crotchfit
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 376
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ziet er prima uit toch; aardig wat presses, maar de bench specifiek even wat ontzien. Maar waarom ga je wel te intensiteit omhoog gooien als je toch wat pijntjes hebt? Kan je dan niet beter even een cycle wat meer volume op lagere intensiteit draaien?
Mooie afsluiting van deze periode, ouwe powerliftert![]()
Dat is zeker netjes van het gewicht. Dus van de tags boven je blog is het 'dik' misschien een beetje overdreven![]()
Dat moet maar, want een man dient 200 te kunnen squatten. Al is het maar 1x in zijn leven 
Lekker bezig kerel
Die benches zijn gewoon erg mooi. Deadlift trekt ook wel wat bij lijkt het. Mooie resultaten.
Wat ga je precies doen qua RTS?
Dat gebeurt niet, tenzij je een spuit in je bil zet.
'Volume', dat is van Golden Gear, toch? Hoeveel zet je?

Het is niet 20 kg erbij op de 7x127.5. Maar ik vind de stijging van de (theoretische) 1 RM met 20 kg in 2 maanden (en zonder spuit) ook zeker![]()

Het is zeker close....Lol we hadden het over twee verschillende dingen dus. Nee, 7x147,5 gaat niet lukken, maar toch best close!
Overigens neetje, die opmerking van je heeft me enorm gemotiveerd. Was niet echt nodig, want het ging lekker, dus dan heb je weinig aansporing nodig. Maar toch bedankt![]()
Wonderlijk hoe een opmerking van 'Dat lukt je niet' bij sommige mensen extra motivatie oplevert.Heel nice, die squat! Vrijdag ook nog een PR zetten op de bench begrijp ik?
Mooi die squats, kan me momenteel moeilijk voorstellen dat ik dit zelf ooit weer eens zal doen.