- Waardering
- 23.832
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
en nu we toch een beetje vergelijkbaar zijn, hoe en wanneer gaan we verder?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zelf ben ik nog niet toe aan commitments. Ik doe een losse training als het uitkomt, 2x/week moet wel lukken. Er komt koeler weer aan, dat gaat helpen.Netjes man, is dit in zo'n fancy gym met airco gebeurd?
Dubbel respect dan.

en eerst een stapje achteruit lopen met die 160 kg? ..... zou dat zelf niet zo zien zittenWeet niet of dit de juiste naam is, maar ik bedoel dus de stang uit het rek pakken, op de grond zetten en pullen.
Da's een DL variatie die ik nog nooit gebruikt heb. Beetje een combinatie tussen een block-pull en DL.
Maar hoe krijg je'm dan op de grond gelegd als je'm vanuit het rack trekt? Een stapje naar achteren doen?
Kan je dan niet beter gewoon block-pulls doen? ...Dan is je ROM wel kleiner.
Nette press! Stevige pump in de schouders?
en eerst een stapje achteruit lopen met die 160 kg? ..... zou dat zelf niet zo zien zitten
Achteruit lopen met een zware barbell in de handen lijkt me niet zo veilig eigenlijk.
UB is uiteraard al in full deadliftmodus.kan toch wel?Lopen, lopen... schuifelenUB is uiteraard al in full deadliftmodus.
Ja, en dat is dan ook het gevaarlijkste gedeelte van de lift. Er zijn federaties waar ze die walk-out daarom hebben weggelaten en met een mono-lift werken.kan toch wel?
een squat loop je toch ook uit, dan ligt het zwaartepunt nog hoger ook

Heb je met RDL toch ook, die doe je ook vanaf t rack en loop je stap naar achter. Load met RDL is wel lager dan je DL normaal gesproken maar zelf ook met 150+ gedaan. Geen probleem hoor..je moet er natuurlijk geen avondvierdaagse van maken...al hoewel Crakie dat mischien wel leuk vind aangezien hij volgens mij uit de buurt van Nijmegen komt..![]()
Ik ga nog liever dood dan dat ik 4x40 km moet lopen overigens 
Het een sluit het ander niet uitIk ga nog liever dood dan dat ik 4x40 km moet lopen overigens![]()

Blijkbaar had je toch een tijd moeite met herstellen, daar was het 'geen motivatie' wel een signaal van. Dit voelt beter kennelijk.Dat 2x/week trainen bevalt me wel, ik voel me fitter. Of ik er progressie mee kan boeken, ik vrees niet veel.
Blijkbaar had je toch een tijd moeite met herstellen, daar was het 'geen motivatie' wel een signaal van. Dit voelt beter kennelijk. Op den duur loopt iedereen toch tegen de grenzen van zijn kunnen aan.