Fitness Seller

The Lebowski Chronicles, part II

Ligt er aan hoe lang je uit gelegen hebt en wat je BW nu is t.o.v. ten tijde van je vorige PR.

Ook de hoeveelheid zand en/of fijnstof in je kutje is een niet te onderschatten factor.

• Topic Starter Topic Starter
Smolov e.d. zijn ontwikkeld voor mensen die onder het state-sponsored doping programma sporten :rolleyes:

Vandaar dat de overreaching factor daar betrekkelijk hoog is en je het hooguit 1 cycle volhoudt.
Dat wil niet zeggen dat het als natty geen resultaat kan opleveren of totaal niet haalbaar is om het heel af en toe toe te passen.

Ik deed niet de volle Smolov-introcycle, maar ca. 75 % van het volume daarvan. Nog steeds behoorlijk uitdagend, daar niet van ;)

Als je nog onder je all-time pr's zit telt het niet man rikkie gek man joh.

Makkelijk gainen, dacht dat we het hier over echte gains hadden. Wolla kracht memory is nog makkelijker dan muscle memory. Komop Crakie leg die lat ff wat hoger. You most certainly are a lazy man.

Ook de hoeveelheid zand en/of fijnstof in je kutje is een niet te onderschatten factor.

Volgens mij vergeet je dat ik tegen de 40 loop en 20 kg lichter dan bij de pr's. Ik moet een stuk sterker worden om bij deze leverages dezelfde gewichten te hanteren, terwijl mijn vermogen tot hyperthrofie alleen maar is afgenomen (en ik ongetwijfeld spiermassa ben verloren).

Ik vind zelf dat ik de laatste tijd redelijk maximaal train voor mijn kunnen en beschikbare tijd.

---

Squat
Set 1: 20 kg × 8
Set 2: 50 kg × 5
Set 3: 80 kg × 5
Set 4: 100 kg × 3
Set 5: 108,5 kg × 6
Set 6: 108,5 kg × 6
Set 7: 108,5 kg × 6
Set 8: 108,5 kg × 6
Set 9: 108,5 kg × 6

Bench Press
Set 4: 97,5 kg × 6
Set 5: 97,5 kg × 6
Set 6: 97,5 kg × 6
Set 7: 97,5 kg × 6
Set 8: 97,5 kg × 6

Deadlift
Set 1: 70 kg × 8
Set 2: 122,5 kg × 10

Pull Up
Set 1: +85 kg × 5
Set 2: +90 kg × 5
Set 3: +95 kg × 5
Set 4: +100 kg × 5

Goed te doen.

Laatst bewerkt:
5 pullups met +30? Dat is toch best wel erg netjes

Hoop excuusjes Crakie. I didn't blame anyone for the loss of my legs, some chinaman in Korea took them from me but I went out and achieved anyway. Dus wat let je.

Hoop excuusjes Crakie. I didn't blame anyone for the loss of my legs, some chinaman in Korea took them from me but I went out and achieved anyway. Dus wat let je.

Als je de film goed hebt gekeken, dan weet je dat die kreupele Lebowski maar wat uit zijn nek lulde. Hij had geen cent. Het geld zat bij Maude, die hem een toelage gunde en een paar charities liet runnen.

Je hebt wel erg snel je oordeel klaar hoor (als aanmoediging komt het iig niet over). We doen het allemaal op onze eigen manier, met persoonlijke ambities.

Haha baas was niet srs. Was gewoon een excuus om een Lebowski quote te gebruiken.

Damn... had ik gewoon shut the f**k up, Donny! moeten replyen :(

Gemiste kans baas ;)

Heb zo op werk tijdens semi formele mail wisseling met klant op en neer gemailed met Lebowski quotes nadat hij het woord 'dude' gebruikte. Was epic.

Had dit ook kunnen zijn, maar goed dat het niveau van rest van log voldoende hoog is.

Heerlijk als je via dat soort dingetjes achter 'gedeelde interesses' komt he :D

Squat
Set 4: 100 kg × 3
Set 5: 116 kg × 4
Set 6: 116 kg × 4
Set 7: 116 kg × 4
Set 8: 116 kg × 4
Set 9: 116 kg × 4
Set 10: 116 kg × 4

Bench Press
Set 1: 50 kg × 8
Set 2: 80 kg × 5
Set 3: 105 kg × 4
Set 4: 105 kg × 4
Set 5: 105 kg × 4
Set 6: 105 kg × 4
Set 7: 105 kg × 4
Set 8: 105 kg × 4

Deadlift
Set 1: 70 kg × 5
Set 2: 120 kg × 1
Set 3: 132,5 kg × 2 x 4

Military Press
Set 2: 40 kg × 5
Set 3: 50 kg × 5
Set 4: 60 kg × 3
Set 5: 67,5 kg × 3
Set 6: 75 kg × 3 belt

Die laatste MP was absoluut de max... beetje te zwaar gekozen dus. Verder waren de gewichten deze week goed te doen, maar ik heb wel wat kleine pijntjes van de eenzijdige belasting.

Laatst bewerkt:
Bench en MP zijn mooie gewichten :)

Nou idd... ik vind 75kg bp al best zwaar...

RTS niets voor jou Krakert?

Ben benieuwd waar je mee op de proppen komt, waarschijnlijk een highly tweaked en customized versie.

Ga zelf aan de Sheiko na de RTS, ook benieuwd naar.

Als je een barbell zou laden met 500 kg en hem met heftruck op de 2 punten op zou tillen waar nogmaal je handen geplaatst zijn. Uitgaande van symmetrische 'haken' die op de bar grijpen, als je de bar dan loodrecht omhoog zou liften, zouden de gewichten op de bar en de bar zelf dan gaan roteren?

Uitstekende vraag! Ik denk persoonlijk dat er niks gaat roteren, eigenlijk. Tenzij de schijven niet uniform in gewicht zijn en de 'zware plek' nog niet onder hangt.

Kijk'em rollen dan @mc. chick ;)

Laatst bewerkt:
He Rob G, zit jij niet in de verkeerde sectie hier?

Terug
Naar boven