XXL Nutrition

The Lebowski Chronicles, part II (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Zo, en dat heb je in hoeveel weken voor elkaar gekregen?
Als je houding dan nu zo goed is geworden hoe komt het dan dat de klachten niet afnemen?

Je aannames komen niet overeen met de functies van je lichaam.
 
Zo, en dat heb je in hoeveel weken voor elkaar gekregen?
Als je houding dan nu zo goed is geworden hoe komt het dan dat de klachten niet afnemen?

Je aannames komen niet overeen met de functies van je lichaam.

Maak er niet zo'n drama van, vorig jaar is het ook vrij snel over gegaan. Als het een structureel probleem is, was ik niet een jaar klachtenvrij gebleven zelfs al heb ik een aantal all-time pr's gezet. Ik heb nauwelijks volgers die geen probleempjes hebben: schouders, ellebogen, heupen, een gescheurde adductor... We zijn gewoon oud, het lichaam is minder vergevingsgezind.

Het is wel curieus dat het uitgerekend nu, in een rustige periode, opsteekt. Ik kan dat niet verklaren inderdaad. Misschien mijn slaaphouding eens goed evalueren, ik werd er immers opeens mee wakker. Verder ben ik echt wel op de goede weg qua houding. Natuurlijk kun je in een paar weken niet een leven lang bochelen en schouders optrekken corrigeren, maar dat ik in een zekere ontspanning rechtop kan zitten is gewoon duidelijke vooruitgang. Ik heb ook geen pijnlijke of stijve nek, zoals vorige keer.
 
Huh? Drama.
Ik begin er niet over.
He maar doei verder. ;)
 
Huh? Drama.
Ik begin er niet over.
He maar doei verder. ;)

Ja, doei. En succes met je Messias-complex.

Spijtig dat een lange 'relatie' zo tot een einde moet komen, maar ik volg al lange tijd in stilte hoe je je tegenwoordig manifesteert op dit forum, in de hoop dat je bij zinnen komt, maar dat zit er helaas niet in. Neem jezelf niet zo serieus man.
 
Deze houding proefde ik al enige tijd bij je. Je bent de man die het allemaal zelf lekker uitmaakt. Je kunt gewoon niet met kritiek omgaan, dan krijg je dit soort reacties.
 
Ja, doei. En succes met je Messias-complex.

Spijtig dat een lange 'relatie' zo tot een einde moet komen, maar ik volg al lange tijd in stilte hoe je je tegenwoordig manifesteert op dit forum, in de hoop dat je bij zinnen komt, maar dat zit er helaas niet in. Neem jezelf niet zo serieus man.
He, ben jij aan de beurt voor de vrijdag rel? :D
 
Deze houding proefde ik al enige tijd bij je. Je bent de man die het allemaal zelf lekker uitmaakt. Je kunt gewoon niet met kritiek omgaan, dan krijg je dit soort reacties.
:roflol::roflol::roflol:
 
He, ben jij aan de beurt voor de vrijdag rel? :D

Meh, geen rel. Die kerel krijgt vroeg of laat altijd ruzie met iedereen en het legt nooit aan hem.
 
Meh, geen rel. Die kerel krijgt vroeg of laat altijd ruzie met iedereen en het legt nooit aan hem.
Tja, op zich jammer. Want achtergrond kennis heeft hij wel, maar de wijze waarop escaleert vaak heel snel..... ;)
 
Ik stel een vraag, krijg geen antwoord maar het verwijt dat ik drama creëer. Een reactie die schijnbaar alleen ik bijzonder vind.
Daarna word direct de messias en goeroe kaart getrokken en dat zal dan ook zeker aan mij liggen, lekker op de man spelen.
Als je niet open staat voor advies kan dat ook op een hele andere manier aangegeven worden. Ik vertel schijnbaar een verhaal die heftige reacties bij mensen oproept.
 
Ik stel een vraag, krijg geen antwoord maar het verwijt dat ik drama creëer. Een reactie die schijnbaar alleen ik bijzonder vind.
Daarna word direct de messias en goeroe kaart getrokken en dat zal dan ook zeker aan mij liggen, lekker op de man spelen.
Als je niet open staat voor advies kan dat ook op een hele andere manier aangegeven worden. Ik vertel schijnbaar een verhaal die heftige reacties bij mensen oproept.
Je kan een vraag op vele verschillende manieren stellen.
Aan de hand van de manier waarop ze gesteld wordt kan je dan ook evenveel soorten reacties verwachten.
Sommige manieren nodigen gewoon beter uit om tot een beschaafde conversatie te komen.
 
