- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dude, wat is er met je gebeurd op dat Griekse eiland?
Als je bent gekapt met roken dan is dat wel super!
Strafcorvee!ha, ons hoofd dikkertje is terug
er is al veel over gezegd, over de rows,abs en ghr,dus ik onthoud me van verder commentaar, maar ja, ik moest ook even een traantje wegpinken
afscheid nemen van nicotine is altijd goed maar weet uit ervaring dat het niet zo eenvoudig is.
Komt goed, schatje.

Klopt, al heb jij weinig recht van spreken als je nog geen 200 deadlift![]()

misschien nog wat met je stand breedte varieren, kan veel verschil makenKan me niet voorstellen dat ik hier fan van word. Maar goed, conventional en ik zijn ook niet de beste vriendjes. En het werd snel minder oncomfortabel.
misschien nog wat met je stand breedte varieren, kan veel verschil maken
nou nee, niet perse denk ik, je moet een breedte zien te vinden die jou in staat stelt een zo hoog mogelijk gewicht op een ''confortabele'' manier te verplaatsen.Ga ik doen, maar het streven zou toch moeten zijn om zo wijd mogelijk te staan neem ik aan. Sletjes hoor, die sumo-lifters!
nou nee, niet perse denk ik, je moet een breedte zien te vinden die jou in staat stelt een zo hoog mogelijk gewicht op een ''confortabele'' manier te verplaatsen.
ik sta zelf ook niet zo heel wijd
Met mijn korte pootjes kan ik ook nooit superwijd gaan staan. Maar ik doe dan ook geen sumo.![]()