MuscleMeat

Sticky The big peptides thread!

wees gerust BillTom ik was niet van plan om hier een soort meiden van Holland stories te gaan schrijven.
tenzij het erg goed betaald hahaha LOL.
wat ik wel wil laten weten over dit middel is of het ook daadwerkelijk werkt en hoe snel en hoe het gevoel was wat dit middel terweeg brengt.
niets meer en minder als de werking dus.

Op dat soort logs zitten we uiteraard wel te wachten! ;)

Ik ben benieuwd wat het middel jullie gaat brengen. Voor de prijs concurreert het goed met andere libidoverhogende middelen.

Ik heb een briefje van postnl waarin ze vragen wat de waarde is van de peps die ik besteld heb omdat ze neit weten hoeveel ze moeten heffen :P

Bestelbedrag

Tot €22,- worden er geen invoerrechten en BTW gerekend, vanaf €22,- tot €150,- vrij van invoerrechten maar met BTW. Vanaf € 150,- moet u altijd invoerrechten en BTW betalen. In de meeste gevallen rekenen de postbezorgdiensten geen inklaringskosten als het bestelbedrag van de te importeren goederen onder de €22,- blijft.
http://www.invoercalculator.nl/

149 euro was het toch :D (onder de 22 geloven ze toch nooit) Of ga je het erop gooien dat het ongeregistreerde producten zijn die volgens de peptiden handelaren non taxable zijn.

Nou ik had gezegd dat het totaal 18 euro was en kon alsnog iets van 15 euro invoerrechten betalen

Nou ik had gezegd dat het totaal 18 euro was en kon alsnog iets van 15 euro invoerrechten betalen

Als ik er met +15 euro kosten vanaf kom ben ik blij. Vreemd dat het invoerrechten zijn, btw mag dus en inklaringskosten (12,50 of 17,50) ook maar invoerrechten gaan zoals ik lees bij zaken >150 euro.

Iets heel anders, ik lees graag deze reviews voor iets van een oordeel over een site http://www.eroids.com/ natuurlijk moet je door de this is amazing tell sell heen lezen die ongetwijfeld door de producenten zelf geplaatst worden maar erg slechte service of slechte kwaliteit komt wel boven drijven.

even een tussenstand wat aangaat de pt-141, beide ruim 4 uur van tevoren 2mgr ingespoten.
daarna lekker ons ding gaan doen, libido verhogend vonden wij het beide niets uit maken.
echter de erectie die ik kreeg van de pt-141 is niet te vergelijken met b.v. Kamagra.
gsus als het daar om moet gaan, echt een aanrader! en voor meer als 5 uur.libido verhogend 0,niks!
ben nu begonnen met de GHRP-6 en CJC-1295 zonder DAC omdat ik elke dag 2x daags 250 microgram GHRP-6 zet en 100 microgram CJC-1295 zet.
ik hou jullie weer op de hoogte lieve kijkbuiskindertjes.

Ook ik ben even aan t puzzelen voor een Cjc-1295 w/o dac en Ghrp-6 protocol.

3x per dag zal lastig worden, 2x per dag (wakker worden en 45 minuten voor slagen gaan) zal wel weer lukken.

Alleen eet ik mijn ontbijt (havernout/whey) een klein half uurtje na wakker worden en vlak voor t slapen nog een maaltijd met eiwitten/vetten (pindakaas/komkommer en eiwitshake). In hoeverre zal dit eea in de weg zitten? Dacht zelf dat carbs ongewilder zijn dan vetten toch?

Ook ik ben even aan t puzzelen voor een Cjc-1295 w/o dac en Ghrp-6 protocol.

3x per dag zal lastig worden, 2x per dag (wakker worden en 45 minuten voor slagen gaan) zal wel weer lukken.

Alleen eet ik mijn ontbijt (havernout/whey) een klein half uurtje na wakker worden en vlak voor t slapen nog een maaltijd met eiwitten/vetten (pindakaas/komkommer en eiwitshake). In hoeverre zal dit eea in de weg zitten? Dacht zelf dat carbs ongewilder zijn dan vetten toch?

Waarom kan je maar 2x zetten dan?
Je kan de slin spuitjes sochtends vullen en ongekoeld mee hebben voor een dag zonder probleem.

Jawel, maar als je elke 2,5 wel een maaltijd eet heb je niet vaak een lege maag he. :)

Als er maar een half uur tussen zit. Dus in de avond kan je een half uur na peptiden best weer eten. Ik deed ook altijd eerst peptiden zetten dan ff dbb topics checken en dan een bak kwark en dan slapen.