Mijn manier van communiceren is direct (daar kies ik bewust voor) maar dan nog beledig ik niemand en speel ik niet in op de man. Klopt ik zit hier niet om mensen te pamperen of virtuele vrienden te maken.
 
Zo, en dat heb je in hoeveel weken voor elkaar gekregen?
Wordt naar mijn gevoel gelezen als:
Met wat voor achterlijk gedoe ben jij bezig geweest de laatste tijd?
Ook al is dat je mening, dan kan je je vraagstelling nog aanpassen zodat ze toch een beetje uitnodigt tot discussie, moest je die willen voeren.
Als je dat niet doet moet je de schuld niet op een ander steken als die beschaafde discussie er niet komt. Je hebt met opzet de vraag zo gesteld dat er meteen een zeer negatieve sfeer rond ontstaat.
Kies een keer wat je wil. Provoceren of discussiëren?
 
Wordt naar mijn gevoel gelezen als:

Ook al is dat je mening, dan kan je je vraagstelling nog aanpassen zodat ze toch een beetje uitnodigt tot discussie, moest je die willen voeren.
Als je dat niet doet moet je de schuld niet op een ander steken als die beschaafde discussie er niet komt. Je hebt met opzet de vraag zo gesteld dat er meteen een zeer negatieve sfeer rond ontstaat.
Kies een keer wat je wil. Provoceren of discussiëren?

Dit dus. Dit patroon zie ik al jaren. Discussie, escalatie, de ander heeft het verkeerd geïnterpreteerd/kan niet tegen kritiek/etc.

ik zit hier niet om mensen te pamperen of virtuele vrienden te maken.

Echt diep treurig dit. Wat doe je hier dan? Uit de goedheid van je hart je wijsheid over ons uitstorten? Om dan gepikeerd te doen als die niet wordt omarmd? (Dit zijn retorische vragen)

Ik zit hier wél om in prettige sfeer een beetje over onze hobby te bomen. Het gaat er wel eens pittig aan toe, soms wat te, maar ik kom er altijd uit met mensen om de eenvoudige reden dat we voor elkaars mening open staan, of in ieder geval respect tonen voor elkaars mening.
 
Kleine update: hoofdpijn was zaterdag alweer als sneeuw voor de zon verdwenen. Ook geen andere klachten, maar toch doe ik het even rustig aan. Better lazy... pardon, safe than sorry ;)
 
Ik vind je reactie ook treurig dus we kunnen elkaar een hand geven. Veel succes verder met het bomen. ;)
 
Kleine update: hoofdpijn was zaterdag alweer als sneeuw voor de zon verdwenen. Ook geen andere klachten, maar toch doe ik het even rustig aan. Better lazy... pardon, safe than sorry ;)
Het kan zoveel oorzaken hebben. Over wat hoofdpijn zou ik me niet teveel zorgen maken. Als ze echt heel lang aanhoudt uiteraard wel.
 
Kleine update: hoofdpijn was zaterdag alweer als sneeuw voor de zon verdwenen. Ook geen andere klachten, maar toch doe ik het even rustig aan. Better lazy... pardon, safe than sorry ;)
Nou ja, gelukkig maar. Had je vorig jaar niet het idee dat het aan je kussen lag?
 
Het kan zoveel oorzaken hebben. Over wat hoofdpijn zou ik me niet teveel zorgen maken. Als ze echt heel lang aanhoudt uiteraard wel.

Het was duidelijk vanuit de nek. Je voelt waar de pijn ontstaat, namelijk het gaatje in de schedel waar de zenuwen uitkomen. Daar drukt dan iets op. Nu niet meer dus, maar het zal nog even een zwakke plek blijven denk ik.

Nou ja, gelukkig maar. Had je vorig jaar niet het idee dat het aan je kussen lag?

Ja, vorig jaar heeft een steviger kussen zeker geholpen. Helaas kan ik de truc nu niet meer inzetten ;)
 
Het was duidelijk vanuit de nek. Je voelt waar de pijn ontstaat, namelijk het gaatje in de schedel waar de zenuwen uitkomen. Daar drukt dan iets op. Nu niet meer dus, maar het zal nog even een zwakke plek blijven denk ik.
Last van stress?
Of wel degelijk al die schouder-mobiliteit.

Gelukkig ben je er nu van verlost.
't Zou wel handig zijn moest je echt weten wat de oorzaak was. Dan is de kans dat je 't nog eens aan de hand hebt wel kleiner.
 
Back
Naar boven