XXL Nutrition

The Lebowski Chronicles, part II

Bezoekers in dit topic

Toch een aardig vlotte training. Ik denk niet dat ik een training aan zulk tempo kan afwerken. Ik heb veel rust tussen de sets nodig. (ik krijg teveel pump als ik weinig rust neem en ik kan daar niet tegen:o)

Ja, heb ik ook hoor. Vrij lange adempauze tussen de sets....

Meestal lees ik de krant tussen sets, dan kan de rust wel oplopen ja. Deze keer duimendraaien en dan gaat het een stuk sneller :D
 
Luchthappen doe je maar bij Petrus :p
 
Front Squat
Set 1: 20 kg × 8
Set 2: 50 kg × 5
Set 3: 80 kg × 5
Set 4: 90 kg × 5
Set 5: 100 kg × 5

Een keer een vijfje.

Sumo Deadlift
Set 1: 70 kg × 5
Set 2: 120 kg × 3
Set 3: 120 kg × 3
Set 4: 130 kg × 3

Was weer even wennen.

Deadlift
Set 1: 120 kg × 3
Set 2: 130 kg × 1
Set 3: 140 kg × 1
Set 4: 150 kg × 1 easy rep

Kan hem nog zo vaak afzweren, ik kan het niet laten om filmpjes te blijven kijken en artikelen te lezen. En toch weer een behulpzaam element gevonden: heupen mogen best naar beneden om pretension te creëren. Dat deed ik nooit.
 
Jouw haat-liefde verhouding met deadlifts is een ingewikkelde zaak, Kraak.

 
gewoon blijven proberen en nieuwe dingen uitproberen bij die deadlift, het kwartje valt echt wel een keer.
toen ik in de gaten had dat de bar al bijna los van de grond moest komen door alleen voorspanning te geven, pas toen kon ik gaan verzwaren, en als ie maar los komt dan heb je hem.
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Er wordt nog altijd geslepen aan die DL hier :)
 
Goede instelling Craak, de aanhouder wint.
 
Jouw haat-liefde verhouding met deadlifts is een ingewikkelde zaak, Kraak.


Van liefde is geen sprake hoor! Maar ik heb wel eergevoel ;)

gewoon blijven proberen en nieuwe dingen uitproberen bij die deadlift, het kwartje valt echt wel een keer.
toen ik in de gaten had dat de bar al bijna los van de grond moest komen door alleen voorspanning te geven, pas toen kon ik gaan verzwaren, en als ie maar los komt dan heb je hem.

Ik moet ook nog stappen maken in de voorspanning. Moeilijk om op zoveel tegelijk te letten, zeker als je bepaalde oude gewoontes probeert af te leren.
 
Van liefde is geen sprake hoor! Maar ik heb wel eergevoel ;)



Ik moet ook nog stappen maken in de voorspanning. Moeilijk om op zoveel tegelijk te letten, zeker als je bepaalde oude gewoontes probeert af te leren.
Stap voor stap, leer eerst een ding doen, dan pas het volgende. Je zou ook elke rep compleet kunnen resetten door telkens opnieuw je complete set-up te doen. Hierdoor doe je het vaker, waardoor het meer een gewoonte wordt.
 
Stap voor stap, leer eerst een ding doen, dan pas het volgende. Je zou ook elke rep compleet kunnen resetten door telkens opnieuw je complete set-up te doen. Hierdoor doe je het vaker, waardoor het meer een gewoonte wordt.

Ik reset al standaard elke rep.

---

Military Press
Set 1: 20 kg × 8
Set 2: 40 kg × 5
Set 3: 50 kg × 3
Set 4: 60 kg × 3
Set 5: 70 kg × 1
Set 6: 80 kg × 1
Set 7: 80 kg × 1
Set 8: 80 kg × 1

Dit is niet mijn max, maar veel meer zal het niet zijn. Geen 90, maar best oké. Zou na de vakantie zonder te cutten ook niet meer 1-2-3 terug op die 90 terug zijn gekomen.

