Fitness Seller

The Lebowski Chronicles, part II

Bezoekers in dit topic

"Een verandering is niet altijd een verbetering".

Maaaar...

"Een verbetering is ALTIJD een verandering".

(wijze woorden van deze oude man)
 
Dank iedereen!

Dude, wat is er met je gebeurd op dat Griekse eiland?

Als je bent gekapt met roken dan is dat wel super!

Ik rookte al jaren heel braaf alleen bij een biertje, dus meestal 1x/week. Tot begin dit jaar. Toen heb ik de peuken ingeruild voor IQOS, een elektrische sigaret met echte tabak zonder verbranding. Nog steeds niet gezond, maar (zeer waarschijnlijk) wel veel minder schadelijk dan gewoon roken. Maar een nicotineverslaving bouw je er net zo goed mee op, en dat is in de vakantie dus gebeurd :punch:Strafcorvee!
 
ha, ons hoofd dikkertje is terug :D
er is al veel over gezegd, over de rows,abs en ghr,dus ik onthoud me van verder commentaar, maar ja, ik moest ook even een traantje wegpinken
afscheid nemen van nicotine is altijd goed maar weet uit ervaring dat het niet zo eenvoudig is.
 
ha, ons hoofd dikkertje is terug :D
er is al veel over gezegd, over de rows,abs en ghr,dus ik onthoud me van verder commentaar, maar ja, ik moest ook even een traantje wegpinken
afscheid nemen van nicotine is altijd goed maar weet uit ervaring dat het niet zo eenvoudig is.

Het wordt een rotweek ja, hopelijk kan ik met sporten wat endorfines losmaken.
 
Inkomtraining 1

Squat High Bar, Paused
Set 1: 20 kg × 5
Set 2: 50 kg × 5
Set 3: 80 kg × 5
Set 4: 100 kg × 5
Set 5: 100 kg × 5

Bench Press
Set 1: 20 kg × 8
Set 2: 50 kg × 5
Set 3: 80 kg × 5
Set 4: 100 kg × 5
Set 5: 100 kg × 5

Deadlift
Set 1: 70 kg × 5
Set 2: 120 kg × 5

Barbell Row
Set 1: 70 kg × 8
Set 2: 70 kg × 8

Ab Roller
Set 1: 8 reps

Alles is stom.
 
Succes met je 200 squat deze kerst!
 
Het ergste is voorbij. Nu krijg ik waarschijnlijk alleen nog een craving zo en dan.

Inkomtraining 2

Front Squat
Set 1: 20 kg × 8
Set 2: 50 kg × 8
Set 3: 70 kg × 8
Set 4: 70 kg × 8
Set 5: 70 kg × 8

Military Press
Set 1: 20 kg × 8
Set 2: 40 kg × 5
Set 3: 50 kg × 5
Set 4: 60 kg × 5
Set 5: 60 kg × 5
Set 6: 60 kg × 5

Sumo Deadlift
Set 1: 70 kg × 5
Set 2: 70 kg × 5
Set 3: 120 kg × 3
Set 4: 120 kg × 3
Set 5: 120 kg × 3

Kan me niet voorstellen dat ik hier fan van word. Maar goed, conventional en ik zijn ook niet de beste vriendjes. En het werd snel minder oncomfortabel.

Pull Up
Set 1: 5 reps
Set 2: 5 reps
Set 3: 5 reps

GHR groene band, gaatje 4
Set 1: 6 reps
Set 2: 6 reps

Dat voel je wel aan je hammies!

Heb besloten dat ik direct aan de cut ga beginnen, maar heel kalmpjes aan. Op een klein kcal-tekort moet ik ook wel op kracht kunnen komen. Ik eet al sinds maandag volgens IF, gaandeweg worden de porties kleiner.
 
Goed bezig man !
 
Kan me niet voorstellen dat ik hier fan van word. Maar goed, conventional en ik zijn ook niet de beste vriendjes. En het werd snel minder oncomfortabel.
misschien nog wat met je stand breedte varieren, kan veel verschil maken
 
misschien nog wat met je stand breedte varieren, kan veel verschil maken

Ga ik doen, maar het streven zou toch moeten zijn om zo wijd mogelijk te staan neem ik aan. Sletjes hoor, die sumo-lifters!
 
Ga ik doen, maar het streven zou toch moeten zijn om zo wijd mogelijk te staan neem ik aan. Sletjes hoor, die sumo-lifters!
nou nee, niet perse denk ik, je moet een breedte zien te vinden die jou in staat stelt een zo hoog mogelijk gewicht op een ''confortabele'' manier te verplaatsen.
ik sta zelf ook niet zo heel wijd
 
Met mijn korte pootjes kan ik ook nooit superwijd gaan staan. Maar ik doe dan ook geen sumo. :D
 
nou nee, niet perse denk ik, je moet een breedte zien te vinden die jou in staat stelt een zo hoog mogelijk gewicht op een ''confortabele'' manier te verplaatsen.
ik sta zelf ook niet zo heel wijd

Ik denk dat het neerkomt op je heupen zo open mogelijk, gegeven je bouw en mobiliteit leidt dat tot een bepaalde stance.

Met mijn korte pootjes kan ik ook nooit superwijd gaan staan. Maar ik doe dan ook geen sumo. :D

Het is de meest belachelijke lift die ik ken. Totaal tegenovergesteld aan de sierlijke olympic lifts. Maar wel effectief, voor sommigen althans.
 
Back
Naar boven