- Waardering
- 5.279
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij is ECHT wel sterk ja...
En onze grote vrienden Brian Alsruhe en Eric Bugenhagen komen binnenkort ook even trainen daar. Leuk YT kanaal.
Ik vind low bar echt vreselijk voelen. Tis wel heel erg persoonlijk.![]()
Maar jij spoort dus echt niet!Highbar squats zijn ook niks meer voor mij. Heeft wel even geduurd btw. Als ik nu HB squat heb ik het gevoel dat de bar ligt te wiebelen. Lowbar heeft lang pijn gedaan en vereist weer een zooi extra cues.
Ik kan 'm zelfs gewoon niet high-bar leggen. 20kg doet al vreselijk pijn.
Bij low bar squat voel ik de barbell nauwelijks of niet, zelfs niet bij een 1RM poging. 't Is gewoon zwaar dan.
is er nog een doel gesteld voor de cut?, of besluit je gewoon op een bepaald moment dat het wel klaar is.
ik dacht trouwens dat jij altijd high bar squatte
Ik heb zo m'n vraagtekens bij de hoge intensiteit/laag volume methode in de cut. Vergt een hoge intensiteit niet relatief veel van je herstellend vermogen? Is dat in combinatie met een calorisch tekort wel handig?
Als je op dezelfde FFM blijft zitten en van 89.7 naar 84.0 kg gaat zou je buikomtrek op 89 cm uitkomen.Bijna 5 kg. Maar uiteindelijk gaat het natuurlijk over de buikomtrek. Die zou ik eigenlijk wel onder de 90 cm willen, maar of ik dat in 1x haal....
Als je op dezelfde FFM blijft zitten en van 89.7 naar 84.0 kg gaat zou je buikomtrek op 89 cm uitkomen.
Well, there you goIets lager zelfs nog, als ik de gemiddelde omtrekafname per verloren kilo tijdens mijn vorige cut uitreken.