Stand van zaken rondom mijn pakje is dat de 30 dagen waarop de douane het recht heeft om te treuzelen met verwerking verstreken is. Ik tussendoor USPS code omgezet naar een post.nl 3S.....code door post nl te bellen. Dat nummer heb ik na die 30 dagen weer gebeld en kreeg een dag later de info dat mijn pakje niet meer in de pipeline van post.nl ligt maar bij de douane. De douane heeft geen contact opgenomen en het is ook een week terug dat ik de leverancier in de VS mailde. USPS laat nu ook al een week op zich wachten.......

Kortom ik heb geen idee hoe het ervoor staat en wat er gaat gebeuren maar ik informeer jullie maar dat als het tegen zit je pakje echt spoorloos kan zijn en je geen idee hebt wat de gevolgen zijn. Ik ben van mening dat ik niet kan weten dat peptiden wellicht niet legaal zijn. Het zijn geen officiële medicijnen en ook geen anabolen (er zit nu geen clen nolva oid bij alleen zuiver peptiden) Het zijn middelen die ik koop met als doel research en niet voor eigen gebruik. Ik ben me van geen strafbaar feit bewust en ik hoop maar dat de douane dat ook vind. Ik wil niet de eerste zijn die proefkonijn is peptiden invoer te zien als invoer van verboden middelen......please!!

Stand van zaken rondom mijn pakje is dat de 30 dagen waarop de douane het recht heeft om te treuzelen met verwerking verstreken is. Ik tussendoor USPS code omgezet naar een post.nl 3S.....code door post nl te bellen. Dat nummer heb ik na die 30 dagen weer gebeld en kreeg een dag later de info dat mijn pakje niet meer in de pipeline van post.nl ligt maar bij de douane. De douane heeft geen contact opgenomen en het is ook een week terug dat ik de leverancier in de VS mailde. USPS laat nu ook al een week op zich wachten.......

Kortom ik heb geen idee hoe het ervoor staat en wat er gaat gebeuren maar ik informeer jullie maar dat als het tegen zit je pakje echt spoorloos kan zijn en je geen idee hebt wat de gevolgen zijn. Ik ben van mening dat ik niet kan weten dat peptiden wellicht niet legaal zijn. Het zijn geen officiële medicijnen en ook geen anabolen (er zit nu geen clen nolva oid bij alleen zuiver peptiden) Het zijn middelen die ik koop met als doel research en niet voor eigen gebruik. Ik ben me van geen strafbaar feit bewust en ik hoop maar dat de douane dat ook vind. Ik wil niet de eerste zijn die proefkonijn is peptiden invoer te zien als invoer van verboden middelen......please!!

Mijn pakje met ghrp6, cjc1295 no dac en MII is door de douana gecheckt en ze wisten het niet te taxeren dus heb ik een nep factuur gestuurd dat het 2 euro per flesje is. Aan de hand daarvan moest ik 15 euro betalen toen ik het pakje kreeg.
Naar mijn idee zijn deze middelen dus niet illegaal.

Heb ook weleens 10 kitjes kigtropin naar mij laten versturen en dit herkenden ze wel als groeihormoon zijnde en is in beslag genomen plus een proces verbaal dat geseponeerd werd na afstandname en ontkenning dat ik iets besteld had.

Wat heb je precies besteld ?

Wat heb je precies besteld ?

ongeveer 250 euro aan IGF-LR3 MGF-peg melanotan II

---------- Post toegevoegd Fri 8 Mar 2013 om 22:19 ----------

Naar mijn idee zijn deze middelen dus niet illegaal.

Dat was mijn redenatie ook, als ik dit topic en op meerdere plekken lees van inklaringskosten en btw dan kan het in principe niet illegaal zijn want op illegale zaken kan je bij mijn weten geen belasting heffen of invoerheffingen vragen.

Maar ook dat het nu al vanaf begin februari daar is en nog nooit iemand met mij contact opgenomen heeft vind ik en de leverancier zo gek. De leverancier is trouwens ook niet op de hoogte dat NL leveringen problemen geeft in de zin van illegaliteit.

HGH is natuurlijk anders, HGH is een geregistreerd geneesmiddel en er is een wet tegen het invoeren en transporteren van geneesmiddelen. Maar het valt me mee dat ze 10 kitjes seponeren. Dat is toch een aanzienlijke hoeveelheid.

Laatst bewerkt:
igf en mgf zijn volgens mij ook niet geregistreerd dus ik denk dat ie gewoon vergeten is op de douane ofzo

ik heb gisteren weer een bestelling van Labpe Houston binnen gekregen, binnen twee dagen zonder probleem.
10X cjc-1295 10X GHRP-6 en 5Xpt-141.
bij elkaar meer als 200 euro en op het pakketje 1 euro waarde.
de cjc en de ghrp werken fantastisch en doen niet onder aan het andere merk wat ik eerst had maar wel de helft goedkoper.

Misschien ben ik paranoide maar wie weet wie er mee leest. Ik ken de naam XXXX inmiddels en ik weet waar ik mijn pakje ga bestellen de volgende keer. Iedereen die het wil weten kent inmiddels de source die Yoshi010 noemt. Mijn idee is geen slapende honden wakker maken ook al weet ik dat het niet illegaal is enzo.....

