides thread"
 
Ik maakte maar een grapje. Wilde alleen duidelijk maken dat we hier niet hele coïtusverhalen hoeven aan te horen. PT-141 blijft natuurlijk een libidopeptide. ;)
 
Back
Naar boven