- Waardering
- 3.030
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook de hoeveelheid zand en/of fijnstof in je kutje is een niet te onderschatten factor.
Smolov e.d. zijn ontwikkeld voor mensen die onder het state-sponsored doping programma sporten![]()
Vandaar dat de overreaching factor daar betrekkelijk hoog is en je het hooguit 1 cycle volhoudt.
Dat wil niet zeggen dat het als natty geen resultaat kan opleveren of totaal niet haalbaar is om het heel af en toe toe te passen.

Als je nog onder je all-time pr's zit telt het niet man rikkie gek man joh.
Makkelijk gainen, dacht dat we het hier over echte gains hadden. Wolla kracht memory is nog makkelijker dan muscle memory. Komop Crakie leg die lat ff wat hoger. You most certainly are a lazy man.
Ook de hoeveelheid zand en/of fijnstof in je kutje is een niet te onderschatten factor.
(fixed)Hoop excuusjes Crakie. I didn't blame anyone for the loss of my legs, some chinaman in Korea took them from me but I went out and achieved anyway. Dus wat let je.
Haha baas was niet srs. Was gewoon een excuus om een Lebowski quote te gebruiken.

Damn... had ik gewoon shut the f**k up, Donny! moeten replyen![]()

Als je een barbell zou laden met 500 kg en hem met heftruck op de 2 punten op zou tillen waar nogmaal je handen geplaatst zijn. Uitgaande van symmetrische 'haken' die op de bar grijpen, als je de bar dan loodrecht omhoog zou liften, zouden de gewichten op de bar en de bar zelf dan gaan roteren?
Uitstekende vraag! Ik denk persoonlijk dat er niks gaat roteren, eigenlijk. Tenzij de schijven niet uniform in gewicht zijn en de 'zware plek' nog niet onder hangt.