Ik ben wel voor pm sturen als het om adressen gaat van peptiden.

ik heb gisteren weer een bestelling van Labpe Houston binnen gekregen, binnen twee dagen zonder probleem.
10X cjc-1295 10X GHRP-6 en 5Xpt-141.
bij elkaar meer als 200 euro en op het pakketje 1 euro waarde.
de cjc en de ghrp werken fantastisch en doen niet onder aan het andere merk wat ik eerst had maar wel de helft goedkoper.

Labpe is indd goed, alles binnen 2 dagen binnen.
Geen gezeik met douane, belastingen of wat dan ook. ;)

Hey makkers

Jullie topic heeft best wel mijn interesse gewekt in igf-1 lr3. Ik zit echter met nogal wat vragen.

1) Ik begrijp niet goed hoe dat zit met die douane enzo. Ik begrijp wel dat ze daar moeilijk over doen omdat die peptides zich waarschijnlijk ergens in een grijze zone bevinden, maar wat is dat nu met die belastingen en invoerrechten? Als je andere dingen uit de VS bestelt, moet je daar toch niet naar kijken, of ben ik verkeerd?

2) Sites vinden die igf-1 lr3 verkopen is kinderspel (labpe lijkt me heel goedkoop), maar kennen jullie sites waar ik zowel die peptides als AA kan kopen? Ziet het namelijk niet zitten om dat zelf te maken. En liefst nog een beetje goedkoop. Heb zelf al een site gevonden die ze allebei verkoopt, maar de igf-1 kostte daar 90USD voor 1mg. :(

Hey makkers

Jullie topic heeft best wel mijn interesse gewekt in igf-1 lr3. Ik zit echter met nogal wat vragen.

1) Ik begrijp niet goed hoe dat zit met die douane enzo. Ik begrijp wel dat ze daar moeilijk over doen omdat die peptides zich waarschijnlijk ergens in een grijze zone bevinden, maar wat is dat nu met die belastingen en invoerrechten? Als je andere dingen uit de VS bestelt, moet je daar toch niet naar kijken, of ben ik verkeerd?

2) Sites vinden die igf-1 lr3 verkopen is kinderspel (labpe lijkt me heel goedkoop), maar kennen jullie sites waar ik zowel die peptides als AA kan kopen? Ziet het namelijk niet zitten om dat zelf te maken. En liefst nog een beetje goedkoop. Heb zelf al een site gevonden die ze allebei verkoopt, maar de igf-1 kostte daar 90USD voor 1mg. :(

Ik heb dit toen hier besteld: http://www.bacteriostatic-water.co.uk/
..weet niet of ze het nog hebben, anders even vragen via de mail.

^^Thx maar daar is de igf-1 dan weer een stuk duurder.

Heb trouwens nog wat research gedaan om zelf AA te maken en dit gevonden:

Items Needed:
Distilled white vinegar (grocery store)
Distilled water (grocery store)
0.2-0.22um sterile Whatman syringe filter
10mL syringe with a luer lock tip
20-22 gauge needles (just the needles)
Sterile glass vial (10-20mL)
Alcohol prep pads ? sterile kind (70% isopropyl alcohol)
Quick Guide To Make Acetic Acid:
Swab the top of your sterile vial with alcohol prep pad (70% isopropyl alcohol)
Mix 7.5mL distilled water with 1.0mL vinegar
Add Whatman syringe filter
Add sterile ~20ga. needle to end of Whatman filter
Inject the 8.5mL of solution into the sterile vial
You now have sterile 0.6% AA

Detailed Directions:
Wash you hands thoroughly
Optional: wear alcohol treated exam gloves (rub your gloved hands together with 70% isopropyl alcohol on them until dry)
Using a sterile alcohol prep pad, swab the top of your sterile glass vial (into which the AA solution will be held in)
Using the 10mL syringe with a ~20ga. needle on the end, draw up 7.5mL distilled water
Using the same syringe, now draw up 1mL vinegar
Remove needle from the syringe and discard
Attach 0.2-0.22um Whatman sterile syringe filter (do not touch the free end that will have a needle on it)
Put a new, sterile needle (~20 gauge) onto the free end of the Whatman filter (do not touch needle)
Do not use the same needle on the Whatman that was used to originally draw up the unsterile vinegar and distilled water.
Put a ~20 gauge sterile needle into the top of your sterile glass vial to act as a vent
Inject the acetic acid solution into the vial
You are now done and should have sterile 0.6% acetic acid

Zo héél moeilijk kan dit toch niet zijn hé? En het materiaal is ook makkelijk te vinden. Vandaag Paypalaccount gemaakt en ik ga dan zo snel mogelijk 5mg bestellen bij labpe.

Terug
Naar boven