- Waardering
- 5.279
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
want? de pakkingen raken wat verteerd?kan goed zijn dat er een nekwerveltje niet lekker in positie heeft gezeten, kunnen soms zomaar weer op hun plek gaan zitten, als je wat ''ouder'' bent komt overal wat meer speling op.

Last van stress?
Of wel degelijk al die schouder-mobiliteit.
Gelukkig ben je er nu van verlost.
't Zou wel handig zijn moest je echt weten wat de oorzaak was. Dan is de kans dat je 't nog eens aan de hand hebt wel kleiner.
kan goed zijn dat er een nekwerveltje niet lekker in positie heeft gezeten, kunnen soms zomaar weer op hun plek gaan zitten, als je wat ''ouder'' bent komt overal wat meer speling op.
Ik zat ook vaak voorover met mijn neus tegen mijn scherm. Maar ik heb de zaak omgedraaid. Lekker achterover hangen in de bureaustoel werkt veel beter.Ik trok constant mijn schouders op en had een slechte houding. Daar wordt aan gewerkt en het gaat steeds beter, al is het lastig om vol te houden zowel fysiek als mentaal (je moet er constant aan denken).
Ik zat ook vaak voorover met mijn neus tegen mijn scherm. Maar ik heb de zaak omgedraaid. Lekker achterover hangen in de bureaustoel werkt veel beter.
Rechtop? Dat is nooit de ideale houding.
Achterover (30graden) of voorover (10graden) is voor de rug igg veel beter.
Mijn nek-hernia vond van niet.Voor de nek is natuurlijk ideaal als je kop op je romp steunt.
nee, maar de tussenwervels worden wel dunner en minder flexibel, waardoor er wat meer ruimte komt voor verschuiving dit kan gaan drukken op een zenuw en last veroorzaken.
Af en toe eens een weekje niks kan op zich geen kwaad lijkt me.
Zeker als je zelf al zegt dat je nog zin hebt om er weer in te vliegen volgend jaar. Geniet van de rust!![]()
hij neemt gewoon zo lang rust, dat straks als hij weer begint alles weer een pr is

ga je een jaar weg dan?

Kakt je kracht niet flink in na zo'n lange reis? Dan wordt het verschil nog kleiner.

Kakt je kracht niet flink in na zo'n lange reis? Dan wordt het verschil nog kleiner.![]()