Pull Up
Set 1: BW (+5 kg) × 5
Set 2: BW (+10 kg) × 5
Set 3: BW (+15 kg) × 5
Set 4: BW (+15 kg) × 4

Bench from pins
Set 1: 20 kg × 6
Set 2: 50 kg × 5
Set 3: 80 kg × 3
Set 4: 100 kg × 3
Set 5: 110 kg × 3
Set 6: 115 kg × 5
 
je weet je kracht goed te behouden tijdens je cut, gaat goed.
Stap voor stap, leer eerst een ding doen, dan pas het volgende.
dat is op zich een goede gedachte, maar de meer ervaren lifter zal toch de meeste stappen wel goed doen,je moet zoeken naar dat ene detail wat je niet goed doet in je lift.
het zal niet zo zijn dat de hele setup niet goed is, ik denk als kraak zijn lift zou filmen, er maar heel weinig mensen kunnen zeggen wat er niet goed zou zijn. het zal optisch gewoon een correcte lift zijn.
 
je weet je kracht goed te behouden tijdens je cut, gaat goed.

dat is op zich een goede gedachte, maar de meer ervaren lifter zal toch de meeste stappen wel goed doen,je moet zoeken naar dat ene detail wat je niet goed doet in je lift.
het zal niet zo zijn dat de hele setup niet goed is, ik denk als kraak zijn lift zou filmen, er maar heel weinig mensen kunnen zeggen wat er niet goed zou zijn. het zal optisch gewoon een correcte lift zijn.

Ik voldoe inderdaad wel aan de basisdingen denk ik. Stap voor stap ben ik dan ook wel voorbij, maar ik ga uiteraard niet iedere rep totaal iets anders doen. Ik doe 1 verandering per keer.
 
Squat
Set 1: 20 kg × 8
Set 2: 50 kg × 5
Set 3: 70 kg × 5
Set 4: 100 kg × 3
Set 5: 120 kg × 1
Set 6: 130 kg × 5
Set 7: 130 kg × 5

Deadlift
Set 1: 70 kg × 5
Set 2: 120 kg × 1
Set 3: 140 kg × 3
Set 4: 140 kg × 3
Set 5: 140 kg × 3

Tja, misschien kan ik niet verwachten dat het opeens easy gaat omdat mijn techniek is verbeterd. Volgens mij was dit behoorlijk goed, halter al zo'n beetje van de grond voordat ik echt ging trekken. Toch ging het niet easy :(

Bulgarian Split Squat
Set 1: 40 kg × 5
Set 2: 40 kg × 5
 
ondanks niet easy, gaat het toch vooruit
gewoon een beetje door rommelen zo.
 
ondanks niet easy, gaat het toch vooruit
gewoon een beetje door rommelen zo.

Indeed.

---

Bench Press
Set 1: 20 kg × 8
Set 2: 50 kg × 5
Set 3: 70 kg × 5
Set 4: 100 kg × 3
Set 5: 115 kg × 1
Set 6: 126 kg × 2
Set 7: 126 kg × 2

Nice.

Barbell Row
Set 1: 75 kg × 8
Set 2: 75 kg × 8
Set 3: 75 kg × 8

Military Press
Set 1: 20 kg × 8
Set 2: 40 kg × 5
Set 3: 50 kg × 3
Set 4: 60 kg × 3
Set 5: 67,5 kg × 5
Set 6: 67,5 kg × 5

Okelidokelie.
 
Nice. Begin je de rows al leuk te vinden? :P
 
Erg mooie training man.
Je rows zijn zeker en vast niet ondermaats. Je hoeft er geen hoofddoel van te maken, maar als je ze op deze manier kan blijven doen zullen ze ker wat toevoegen aan je training.
En met een lekker stevige rug valt je buikje ook minder op.:D
 
Erg mooie training man.
Je rows zijn zeker en vast niet ondermaats. Je hoeft er geen hoofddoel van te maken, maar als je ze op deze manier kan blijven doen zullen ze ker wat toevoegen aan je training.
En met een lekker stevige rug valt je buikje ook minder op.:D

Dit waren nog easy rowtjes hoor. Maar wel een oefening waar cheaten heel makkelijk is he!
 
Back
Naar boven